KaWaNoS 24 Opublikowano 17 października 2020 Udostępnij Opublikowano 17 października 2020 Można dodać NPC do zmiennej typu lista? Chciałem zrobić, żeby entity z tej listy były niewidoczne dla wszystkich graczy, chyba że po wpisaniu komendy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 17 października 2020 Udostępnij Opublikowano 17 października 2020 Teraz, KaWaNoS napisał: Można dodać NPC do zmiennej typu lista? Chciałem zrobić, żeby entity z tej listy były niewidoczne dla wszystkich graczy, chyba że po wpisaniu komendy. Jak najbardziej można, ale entity to entity. Gdy zapiszesz je do listy, to po restarcie serwera wartość ta zostanie utracona. Jako zamiennik możesz spróbować zapętlać te entity. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 KaWaNoS 24 Opublikowano 17 października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 17 października 2020 A jak dodać do tej zmiennej NPC o danej nazwie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 17 października 2020 Udostępnij Opublikowano 17 października 2020 Teraz, KaWaNoS napisał: A jak dodać do tej zmiennej NPC o danej nazwie? 11 minut temu, Kormic napisał: Jak najbardziej można, ale entity to entity. Gdy zapiszesz je do listy, to po restarcie serwera wartość ta zostanie utracona. Nieważne czy ma nazwę, czy też nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 KaWaNoS 24 Opublikowano 17 października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 17 października 2020 (edytowane) Dobra inaczej, w jaki sposób to zrobić? @Kormic Edytowane 17 października 2020 przez KaWaNoS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 17 października 2020 Udostępnij Opublikowano 17 października 2020 5 minut temu, KaWaNoS napisał: Dobra inaczej, w jaki sposób to zrobić? Tak jak napisałem w pierwszej odpowiedzi: Godzinę temu, Kormic napisał: Jako zamiennik możesz spróbować zapętlać te entity. Dorzucasz do tego potrzebne ci warunki i gotowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 KaWaNoS 24 Opublikowano 17 października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 17 października 2020 (edytowane) A mógłbyś mniej więcej napisać jak dodać NPC o nazwie "&6Wojownik" do zmiennej {_hide::*} poprzez komendę /ukryj? @Kormic Edytowane 17 października 2020 przez KaWaNoS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 17 października 2020 Udostępnij Opublikowano 17 października 2020 (edytowane) 1 godzinę temu, KaWaNoS napisał: A mógłbyś mniej więcej napisać jak dodać NPC o nazwie "&6Wojownik" do zmiennej {_hide::*} poprzez komendę /ukryj? @Kormic Tutaj nie ma żadnej filozofii, wystarczy spojrzeć do dokumentacji i już wiesz jak to zrobić. command /ukryj: trigger: loop all entities: if loop-entity's name is "&6Wojownik": add loop-entity to {_hide::*} Jeśli to jest NPC z Citizens, zamieniasz 'name' na 'display name'. Edytowane 17 października 2020 przez Kormic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 KaWaNoS 24 Opublikowano 17 października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 17 października 2020 14 minut temu, Kormic napisał: Tutaj nie ma żadnej filozofii, wystarczy spojrzeć do dokumentacji i już wiesz jak to zrobić. command /ukryj: trigger: loop all entities: if loop-entity's name is "&6Wojownik": add loop-entity to {_hide::*} Jeśli to jest NPC z Citizens, zamieniasz 'name' na 'display name'. Było tak od razu. Działa, dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Usunięty#34161 123 Opublikowano 17 października 2020 Udostępnij Opublikowano 17 października 2020 Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
KaWaNoS 24
Można dodać NPC do zmiennej typu lista? Chciałem zrobić, żeby entity z tej listy były niewidoczne dla wszystkich graczy, chyba że po wpisaniu komendy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
9 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi