VEROxYT 3 Opublikowano 14 października 2020 Udostępnij Opublikowano 14 października 2020 Szukam tak że nie da się wejście na region spawna. Podczas gdy {logout.%player%} jest większy od zera. Nie odpycha od spawna tylko po prostu się nie da wejść. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1 Kormic 1 824 Opublikowano 14 października 2020 Udostępnij Opublikowano 14 października 2020 1 godzinę temu, VEROxYT napisał: Szukam tak że nie da się wejście na region spawna. Podczas gdy {logout.%player%} jest większy od zera. Nie odpycha od spawna tylko po prostu się nie da wejść. Nie jest to szczególnie dobry sposób, aczkolwiek spróbuj z tym: on entering of region "spawn": if {logout.%player%} is greater than 0: cancel event Wymagany WorldGuard oraz region o nazwie "spawn". PS. Co do zmiennych, lepiej używaj list zmiennych zamiast zwykłych zmiennych. Pozwala to na o wiele łatwiejsze zarządzanie nimi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 VEROxYT 3 Opublikowano 17 października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 17 października 2020 W dniu 14.10.2020 o 11:28, Kormic napisał: on entering of region "spawn": if {logout.%player%} is greater than 0: cancel event Niedziała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1 Kormic 1 824 Opublikowano 17 października 2020 Udostępnij Opublikowano 17 października 2020 1 godzinę temu, VEROxYT napisał: Niedziała "Nie działa" niewiele mi mówi. Podaj mi: wersję Skripta silnik serwera wersję serwera Czy utworzyłeś region o nazwie "spawn"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 VEROxYT 3 Opublikowano 17 października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 17 października 2020 Godzinę temu, Kormic napisał: Czy utworzyłeś region o nazwie "spawn"? Tak Godzinę temu, Kormic napisał: wersję Skripta silnik serwera wersję serwera 2.2 Spigot 1.8.8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1 Kormic 1 824 Opublikowano 17 października 2020 Udostępnij Opublikowano 17 października 2020 (edytowane) 10 minut temu, VEROxYT napisał: Tak 2.2 Spigot 1.8.8 Czy jesteś pewien, że zmienna {logout::%player%} jest ustawiona? Dla pewności zrób tak: on entering of region "spawn": if {logout.%player%} is greater than 0: cancel event else: send "%{logout.%player%}%" to player Jeżeli wyśle cokolwiek na czacie i będzie napisane "<none>", będzie to oznaczało, że zmienna nie jest ustawiona. Edytowane 17 października 2020 przez Kormic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 VEROxYT 3 Opublikowano 17 października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 17 października 2020 Ale mi na scoreboard pisze na ile jest ustawiona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 VEROxYT 3 Opublikowano 26 października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 26 października 2020 Prosze zakończyć temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
VEROxYT 3
Szukam tak że nie da się wejście na region spawna. Podczas gdy {logout.%player%} jest większy od zera. Nie odpycha od spawna tylko po prostu się nie da wejść.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi