siemasiemanko 1 Opublikowano 2 października 2020 Udostępnij Opublikowano 2 października 2020 Siema, prosilbym o zedytowanie tego skryptu tak aby mozna bylo wpisywac 2 argument co 10 min np. z gory dzieki :) wersja sk 2.12 kod: command /rekrutacja [<text>] [<text>]: trigger: if arg 1 is set: if arg 2 is set: broadcast "&8[&b&lREKRUTACJA&8] &7GILDIA &8[&b&l%argument 1%&8] &7REKRUTUJE: &7%argument 2%" else: send "&7Poprawne uzycie: &b/rekrutacja <tag gildi> <informacje o rekrutacji>" else: send "&7Poprawne uzycie: &b/rekrutacja <tag gildi> <informacje o rekrutacji>" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 2 października 2020 Udostępnij Opublikowano 2 października 2020 (edytowane) 41 minut temu, siemasiemanko napisał: Siema, prosilbym o zedytowanie tego skryptu tak aby mozna bylo wpisywac 2 argument co 10 min np. z gory dzieki wersja sk 2.12 kod: Z tego co zrozumiałem, to cooldown ma się ustawiać dopiero po użyciu dwóch argumentów. Oto skrypt: command /rekrutacja [<text>] [<text>]: trigger: if arg 1 is not set: send "&7Poprawne uzycie: &b/rekrutacja <tag gildi> <informacje o rekrutacji>" to player stop if arg 2 is not set: send "&7Poprawne uzycie: &b/rekrutacja <tag gildi> <informacje o rekrutacji>" to player stop if {rekrutacja::cooldown::%player%} is set: if difference between {rekrutacja::cooldown::%player%} and now is less than 10 minutes: send "&cMusisz odczekać &610 &cminut po każdej rekrutacji!" to player stop broadcast "&8[&b&lREKRUTACJA&8] &7GILDIA &8[&b&l%argument 1%&8] &7REKRUTUJE: &7%argument 2%" set {rekrutacja::cooldown::%player%} to now Edytowane 2 października 2020 przez Kormic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 siemasiemanko 1 Opublikowano 2 października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 2 października 2020 Godzinę temu, Kormic napisał: Z tego co zrozumiałem, to cooldown ma się ustawiać dopiero po użyciu dwóch argumentów. Oto skrypt: command /rekrutacja [<text>] [<text>]: trigger: if arg 1 is not set: send "&7Poprawne uzycie: &b/rekrutacja <tag gildi> <informacje o rekrutacji>" to player stop if arg 2 is not set: send "&7Poprawne uzycie: &b/rekrutacja <tag gildi> <informacje o rekrutacji>" to player stop if {rekrutacja::cooldown::%player%} is set: if difference between {rekrutacja::cooldown::%player%} and now is less than 10 minutes: send "&cMusisz odczekać &610 &cminut po każdej rekrutacji!" to player stop broadcast "&8[&b&lREKRUTACJA&8] &7GILDIA &8[&b&l%argument 1%&8] &7REKRUTUJE: &7%argument 2%" set {rekrutacja::cooldown::%player%} to now dzieki wielkie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
siemasiemanko 1
Siema, prosilbym o zedytowanie tego skryptu tak aby mozna bylo wpisywac 2 argument co 10 min np. z gory dzieki :)
wersja sk 2.12 kod:
command /rekrutacja [<text>] [<text>]:
trigger:
if arg 1 is set:
if arg 2 is set:
broadcast "&8[&b&lREKRUTACJA&8] &7GILDIA &8[&b&l%argument 1%&8] &7REKRUTUJE: &7%argument 2%"
else:
send "&7Poprawne uzycie: &b/rekrutacja <tag gildi> <informacje o rekrutacji>"
else:
send "&7Poprawne uzycie: &b/rekrutacja <tag gildi> <informacje o rekrutacji>"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.