Skocz do zawartości
  • 0

loop block


DamianMMC

Pytanie

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

@up
Rozumiem o co chodzi ale mimo to nie działa:
 

on projectile shoot:	if shooter is op:		projectile is snowball		wait 0.5 second		set {block} to location of projectile		Set {_x} to rounded x-coordinate of {block}		send "%{_x}%" to shooter		Set {_y} to rounded y-coordinate of {block}		send "%{_y}%" to shooter		Set {_z} to rounded z-coordinate of {block}		send "%{_z}%" to shooter		set {_loc} to location at {_x}, {_y}, {_z}		teleport shooter to {_loc}		send "%{_loc}%" to shooter		send "SHOOT" to shooter		Loop blocks in radius 4 around {_loc}:			if Y-coordinate of Loop-block is {_y}:				Set loop-block to stone 

Masz moze pomysł jak to naprawic? ;d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...