Skocz do zawartości
  • 0

Chce zrobić boosty do mieczy ale nie działa


memlolmem
 Udostępnij

Pytanie

on inventory click:
    event-item is any sword
    player's cursor slot is golden nugget:
        name of player's cursor slot is "&6Dmg boost &4&l|":
            cancel the event
            if lore of event-item is "&8[Boost slot]"
            set lore of event-item to "&c[+5 Dmg]"
            add 5 attack damage of event-item 
            wait 2 ticks
            set cursor slot of player to air

^Tu jest skrypt^

 

Jestem nowy  do pluginu skript więc troche problemów tu raczej jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
5 godzin temu, memlolmem napisał:
on inventory click:
    event-item is any sword
    player's cursor slot is golden nugget:
        name of player's cursor slot is "&6Dmg boost &4&l|":
            cancel the event
            if lore of event-item is "&8[Boost slot]"
            set lore of event-item to "&c[+5 Dmg]"
            add 5 attack damage of event-item 
            wait 2 ticks
            set cursor slot of player to air

^Tu jest skrypt^

 

Jestem nowy  do pluginu skript więc troche problemów tu raczej jest

1. Jeśli chcesz sprawdzać kliknięty item, użyj 'clicked item'.

2. Lore jest listą, więc nie można go porównywać do tekstu.

3. Nie można ustawiać lore do jakiegoś tekstu, gdyż tak jak wyżej, jest listą.

4. Nie ma czegoś takiego jak 'add 5 attack damage'. Chciałeś zmodyfikować atrybut genericAttackDamage?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Cytat
on inventory click:
    event-item is any sword
    player's cursor slot is golden nugget:
        name of player's cursor slot is "&6Dmg boost &4&l|":
            cancel the event
            if lore of event-item is "&8[Boost slot]"
            set lore of event-item to "&c[+5 Dmg]"
            add 5 attack damage of event-item 
            wait 2 ticks
            set cursor slot of player to air

^Tu jest skrypt^

 

Jestem nowy  do pluginu skript więc troche problemów tu raczej jest

1. Jeśli chcesz sprawdzać kliknięty item, użyj 'clicked item'.

2. Lore jest listą, więc nie można go porównywać do tekstu.

3. Nie można ustawiać lore do jakiegoś tekstu, gdyż tak jak wyżej, jest listą.

4. Nie ma czegoś takiego jak 'add 5 attack damage'. Chciałeś zmodyfikować atrybut genericAttackDamage?

1. ok

2. a ok

3. ok ok

4. tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Cytat

Chce zrobić tak zwane drag and drop

Wyjaśnij dokładnie co chcesz osiągnąć (dokładnie!).

Chce zrobić samorodek złota który ma nazwę Dmg boost |

Zrobie później kolejne levele (|| ||| |||| ||||| |||||| ||||||| itd)

i jak się drag and dropnie to na miecz, to miecz dostanie +5 damage i lore miecza musi być [Dmg slot] i po drag and dropie będzie [Dmg +5]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...