Skocz do zawartości
  • 0

Name/lore


gnomq
 Udostępnij

Pytanie

1 odpowiedź na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
13 minut temu, gnomq2000 napisał:

Skrypt, dzięki któremu komendą '/name <treść>' zmienię nazwę trzymanego przedmiotu, a komendą '/lore <treść> zmienię opis trzymanego przedmiotu wraz z możliwością dodania kolejnych linii.

Powinno zadziałać, sprawdź z tym. Do rozdzielenia lore używa się '||'.

command /name [<text>]:
	executable by: players
	trigger:
		if player is not op:
			stop
		if player's tool is air:
			send "&cMusisz trzymac jakis przedmiot w rece, aby moc go nazwac!" to player
			stop
		if arg 1 is not set:
			send "&cMusisz podac nowa nazwe dla tego przedmiotu!" to player
			stop
		set name of player's tool to colored arg 1
		send "&aUstawiono pomyslnie nazwe itemu!" to player
		
command /lore [<text>]:
	executable by: players
	trigger:
		if player is not op:
			stop
		if player's tool is air:
			send "&cMusisz trzymac jakis przedmiot w rece, aby moc zmienic jego lore!" to player
			stop
		if arg 1 is not set:
			send "&cMusisz podac nowy lore dla tego przedmiotu!" to player
			stop	
		set {_lore::*} to arg 1 split at "||"
		loop (size of {_lore::*}) times:
			add 1 to {_int}
			set line {_int} of player's tool's lore to coloured "%{_lore::%{_int}%}%"
		send "&aUstawiono pomyslnie lore itemu!" to player	

EDIT:

Poprawiłem ustawianie kolorów w lore.

EDIT:

Dodałem warunki sprawdzające czy argumenty są ustawione.

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...