masterekkkk 1 Opublikowano 7 września 2020 Udostępnij Opublikowano 7 września 2020 Witam, mam pytanie jak zrobić żeby po kliknięciu na npc twoj enchant np. sharpness został zwiększony np. o 1 czyli gdy ktoś ma enchant sharpness 5 to dostanie sharpness 6 i nie nie chodzi mi o coś takiego: if player has 1 diamond sword of sharpness 5: set player's tool to air give player 1 diamond sword of sharpness 6 To ma się dziać automatycznie. Z góry dziękuję za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 7 września 2020 Udostępnij Opublikowano 7 września 2020 8 minut temu, masterekkkk napisał: Witam, mam pytanie jak zrobić żeby po kliknięciu na npc twoj enchant np. sharpness został zwiększony np. o 1 czyli gdy ktoś ma enchant sharpness 5 to dostanie sharpness 6 i nie nie chodzi mi o coś takiego: if player has 1 diamond sword of sharpness 5: set player's tool to air give player 1 diamond sword of sharpness 6 To ma się dziać automatycznie. Z góry dziękuję za pomoc Proszę. on right click: if player's tool is not sword of sharpness: stop set {_ench} to level of sharpness of player's tool + 1 enchant player's tool with "sharpness %{_ench}%" parsed as enchantment type Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 masterekkkk 1 Opublikowano 7 września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 7 września 2020 (edytowane) Niestety nie działa, nie wyrzuca żadnego błedu, ale nie dodaje enchantu Dokładnie z ta linijka jest cos nie tak: set {_ench} to level of sharpness of player's tool + 1 poniewaz dodalem to do komendy i jesli jest bez tego dziala komenda a jesli to jest wyskakuje ze nie ma takiego komendy Edytowane 7 września 2020 przez masterekkkk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 masterekkkk 1 Opublikowano 7 września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 7 września 2020 14 minut temu, Kormic napisał: Proszę. on right click: if player's tool is not sword of sharpness: stop set {_ench} to level of sharpness of player's tool + 1 enchant player's tool with "sharpness %{_ench}%" parsed as enchantment type Potrzebny jest do tego dodatkowy plugin? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 7 września 2020 Udostępnij Opublikowano 7 września 2020 (edytowane) 2 godziny temu, masterekkkk napisał: Potrzebny jest do tego dodatkowy plugin? Nie, sam Skript wystarczy. U mnie wszystko działa. EDIT: Jeżeli nadal u ciebie nie działa, spróbuj z tym: command /ulepsz: trigger: if player's tool is not sword of sharpness: stop increase level of sharpness of player's tool by 1 send "&aUlepszyles swoja bron!" to player Edytowane 7 września 2020 przez Kormic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
masterekkkk 1
Witam, mam pytanie jak zrobić żeby po kliknięciu na npc twoj enchant np. sharpness został zwiększony np. o 1
czyli gdy ktoś ma enchant sharpness 5 to dostanie sharpness 6
i nie nie chodzi mi o coś takiego:
if player has 1 diamond sword of sharpness 5:
set player's tool to air
give player 1 diamond sword of sharpness 6
To ma się dziać automatycznie.
Z góry dziękuję za pomoc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.