Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt odpala się nieskończoność razy


WonSkk
 Udostępnij

Pytanie

on entering region:
    wait 1 tick
    if "%region at player%" contains "diamenty":
        while {pracadiament::%player%} is true:
            set {paczkadamient::%player%} to true
            execute console command "give %player% diamond 1 name "&bDiament""
            send "&aPodniosles diament."

Dlaczego jak wejdę na region to wywala serwer, zaczyna dawać mi milion diamentów, i bum, ktoś pomoże aby skrypt odpalał się raz?

Edytowane przez wiktorm12
wiktorm12

dodaje w znacznik kodu

Notatka dodana przez wiktorm12

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on entering region:
	if "%region at player%" contains "diamenty":
		event is not cancelled:
			if {pracadiament::%player%} is not true:
				set {paczkadamient::%player%} to true
				execute console command "give %player% diamond 1 name "&bDiament""
				send "&aPodniosles diament."

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, wiktorm12 napisał:

sprawdź coś takiego

on entering region:
    wait 1 tick
    if "%region at player%" contains "diamenty":
        execute console command "give %player% diamond 1 name "&bDiament""
        send "&aPodniosles diament."

 

Miałem tak zrobione, ale jakby mam zrobionego npcta który w gui ma opcję "rozpocznij' i "zakończ" Rozpocznij ustawia zmienną na true, chcę aby sprawdzało czy zmienna jest włączona :( jeżeli się nie da to słabo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on entering region:
    wait 1 tick
    if "%region at player%" contains "diamenty":
        if {pracadiament::%player%} is true:
            set {paczkadamient::%player%} to true
            execute console command "give %player% diamond 1 name "&bDiament""
            send "&aPodniosles diament."

coś takiego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, PanMaruda napisał:
on entering region:
	if "%region at player%" contains "diamenty":
		event is not cancelled:
			if {pracadiament::%player%} is not true:
				set {paczkadamient::%player%} to true
				execute console command "give %player% diamond 1 name "&bDiament""
				send "&aPodniosles diament."

 

Nic się nie dzieje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, wiktorm12 napisał:
on entering region:
    wait 1 tick
    if "%region at player%" contains "diamenty":
        if {pracadiament::%player%} is true:
            set {paczkadamient::%player%} to true
            execute console command "give %player% diamond 1 name "&bDiament""
            send "&aPodniosles diament."

coś takiego?

Działa dzięki, do zamknięcia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...