michal228 0 Opublikowano 19 czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 19 czerwca 2020 SkSektor Sektory nie są jeszcze gotowe! Downoland: 1.0 ( NIE GOTOWE! ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kerpson 536 Opublikowano 19 czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 19 czerwca 2020 Sektory w skrypcie? omg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal228 0 Opublikowano 19 czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 19 czerwca 2020 4 minuty temu, kerpson napisał: Sektory w skrypcie? omg Tak dokładnie, za niedługo zkończe je robić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kerpson 536 Opublikowano 19 czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 19 czerwca 2020 6 minut temu, michal228 napisał: Tak dokładnie, za niedługo zkończe je robić Chodziło mi o to, że za pewne przenoszą tylko na inny świat. Jak sektory to tylko w pluginie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal228 0 Opublikowano 19 czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 19 czerwca 2020 1 minutę temu, kerpson napisał: Chodziło mi o to, że za pewne przenoszą tylko na inny świat. Jak sektory to tylko w pluginie Nie, będą przenosiły przez serwery! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kerpson 536 Opublikowano 19 czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 19 czerwca 2020 14 minut temu, michal228 napisał: Nie, będą przenosiły przez serwery! czyli masz jakąś bazę danych (najlepiej Redis o ile wgl w skrypcie sie da) ? Oraz zadbasz o to, żeby enderchesty też się zapisywały jak i efekty gracza? Dodatkowo warto by pomyśleć nad blokadą kopiowania przedmiotów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal228 0 Opublikowano 19 czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 19 czerwca 2020 1 minutę temu, kerpson napisał: czyli masz jakąś bazę danych (najlepiej Redis o ile wgl w skrypcie sie da) ? Oraz zadbasz o to, żeby enderchesty też się zapisywały jak i efekty gracza? Dodatkowo warto by pomyśleć nad blokadą kopiowania przedmiotów nom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bludis 418 Opublikowano 19 czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 19 czerwca 2020 Ten temat został przeniesiony do kosza! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi