ikso1231 0 Opublikowano 15 czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 czerwca 2020 (edytowane) Czesc, mam problem ze zrobieniem skryptu ze sprzedawaniem itemow. Na przykład. Gdy gracz ma Diamentowy helm enchantowany na protection 1, daje mu 5 słonecznikow nazwanych "Moneta v1" z enchantem unbreaking 1. Na razie wygląda to tak: command /wymiennagolda: trigger: if player has 32 133: execute console command "ci %player% 133 32" execute console command "give %player% 41 64" send "&6Wymieniles &232 Bloki Emeraldow &6na &e64 Bloki Zlota" else: send "&6Nie posiadasz &232 Blokow Emeraldow&6!" command /SprzedajSety: trigger: if player has 1 310 enchant Protection 1: execute console command "ci %player% 310 1" give player 1 175 of unbreaking 1 named "&eMoneta v1" with lore "&6 Monety wymienisz na /warp villagery" send "&6Sprzedales &bDiamentowy helm &6za &eMoneta v1" else: send "&6Nie posiadasz &bDiamentowego helmu&6!" Edytowane 28 czerwca 2020 przez Wojciu Dodaje kod w code. Notatka dodana przez Wojciu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ikso1231 0 Opublikowano 15 czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 15 czerwca 2020 Okej, naprawilem. command /SprzedajSety: trigger: if tool of the player is enchanted with Protection 1: execute console command "ci %player% 310 1" give player 1 175 of unbreaking 1 named "&eMoneta v1" with lore "&6 Monety wymienisz na /warp villagery" send "&6Sprzedales &bDiamentowy helm &6za &eMoneta v1" else: send "&6Nie posiadasz &bDiamentowego helmu&6!" tylko ze ten helm nie znika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 THEzombiePL 9 Opublikowano 15 czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 czerwca 2020 Dodaj remove player's tool Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ikso1231 0 Opublikowano 15 czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 15 czerwca 2020 Teraz, THEzombiePL napisał: Dodaj remove player's tool W ktorej linijce ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 THEzombiePL 9 Opublikowano 15 czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 czerwca 2020 1 minutę temu, ikso1231 napisał: W ktorej linijce ? W 4, a jeśli się nie uda to spróbuj remove player's tool from player's inventory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ikso1231 0 Opublikowano 15 czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 15 czerwca 2020 2 minuty temu, THEzombiePL napisał: W 4, a jeśli się nie uda to spróbuj remove player's tool from player's inventory Okej, dziala, dzieki. A wiesz moze jak dodac pare enchantow na jednym itemku? command /kuphelm43: trigger: if player has 32 133: execute console command "ci %player% 133 50" execute console command "give %player% 310 1" give player 1 310 of protection 1 unbreaking 1 named "&eMoneta v1" with lore "&6 Monety wymienisz na /warp villagery" send "&eZakupiles helm 4/3 za &232 Bloki Emeraldow" else: send "&6Nie posiadasz &232 Blokow Emeraldow&6!" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 THEzombiePL 9 Opublikowano 15 czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 czerwca 2020 (edytowane) 11 minut temu, ikso1231 napisał: Okej, naprawilem. command /SprzedajSety: trigger: if tool of the player is enchanted with Protection 1: execute console command "ci %player% 310 1" give player 1 175 of unbreaking 1 named "&eMoneta v1" with lore "&6 Monety wymienisz na /warp villagery" send "&6Sprzedales &bDiamentowy helm &6za &eMoneta v1" else: send "&6Nie posiadasz &bDiamentowego helmu&6!" tylko ze ten helm nie znika A tutaj wykryje ci nawet skórzany hełm, albo nawet jakiś przedmiot z tym enchantem. Zastosuj "if player's tool is diamond helmet of protection 1" A jeśli chcesz kilka enchantów na raz to dajesz np. "diamond helmet of protection 1 and unbreaking 1" Edytowane 15 czerwca 2020 przez THEzombiePL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ikso1231 0 Opublikowano 15 czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 15 czerwca 2020 5 minut temu, THEzombiePL napisał: A tutaj wykryje ci nawet skórzany hełm, albo nawet jakiś przedmiot z tym enchantem. Zastosuj "if player's tool is diamond helmet of protection 1" A jeśli chcesz kilka enchantów na raz to dajesz np. "diamond helmet of protection 1 and unbreaking 1" Zobacze, jesli zadziala daje plusika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ikso1231 0 Opublikowano 15 czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 15 czerwca 2020 [16:29:51 WARN]: Using an ID instead of an alias is discouraged and will likely not be supported in future versions of Skript anymore. Please replace '133' with e.g. 'emerald block '. (kupowanie.sk, line 3: if player has 32 133:') [16:29:51 ERROR]: ('1 310 protection 1' and 'unbreaking 1 named "&bHelm 4/3"') can't be added to a player because the former is neither an item type, an inventory nor an experience point (kupowanie.sk, line 6: give player 1 310 protection 1 and unbreaking 1 named "&bHelm 4/3"') Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ikso1231 0 Opublikowano 15 czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 15 czerwca 2020 okej, dziala. dzieki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
ikso1231 0
Czesc, mam problem ze zrobieniem skryptu ze sprzedawaniem itemow.
Na przykład. Gdy gracz ma Diamentowy helm enchantowany na protection 1, daje mu 5 słonecznikow nazwanych "Moneta v1" z enchantem unbreaking 1.
Na razie wygląda to tak:
command /wymiennagolda: trigger: if player has 32 133: execute console command "ci %player% 133 32" execute console command "give %player% 41 64" send "&6Wymieniles &232 Bloki Emeraldow &6na &e64 Bloki Zlota" else: send "&6Nie posiadasz &232 Blokow Emeraldow&6!" command /SprzedajSety: trigger: if player has 1 310 enchant Protection 1: execute console command "ci %player% 310 1" give player 1 175 of unbreaking 1 named "&eMoneta v1" with lore "&6 Monety wymienisz na /warp villagery" send "&6Sprzedales &bDiamentowy helm &6za &eMoneta v1" else: send "&6Nie posiadasz &bDiamentowego helmu&6!"
Dodaje kod w code.
Notatka dodana przez Wojciu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
9 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi