Skocz do zawartości
  • 0

sprawdzanie enchantu


ikso1231
 Udostępnij

Pytanie

Czesc, mam problem ze zrobieniem skryptu ze sprzedawaniem itemow.

Na przykład. Gdy gracz ma Diamentowy helm enchantowany na protection 1, daje mu 5 słonecznikow nazwanych "Moneta v1" z enchantem unbreaking 1.

Na razie wygląda to tak: 

command /wymiennagolda:
    trigger:
        if player has 32 133:
            execute console command "ci %player% 133 32"
            execute console command "give %player% 41 64"
            send "&6Wymieniles &232 Bloki Emeraldow &6na &e64 Bloki Zlota"
        else:
            send "&6Nie posiadasz &232 Blokow Emeraldow&6!"



command /SprzedajSety:
    trigger:
        if player has 1 310 enchant Protection 1:
            execute console command "ci %player% 310 1"
            give player 1 175 of unbreaking 1 named "&eMoneta v1" with lore "&6 Monety wymienisz na /warp villagery"
            send "&6Sprzedales &bDiamentowy helm &6za &eMoneta v1"
        else:
            send "&6Nie posiadasz &bDiamentowego helmu&6!"

 

Edytowane przez Wojciu
Wojciu

Dodaje kod w code.

Notatka dodana przez Wojciu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Okej, naprawilem.

command /SprzedajSety:
    trigger:
        if tool of the player is enchanted with Protection 1:
            execute console command "ci %player% 310 1"
            give player 1 175 of unbreaking 1 named "&eMoneta v1" with lore "&6 Monety wymienisz na /warp villagery"
            send "&6Sprzedales &bDiamentowy helm &6za &eMoneta v1"
        else:
            send "&6Nie posiadasz &bDiamentowego helmu&6!"
 

tylko ze ten helm nie znika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, THEzombiePL napisał:

W 4, a jeśli się nie uda to spróbuj remove player's tool from player's inventory

Okej, dziala, dzieki.

A wiesz moze jak dodac pare enchantow na jednym itemku?

 

command /kuphelm43:
    trigger:
        if player has 32 133:
            execute console command "ci %player% 133 50"
            execute console command "give %player% 310 1"
            give player 1 310 of protection 1 unbreaking 1 named "&eMoneta v1" with lore "&6 Monety wymienisz na /warp villagery"
            send "&eZakupiles helm 4/3 za &232 Bloki Emeraldow"
        else:
            send "&6Nie posiadasz &232 Blokow Emeraldow&6!"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
11 minut temu, ikso1231 napisał:

Okej, naprawilem.

command /SprzedajSety:
    trigger:
        if tool of the player is enchanted with Protection 1:
            execute console command "ci %player% 310 1"
            give player 1 175 of unbreaking 1 named "&eMoneta v1" with lore "&6 Monety wymienisz na /warp villagery"
            send "&6Sprzedales &bDiamentowy helm &6za &eMoneta v1"
        else:
            send "&6Nie posiadasz &bDiamentowego helmu&6!"
 

tylko ze ten helm nie znika

A tutaj wykryje ci nawet skórzany hełm, albo nawet jakiś przedmiot z tym enchantem. 

Zastosuj "if player's tool is diamond helmet of protection 1"

A jeśli chcesz kilka enchantów na raz to dajesz np. "diamond helmet of protection 1 and unbreaking 1"

Edytowane przez THEzombiePL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
5 minut temu, THEzombiePL napisał:

A tutaj wykryje ci nawet skórzany hełm, albo nawet jakiś przedmiot z tym enchantem. 

Zastosuj "if player's tool is diamond helmet of protection 1"

A jeśli chcesz kilka enchantów na raz to dajesz np. "diamond helmet of protection 1 and unbreaking 1"

Zobacze, jesli zadziala daje plusika :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

[16:29:51 WARN]: Using an ID instead of an alias is discouraged and will likely not be supported in future versions of Skript anymore. Please replace '133' with e.g. 'emerald block
'. (kupowanie.sk, line 3: if player has 32 133:')
[16:29:51 ERROR]: ('1 310 protection 1' and 'unbreaking 1 named "&bHelm 4/3"') can't be added to a player because the former is neither an item type, an inventory nor an experience
 point (kupowanie.sk, line 6: give player 1 310 protection 1 and unbreaking 1 named "&bHelm 4/3"')

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...