Skocz do zawartości
  • 0

loop-value :/


ZiomuuSss
 Udostępnij

Pytanie

Hej, witajcie! Mam problem... mianowicie mam kod:

on join:    add player to {gracze::*}    stopcommand /test:    trigger:        loop {gracze::*}:            send "%loop-value%"

I nie działa prawidłowo. Chodzi o to, że jak na liście {gracze::*} jest więcej niż jedna osoba, to i tak wyświetla nazwę osoby, która jest pierwsza na liście. A powinno wykonać tą akcję(send "%loop-value%") tyle razy, ile jest graczy na liście {gracze::*}. Pomoże ktoś? jak napisać taki kod?

ps. Z tym send to dałem tylko przykład, więc nie piszcie że można zrobić send "%{gracze::*}%" bo nie o to tutaj chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Czekaj bo nie rozumiem,

wytłumacz dokładniej po co ci to.

 

 

 

(z tym online to jest tak, ale tobie o to nie chodziło, to nie wiem o co ci chodzi)

command /online:	trigger:		set {_online::*} to {gracze::*}		set {_size} to size of {_online::*}		send "Lista graczy:  &a(%{_size}%)"		if size of {_online::*} is 0:			send "Brak! :("		else:			send "%{_online::*}%"
 

Czekaj, o to ci chodzi?

command /online:	trigger:		set {_size} to size of {gracze::*}		loop {_size} times:			send "%{gracze::*}%"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Nie wiem jak bardziej wytłumaczyć... Hmm to może tak:

Mam liste graczy {gracze::*} i chcę, aby sprawdziło, czy ci gracze z listy mają ustawioną zmienną {zmienna.%player%} (czy w ogóle istnieje, tzn "if {zmienna.%loop-value%} is set") jeśli tak to wykonuje się dalszy kod... Problem z tym, że gdy to robię, to pod uwagę bierze tylko pierwszego gracza z listy... Chyba bardziej się nie da wytłumaczyć :p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...