jogurcik122pl 10 Opublikowano 9 czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 czerwca 2020 Jaką wersję pluginów Script i wszystkich które muszą byc żeby działał skript poprawnie np wk, qsk? i prosił bym o linki MasloJestDobre i Tymekd 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MasloJestDobre 20 Opublikowano 9 czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 czerwca 2020 wujek google nie gryzie jogurcik122pl 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 jogurcik122pl 10 Opublikowano 9 czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 9 czerwca 2020 @MasloJestDobre zbędne takie komentarze, tego co używam nie działa dla tego pytam nie logiczne ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Medyk324 35 Opublikowano 9 czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 czerwca 2020 wersja silnika? Nie jesteśmy jasno widzami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 jogurcik122pl 10 Opublikowano 9 czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 9 czerwca 2020 (edytowane) 1.12.2 spigot @Medyk324 Edytowane 9 czerwca 2020 przez jogurcik122pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MasloJestDobre 20 Opublikowano 9 czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 czerwca 2020 (Nie moje) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MasloJestDobre 20 Opublikowano 9 czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 czerwca 2020 2 godziny temu, jogurcik122pl napisał: @MasloJestDobre zbędne takie komentarze, tego co używam nie działa dla tego pytam nie logiczne ? Nie zbyt, ponieważ gdy wpisałem "Wersja Skripta na serwer 1.12.2" w chrome to odrazu mi to wyskoczyło XD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 jogurcik122pl 10 Opublikowano 9 czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 9 czerwca 2020 @MasloJestDobre patrzyłem na ten poradnik i wywala błędy w konsoli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MasloJestDobre 20 Opublikowano 9 czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 czerwca 2020 23 godziny temu, jogurcik122pl napisał: @MasloJestDobre patrzyłem na ten poradnik i wywala błędy w konsoli https://github.com/SkriptLang/Skript/releases ? Dla wersji 1.9-1.12 zalecane jest 2.2 Łączę posty Notatka dodana przez xAxee Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 jogurcik122pl 10 Opublikowano 9 czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 9 czerwca 2020 Plugin Skript ogarnąłem a co z SkQuery bo gdy pobieram stąd https://www.spigotmc.org/resources/skquery-1-9-1-15.36631/ to nie działa np lore Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MasloJestDobre 20 Opublikowano 9 czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 czerwca 2020 https://forums.skunity.com/resources/skquery-1-9-1-15.68/ ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 jogurcik122pl 10 Opublikowano 9 czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 9 czerwca 2020 WildSkript i skRayFall Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MasloJestDobre 20 Opublikowano 9 czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 czerwca 2020 https://dev.bukkit.org/projects/wildskript/files/809111 ustaw all na "false" is powinno (chyba) działać https://dev.bukkit.org/projects/skrayfall/files Łączę posty Notatka dodana przez xAxee Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 jogurcik122pl 10 Opublikowano 9 czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 9 czerwca 2020 (edytowane) Wszystko jest zainstalowane tak jak mówiłeś a nie działa [14:42:34 ERROR]: ': &cAuto Fosa kopie maksymalnie 100 kratek!"' is not a valid item data (craftingi.sk, line 2: register new shaped recipe for hopper named "&b&lKOPACZ FOSY" with lore "&7Postaw na ziemi aby wykopac" and "&7dziure do bedrocka." and "&4&lUWAGA: &cAuto Fosa kopie maksymalnie 100 kratek!" using stone, stone, stone, stone, diamond, stone, stone, stone, stone') [14:42:34 ERROR]: ': &cAuto Fosa kopie maksymalnie 100 kratek!"' is not a valid item data (craftingi.sk, line 5: if player's tool is hopper named "&b&lKOPACZ FOSY" with lore "&7Postaw na ziemi aby wykopac" and "&7dziure do bedrocka." and "&4&lUWAGA: &cAuto Fosa kopie maksymalnie 100 kratek!":') on script load: register new shaped recipe for hopper named "&b&lKOPACZ FOSY" with lore "&7Postaw na ziemi aby wykopac" and "&7dziure do bedrocka." and "&4&lUWAGA: &cAuto Fosa kopie maksymalnie 100 kratek!" using stone, stone, stone, stone, diamond, stone, stone, stone, stone on place of hopper: if player's tool is hopper named "&b&lKOPACZ FOSY" with lore "&7Postaw na ziemi aby wykopac" and "&7dziure do bedrocka." and "&4&lUWAGA: &cAuto Fosa kopie maksymalnie 100 kratek!": loop blocks under event-block: if loop-block is bedrock: stop set loop-block to air Edytowane 10 czerwca 2020 przez xAxee Łączę posty Notatka dodana przez xAxee Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MasloJestDobre 20 Opublikowano 9 czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 czerwca 2020 (edytowane) A spróbuj on script load: register new shaped recipe for hopper named "&b&lKOPACZ FOSY" with lore "&7Postaw na ziemi aby wykopac || &7dziure do bedrocka. || &4&lUWAGA: &cAuto Fosa kopie maksymalnie 100 kratek!" using stone, stone, stone, stone, diamond, stone, stone, stone, stone on place of hopper: if player's tool is hopper named "&b&lKOPACZ FOSY" with lore "&7Postaw na ziemi aby wykopac || &7dziure do bedrocka. || &4&lUWAGA: &cAuto Fosa kopie maksymalnie 100 kratek!": loop blocks under event-block: if loop-block is bedrock: stop set loop-block to air Albo zamiast || %nl% lub %newline%, bo nie pamiętam Edytowane 10 czerwca 2020 przez xAxee Wstawiam w code, poprawiam formatowanie Notatka dodana przez xAxee Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 jogurcik122pl 10 Opublikowano 9 czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 9 czerwca 2020 w ogóle nie działa lore named "&b&lKOPACZ FOSY" with lore "&7Postaw na ziemi aby" wpisująca tak też nie działa Łączę posty Notatka dodana przez xAxee Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MasloJestDobre 20 Opublikowano 9 czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 czerwca 2020 2 godziny temu, jogurcik122pl napisał: named "&b&lKOPACZ FOSY" with lore "&7Postaw na ziemi aby" wpisująca tak też nie działa A zrob np. set line 1 of player's tool lore to "&7Postaw na ziemi aby" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 jogurcik122pl 10 Opublikowano 9 czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 9 czerwca 2020 To ma być with lore set line 1 of player's tool lore to "&7Postaw na ziemi aby" ? czy samo set line 1 of player's tool lore to "&7Postaw na ziemi aby" ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MasloJestDobre 20 Opublikowano 9 czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 czerwca 2020 Nie, poprostu daj item z nazwa, a w nastepnej linijce daj set line 1 of player's tool lore to "&7Postaw na ziemi aby" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 jogurcik122pl 10 Opublikowano 9 czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 9 czerwca 2020 (edytowane) @MasloJestDobre W ten sposób też nie działa, niezależnie jak dam to lore nie działa i wywala błąd on script load: register new shaped recipe for hopper named "&b&lKOPACZ FOSY" set line 1 of player's tool lore to "&7Postaw na ziemi aby" using stone, stone, stone, stone, diamond, stone, stone, stone, stone on place of hopper: if player's tool is hopper named "&b&lKOPACZ FOSY" set line 1 of player's tool lore to "&7Postaw na ziemi aby": loop blocks under event-block: if loop-block is bedrock: stop set loop-block to air Edytowane 10 czerwca 2020 przez xAxee Wstawiam w code Notatka dodana przez xAxee Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MasloJestDobre 20 Opublikowano 9 czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 czerwca 2020 (edytowane) A jak nadal nie będzie to spróbuj: on script load: register new shaped recipe for hopper named "&b&lKOPACZ FOSY" set line 1 of player's tool lore to "&7Postaw na ziemi aby" using stone, stone, stone, stone, diamond, stone, stone, stone, stone on place of hopper: if player's tool is hopper named "&b&lKOPACZ FOSY": set {_item} to player's tool set line 1 of {_item} lore to "&7Postaw na ziemi aby" loop blocks under event-block: if loop-block is bedrock: stop set loop-block to air I zrob to samo z recepturą Nie tak xd Ale możesz spróbować tak: on script load: register new shaped recipe for hopper named "&b&lKOPACZ FOSY" set line 1 of player's tool lore to "&7Postaw na ziemi aby" using stone, stone, stone, stone, diamond, stone, stone, stone, stone on place of hopper: if player's tool is hopper named "&b&lKOPACZ FOSY": set line 1 of player's tool lore to "&7Postaw na ziemi aby" loop blocks under event-block: if loop-block is bedrock: stop set loop-block to air Edytowane 9 czerwca 2020 przez MasloJestDobre Łączę posty, wstawiam w code Notatka dodana przez xAxee Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
jogurcik122pl 10
Jaką wersję pluginów Script i wszystkich które muszą byc żeby działał skript poprawnie np wk, qsk? i prosił bym o linki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
27 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.