Parczik 7 Opublikowano 8 czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 8 czerwca 2020 Siema, potrzebuję pomocy z argumentem: Jeśli "{blaze.%player%} is 1" . A gracz rzuci w jakiegoś moba lub gracza śnieżką, zada mu 6 serc. Próbowałem w "on damage" "if {blaze.%attacker%} I nic to nie dawało. Nie wywalało żadnych errorów, ale nie zadawało damage. Z góry dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 NeQ34 14 Opublikowano 9 czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 czerwca 2020 Proszę bardzo on damage: if attacker's tool is snowball: set damage to 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Parczik 7 Opublikowano 9 czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 9 czerwca 2020 1 minutę temu, NeQ34 napisał: Proszę bardzo on damage: if attacker's tool is snowball: set damage to 6 chodzi o to, że gdy gracz, który rzuca w kogoś śnieżką i ma {blaze}. To osobie, którą trafi zadaje 6 serc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 NeQ34 14 Opublikowano 9 czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 czerwca 2020 A teraz ? on damage: if {blaze.%attacker%} is 1: if attacker's tool is snowball: set damage to 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Parczik 7 Opublikowano 9 czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 9 czerwca 2020 13 minut temu, NeQ34 napisał: A teraz ? on damage: if {blaze.%attacker%} is 1: if attacker's tool is snowball: set damage to 6 dalej nic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 WIZIBANG 27 Opublikowano 9 czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 czerwca 2020 on shoot: if projectile is snowball: if {blaze::%player%} is 1: set damage to 6 może działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Parczik 7 Opublikowano 9 czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 9 czerwca 2020 (edytowane) W dniu 9.06.2020 o 13:11, WIZIBANG napisał: on shoot: if projectile is snowball: if {blaze::%player%} is 1: set damage to 6 może działa Edytowane 15 lipca 2020 przez Wojciu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 WIZIBANG 27 Opublikowano 9 czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 czerwca 2020 on shoot: if projectile is snowball: if {blaze::%player%} is 1: set {sniezka::%projectile%} to 1 on damage: projectile exists if projectile is snowball: if {sniezka::%projectile%} is 1: set damage to 6 może tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Parczik 7
Siema, potrzebuję pomocy z argumentem:
Jeśli "{blaze.%player%} is 1" . A gracz rzuci w jakiegoś moba lub gracza śnieżką, zada mu 6 serc.
Próbowałem w "on damage"
"if {blaze.%attacker%}
I nic to nie dawało. Nie wywalało żadnych errorów, ale nie zadawało damage.
Z góry dzięki.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.