Skocz do zawartości
  • 0

Problem z jeżeli


Dogy
 Udostępnij

Pytanie

Witam! 
Mam taki lekki problem gdyż kod poniżej nie działa a powinien
Czy jest ktoś w stanie pomóc?
 

on damage:
	if attacker is player:
		set {_loskryt} to a random integer between 1 and 100	
		set {kryt::%attacker%} to 100
		send "%{_loskryt}%" to attacker
		if {kryt::%attacker%} > {_loskryt}:
			send "XD" to attacker

Dla 100 działa ale dla np 50 juz nie dlaczego tak sie dzieje?

Edytowane przez Dogy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 odpowiedź na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Nie wiem co chcesz dokładnie osiągnąć, ale jeżeli chodzi o uderzenia krytyczne to można zrobić tak:
 

on damage:
	#szansa 50% że poniższy kod się wykona

	chance of 50%:
		send "obrażenia krytyczne" to attacker
		set damage to (damage * 2)
	else:
		send "brak obrażeń krytycznych" to attacker

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...