mam kod który losuje do zmiennych kolor i kształt fajrwerka, a potem wsadza to w kod.
No ale fajerwerk jest zwykły (tylko biała smuga)
command /fwglobalpusc: permission: launch.firework trigger: loop {fireworks::*}: set {_czas} to 1 or 2 or 3 set {_kolor} to "black" or "green" or "brown" or "blue" or "purple" or "cyan" or "light gray" or "gray" or "pink" or "yellow" or "light blue" or "magenta" or "orange" or "white" set {_ksztalt} to "ball" or "large ball" or "creeper" or "star" or "burst" set {_fireworkeffect} to "%{_ksztalt}% firework colored %{_kolor}%" launch {_fireworkeffect} at loop-value timed {_czas}
O co może chodzić? Dałem debuga w postaci broadcast "%{_fireworkeffects}%" i wysyła poprawnie :/
Pytanie
herhor67 916
Siemka,
mam kod który losuje do zmiennych kolor i kształt fajrwerka, a potem wsadza to w kod.
No ale fajerwerk jest zwykły (tylko biała smuga)
O co może chodzić? Dałem debuga w postaci broadcast "%{_fireworkeffects}%" i wysyła poprawnie :/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 odpowiedź na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi