Skocz do zawartości
  • 0

losowanie fajerwerków


herhor67

Pytanie

Siemka,

mam kod który losuje do zmiennych kolor i kształt fajrwerka, a potem wsadza to w kod.

No ale fajerwerk jest zwykły (tylko biała smuga)

command /fwglobalpusc:    permission: launch.firework    trigger:        loop {fireworks::*}:            set {_czas} to 1 or 2 or 3            set {_kolor} to "black" or "green" or "brown" or "blue" or "purple" or "cyan" or "light gray" or "gray" or "pink" or "yellow" or "light blue" or "magenta" or "orange" or "white"            set {_ksztalt} to "ball" or "large ball" or "creeper" or "star" or "burst"            set {_fireworkeffect} to "%{_ksztalt}% firework colored %{_kolor}%"            launch {_fireworkeffect} at loop-value timed {_czas}

O co może chodzić? Dałem debuga w postaci broadcast "%{_fireworkeffects}%" i wysyła poprawnie :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 odpowiedź na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...