cupxz 3 Opublikowano 14 maja 2020 Udostępnij Opublikowano 14 maja 2020 (edytowane) Siema piszę sobie skrypt na amulety z cooldownem i widziałem poradnik z tą funkcją ale nie chciało mi to działać i zrobiłem inaczej i mam pytanie czy może tak być .I nie wiem jak pokazać wartość zmiennej w wiadomości send Edytowane 14 maja 2020 przez cupxz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 WIZIBANG 27 Opublikowano 14 maja 2020 Udostępnij Opublikowano 14 maja 2020 Działałoby, ale zmień {amulet1} na {amulet1::%player%} albo zrób tak on rightclick: if player's tool is dirt named "&6Dirt": if {amulet::%player%} is 0 or: send "elo" set {amulet1::%player%} to 60 else: send "pa" every 1 second: loop {amulet1::*}: if {amulet1::%loop-index%} is more than 1: remove 1 from {amulet1::%loop-index%} else: set {amulet1::%loop-index%} to 1 cupxz 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 cupxz 3 Opublikowano 14 maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 14 maja 2020 1 minutę temu, WIZIBANG napisał: Działałoby, ale zmień {amulet1} na {amulet1::%player%} albo zrób tak on rightclick: if player's tool is dirt named "&6Dirt": if {amulet::%player%} is 0 or: send "elo" set {amulet1::%player%} to 60 else: send "pa" every 1 second: loop {amulet1::*}: if {amulet1::%loop-index%} is more than 1: remove 1 from {amulet1::%loop-index%} else: set {amulet1::%loop-index%} to 1 Okej a jak dodać {amulet1} do wysyłanej wiadomości żeby pokazywało ile czasu pozostało to ponownego użycia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 WIZIBANG 27 Opublikowano 14 maja 2020 Udostępnij Opublikowano 14 maja 2020 (edytowane) on rightclick: if player's tool is dirt named "&6Dirt": if {amulet::%player%} is 0 or: send "elo" set {amulet1::%player%} to 60 else: send "Poczekaj %{amulet1::%player%}% sekund!" every 1 second: loop {amulet1::*}: if {amulet1::%loop-index%} is more than 1: remove 1 from {amulet1::%loop-index%} else: set {amulet1::%loop-index%} to 1 Musisz wysłać wiadomość do gracza %{amulet1::%player%}% Edytowane 14 maja 2020 przez WIZIBANG cupxz 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 cupxz 3 Opublikowano 14 maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 14 maja 2020 2 minuty temu, WIZIBANG napisał: on rightclick: if player's tool is dirt named "&6Dirt": if {amulet::%player%} is 0 or: send "elo" set {amulet1::%player%} to 60 else: send "Poczekaj %{amulet1::%player%}%!" every 1 second: loop {amulet1::*}: if {amulet1::%loop-index%} is more than 1: remove 1 from {amulet1::%loop-index%} else: set {amulet1::%loop-index%} to 1 Okej dzięki wielkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 bludis 418 Opublikowano 14 maja 2020 Udostępnij Opublikowano 14 maja 2020 Ten temat został przeniesiony. Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
cupxz 3
Siema piszę sobie skrypt na amulety z cooldownem i widziałem poradnik z tą funkcją ale nie chciało mi to działać i zrobiłem inaczej i mam pytanie czy może tak być
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi