Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt


cupxz
 Udostępnij

Pytanie

Siema piszę sobie skrypt na amulety z cooldownem i widziałem poradnik z tą funkcją ale nie chciało mi to działać i zrobiłem inaczej i mam pytanie czy może tak być

.I nie wiem jak pokazać wartość zmiennej w wiadomości send

 

Edytowane przez cupxz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Działałoby, ale zmień {amulet1} na {amulet1::%player%}

albo zrób tak

on rightclick:
	if player's tool is dirt named "&6Dirt":
		if {amulet::%player%} is 0 or:
			send "elo"
			set {amulet1::%player%} to 60
		else:
			send "pa"
every 1 second:
	loop {amulet1::*}:
		if {amulet1::%loop-index%} is more than 1:
			remove 1 from {amulet1::%loop-index%}
		else:
			set {amulet1::%loop-index%} to 1

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, WIZIBANG napisał:

Działałoby, ale zmień {amulet1} na {amulet1::%player%}

albo zrób tak

on rightclick:
	if player's tool is dirt named "&6Dirt":
		if {amulet::%player%} is 0 or:
			send "elo"
			set {amulet1::%player%} to 60
		else:
			send "pa"
every 1 second:
	loop {amulet1::*}:
		if {amulet1::%loop-index%} is more than 1:
			remove 1 from {amulet1::%loop-index%}
		else:
			set {amulet1::%loop-index%} to 1

 

Okej a jak dodać {amulet1} do wysyłanej wiadomości żeby pokazywało ile czasu pozostało to ponownego użycia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on rightclick:
	if player's tool is dirt named "&6Dirt":
		if {amulet::%player%} is 0 or:
			send "elo"
			set {amulet1::%player%} to 60
		else:
			send "Poczekaj %{amulet1::%player%}% sekund!"
every 1 second:
	loop {amulet1::*}:
		if {amulet1::%loop-index%} is more than 1:
			remove 1 from {amulet1::%loop-index%}
		else:
			set {amulet1::%loop-index%} to 1

Musisz wysłać wiadomość do gracza %{amulet1::%player%}% 

Edytowane przez WIZIBANG
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, WIZIBANG napisał:
on rightclick:
	if player's tool is dirt named "&6Dirt":
		if {amulet::%player%} is 0 or:
			send "elo"
			set {amulet1::%player%} to 60
		else:
			send "Poczekaj %{amulet1::%player%}%!"
every 1 second:
	loop {amulet1::*}:
		if {amulet1::%loop-index%} is more than 1:
			remove 1 from {amulet1::%loop-index%}
		else:
			set {amulet1::%loop-index%} to 1

 

Okej dzięki wielkie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...