Skocz do zawartości
  • 0

Regiony


xNawi
 Udostępnij

Pytanie

11 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
command /elo [<text&gt]:trigger:if arg 1 is set:run player cmd "//pos1" as op        run player cmd "//pos2" as oprun player cmd "//expand 3 north 3 east 3 west 3 south 256 up 256 down" as oprun player cmd "rg define %arg 1%" as oprun player cmd "rg addowner %arg 1% %player%"else:send "&9Podaj nazwe ragionu."stop 
 
Sorki za nie wytabowanie :(
I chyba źle xd
Edytowane przez FlotekPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

W dokumentacji tak ładnie masz napisane :D

No ale masz napisze ci :p

command /elo:

 trigger:

  set {_name} to "%arg 2%" #// Nazwa (id) regionu

    add {_name} to {regions: :*} #// Lista z nazwami (id) regionow
    set {region.size.%{_name}%} to 50 #// Jakas tam poczatkowa wielkosc regionu
    set {region.center.%{_name}%} to location of player #// Srodek regionu
    "%{_name}%".Region.selectLS{{region.center.%{_name}%}, {region.size.%{_name}%}};# // Wyznaczamy
 
 
 
 
Jak chcesz jeszcze to masz na nie usuwanie sie regionow po restarcie/reloadzie :)
on load: #// Przy zaladowaniu sk
loop {regions::*}: #// Bierzemy nazwy wszystkich regionow
"%loop-value%".Region.selectLS{{region.center.%loop-value%}, {region.size.%loop-value%}};# // Wyznaczamy region ze starych zmiennych
 
Edytowane przez MrxJoint
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

 

W dokumentacji tak ładnie masz napisane :D

No ale masz napisze ci :p

command /elo:

 trigger:

  set {_name} to "%arg 2%" #// Nazwa (id) regionu

    add {_name} to {regions: :*} #// Lista z nazwami (id) regionow
    set {region.size.%{_name}%} to 50 #// Jakas tam poczatkowa wielkosc regionu
    set {region.center.%{_name}%} to location of player #// Srodek regionu
    "%{_name}%".Region.selectLS{{region.center.%{_name}%}, {region.size.%{_name}%}};# // Wyznaczamy
 
 
 
 
Jak chcesz jeszcze to masz na nie usuwanie sie regionow po restarcie/reloadzie :)
on load: #// Przy zaladowaniu sk
loop {regions: :*}: #// Bierzemy nazwy wszystkich regionow
"%loop-value%".Region.selectLS{{region.center.%loop-value%}, {region.size.%loop-value%}};# // Wyznaczamy region ze starych zmiennych
 

 

A może byc kilka innych regionów o tej samej nazwie ? ;D A i czemu nie działa mi on region enter ? ;c

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@up Bo on region enter jest dla WorldGuard :) Zrob w evencie on any move:

NP tak:

on anymove:
if {region.%player%.lastguild} is not set:
set {region.%player%.lastguild} to "Brak"
if Region.getAt{location of player} is not set:
set {_guild} to "Brak"
else:
set {_guild} to Region.getAt{location of player}
if {_guild} is not {region.%player%.lastguild}:
if {_guild} is "None" or "<none>" or "Brak":
#send "{@tag}&7Wyszedles z terenu %{region.%player%.lastguild}%"
display "&6Wyszedles z terenu gildii: &2[&6%{region.%player%.lastguild}%&2]" on bossbar with 5 percent by 10 seconds for player
send "&6Opis gildii &2[&6%{region.%player%.lastguild}%&2] &c(%{gildie::%{region.%player%.lastguild}%.opis}%)"
else:
#send "Weszles na teren %{_guild}%"
display "&6Wkroczyles na teren gildii: &2[&6%{_guild}%&2]" on bossbar with 5 percent by 10 seconds for player
send "&6Opis gildii &2[&6%{_guild}%&2] &c(%{gildie::%{_guild}%.opis}%)"
 
 
 
 
 
PS nie moze byc pare regionow o tej samej nazwie chyba xd Moze i sie da ale bedzie sie bugowac
 
set {region.%player%.lastguild} to {_guild}
Edytowane przez MrxJoint
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

 

@up Bo on region enter jest dla WorldGuard :) Zrob w evencie on any move:

NP tak:

on anymove:
if {region.%player%.lastguild} is not set:
set {region.%player%.lastguild} to "Brak"
if Region.getAt{location of player} is not set:
set {_guild} to "Brak"
else:
set {_guild} to Region.getAt{location of player}
if {_guild} is not {region.%player%.lastguild}:
if {_guild} is "None" or "<none>" or "Brak":
#send "{@tag}&7Wyszedles z terenu %{region.%player%.lastguild}%"
display "&6Wyszedles z terenu gildii: &2[&6%{region.%player%.lastguild}%&2]" on bossbar with 5 percent by 10 seconds for player
send "&6Opis gildii &2[&6%{region.%player%.lastguild}%&2] &c(%{gildie::%{region.%player%.lastguild}%.opis}%)"
else:
#send "Weszles na teren %{_guild}%"
display "&6Wkroczyles na teren gildii: &2[&6%{_guild}%&2]" on bossbar with 5 percent by 10 seconds for player
send "&6Opis gildii &2[&6%{_guild}%&2] &c(%{gildie::%{_guild}%.opis}%)"
 
 
 
 
 
PS nie moze byc pare regionow o tej samej nazwie chyba xd Moze i sie da ale bedzie sie bugowac
 
set {region.%player%.lastguild} to {_guild}

 

Omg regiony trudno mi ogarnąć XDD Napisz mi poprostu taki skrypt:

command /event [<text&gt] [<offlineplayer&gt] [<integer&gt]:	trigger:               add region bla bla bla o nazwie arg 2 i o bokach 2x2 kratek c;
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...