xNawi 55 Opublikowano 28 października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 października 2014 Cześć, wiem, ze jest od tego poradnik ale za bardzo go nie ogarniam XD Napiszcie mi, aby jak wpisze np komende /elo {<text>]to stworzy mi sie w miejscu gracza region o nazwie arg 1 ktory bedzie mial 3x3x3 kratki ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xNawi 55 Opublikowano 29 października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 października 2014 @ref Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 FlotekPL 7 Opublikowano 29 października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 października 2014 (edytowane) command /elo [<text>]:trigger:if arg 1 is set:run player cmd "//pos1" as op run player cmd "//pos2" as oprun player cmd "//expand 3 north 3 east 3 west 3 south 256 up 256 down" as oprun player cmd "rg define %arg 1%" as oprun player cmd "rg addowner %arg 1% %player%"else:send "&9Podaj nazwe ragionu."stop Sorki za nie wytabowanie :( I chyba źle xd Edytowane 29 października 2014 przez FlotekPL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MrxJoint 28 Opublikowano 29 października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 października 2014 Ale chcesz regiony z WG czy z WildSk ? -------------------------------------------------- Ale chcesz regiony z WG czy z WildSk ? //Połączyłem ~Tropereks xNawi 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xNawi 55 Opublikowano 29 października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 października 2014 Ale chcesz regiony z WG czy z WildSk ?Z wildskript ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MrxJoint 28 Opublikowano 29 października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 października 2014 (edytowane) W dokumentacji tak ładnie masz napisane :DNo ale masz napisze ci :pcommand /elo: trigger: set {_name} to "%arg 2%" #// Nazwa (id) regionu add {_name} to {regions: :*} #// Lista z nazwami (id) regionow set {region.size.%{_name}%} to 50 #// Jakas tam poczatkowa wielkosc regionu set {region.center.%{_name}%} to location of player #// Srodek regionu "%{_name}%".Region.selectLS{{region.center.%{_name}%}, {region.size.%{_name}%}};# // Wyznaczamy Jak chcesz jeszcze to masz na nie usuwanie sie regionow po restarcie/reloadzie :)on load: #// Przy zaladowaniu skloop {regions::*}: #// Bierzemy nazwy wszystkich regionow"%loop-value%".Region.selectLS{{region.center.%loop-value%}, {region.size.%loop-value%}};# // Wyznaczamy region ze starych zmiennych Edytowane 29 października 2014 przez MrxJoint xNawi 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 FlotekPL 7 Opublikowano 29 października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 października 2014 (edytowane) @xNawi aha sorki ja myślałem że w normalnym WG xd :p Edytowane 29 października 2014 przez FlotekPL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MrxJoint 28 Opublikowano 29 października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 października 2014 @up "xNawi" xd xNawi 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 FlotekPL 7 Opublikowano 29 października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 października 2014 @up ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xNawi 55 Opublikowano 29 października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 października 2014 W dokumentacji tak ładnie masz napisane :DNo ale masz napisze ci :pcommand /elo: trigger: set {_name} to "%arg 2%" #// Nazwa (id) regionu add {_name} to {regions: :*} #// Lista z nazwami (id) regionow set {region.size.%{_name}%} to 50 #// Jakas tam poczatkowa wielkosc regionu set {region.center.%{_name}%} to location of player #// Srodek regionu "%{_name}%".Region.selectLS{{region.center.%{_name}%}, {region.size.%{_name}%}};# // Wyznaczamy Jak chcesz jeszcze to masz na nie usuwanie sie regionow po restarcie/reloadzie :)on load: #// Przy zaladowaniu skloop {regions: :*}: #// Bierzemy nazwy wszystkich regionow"%loop-value%".Region.selectLS{{region.center.%loop-value%}, {region.size.%loop-value%}};# // Wyznaczamy region ze starych zmiennych A może byc kilka innych regionów o tej samej nazwie ? ;D A i czemu nie działa mi on region enter ? ;c Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MrxJoint 28 Opublikowano 29 października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 października 2014 (edytowane) @up Bo on region enter jest dla WorldGuard :) Zrob w evencie on any move:NP tak:on anymove:if {region.%player%.lastguild} is not set:set {region.%player%.lastguild} to "Brak"if Region.getAt{location of player} is not set:set {_guild} to "Brak"else:set {_guild} to Region.getAt{location of player}if {_guild} is not {region.%player%.lastguild}:if {_guild} is "None" or "<none>" or "Brak":#send "{@tag}&7Wyszedles z terenu %{region.%player%.lastguild}%"display "&6Wyszedles z terenu gildii: &2[&6%{region.%player%.lastguild}%&2]" on bossbar with 5 percent by 10 seconds for playersend "&6Opis gildii &2[&6%{region.%player%.lastguild}%&2] &c(%{gildie::%{region.%player%.lastguild}%.opis}%)"else:#send "Weszles na teren %{_guild}%"display "&6Wkroczyles na teren gildii: &2[&6%{_guild}%&2]" on bossbar with 5 percent by 10 seconds for playersend "&6Opis gildii &2[&6%{_guild}%&2] &c(%{gildie::%{_guild}%.opis}%)" PS nie moze byc pare regionow o tej samej nazwie chyba xd Moze i sie da ale bedzie sie bugowac set {region.%player%.lastguild} to {_guild} Edytowane 29 października 2014 przez MrxJoint xNawi 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xNawi 55 Opublikowano 29 października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 października 2014 @up Bo on region enter jest dla WorldGuard :) Zrob w evencie on any move:NP tak:on anymove:if {region.%player%.lastguild} is not set:set {region.%player%.lastguild} to "Brak"if Region.getAt{location of player} is not set:set {_guild} to "Brak"else:set {_guild} to Region.getAt{location of player}if {_guild} is not {region.%player%.lastguild}:if {_guild} is "None" or "<none>" or "Brak":#send "{@tag}&7Wyszedles z terenu %{region.%player%.lastguild}%"display "&6Wyszedles z terenu gildii: &2[&6%{region.%player%.lastguild}%&2]" on bossbar with 5 percent by 10 seconds for playersend "&6Opis gildii &2[&6%{region.%player%.lastguild}%&2] &c(%{gildie::%{region.%player%.lastguild}%.opis}%)"else:#send "Weszles na teren %{_guild}%"display "&6Wkroczyles na teren gildii: &2[&6%{_guild}%&2]" on bossbar with 5 percent by 10 seconds for playersend "&6Opis gildii &2[&6%{_guild}%&2] &c(%{gildie::%{_guild}%.opis}%)" PS nie moze byc pare regionow o tej samej nazwie chyba xd Moze i sie da ale bedzie sie bugowac set {region.%player%.lastguild} to {_guild} Omg regiony trudno mi ogarnąć XDD Napisz mi poprostu taki skrypt:command /event [<text>] [<offlineplayer>] [<integer>]: trigger: add region bla bla bla o nazwie arg 2 i o bokach 2x2 kratek c; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
xNawi 55
Cześć, wiem, ze jest od tego poradnik ale za bardzo go nie ogarniam XD
Napiszcie mi, aby jak wpisze np komende /elo {<text>]
to stworzy mi sie w miejscu gracza region o nazwie arg 1 ktory bedzie mial 3x3x3 kratki ;D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
11 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi