Skocz do zawartości
  • 0

bonus przy trzymaniu itema


xXx_Skrypter_xXx
 Udostępnij

Pytanie

Witam, potrzebuję lekkiej pomocy, mam zmienną {damage::%player%} równą 5 i wyraża ona damage gracza.

Chciałbym, aby przy trzymaniu w łapce np. diamentowego miecza do zmiennej dodawało by się 15 i damage gracza by wynosił wtedy 20 a przy powrocie do łapki znowu zmienna była by równa 5.

Jeśli ktoś jest w stanie napisać mi taki skrypt byłbym wdzięczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

nie wiem czy będzie działać, ale naprawdopodobniej nie powinno być żadnych błędów :)

(nie trzeba robić zmiennych do dmg, ale jakbyśchciał to pisz to poprawie :P )

on damage:
	if victim is player:
		if attacker is player:
			if attacker tool is diamond sword:
				cancel event
				damage victim by 20

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Godzinę temu, ShardIt napisał:

nie wiem czy będzie działać, ale naprawdopodobniej nie powinno być żadnych błędów :)

(nie trzeba robić zmiennych do dmg, ale jakbyśchciał to pisz to poprawie :P )

on damage:
	if victim is player:
		if attacker is player:
			if attacker tool is diamond sword:
				cancel event
				damage victim by 20

 

Mam na serwerze customowe itemki, niektóre z nich dodają przy trzymaniu np. +20dmg , +20sily, +20czegos i to wszystko mam podane w zmiennych i chciałbym to zrobić tak aby przy trzymaniu itemka do tych zmiennych doda się podana liczba w lorze broni a przy powrocie do łapki wszystko będzie tak jak wcześniej.

Nie wiem czy dobrze wytłumaczyłem, ale lepiej nie potrafię :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

można to też zrobić tak:

every 2 seconds:
  loop all players:
    if loop-player is in world "world":
      Loop-Player's held item is diamond sword:
        set lore of loop-player's tool to "Damage: 20"
        set {_nazwazmiennejzdamage'm} to {_nazwazmiennejzdamage} + 15
        set {_lasttool} to loop-player's tool
      else if loop-player's held item is air:
        if {_lasttool} is "diamond sword":
          loop all items in loop-player's inventory:
            if loop-item is diamond sword:
              set {_nazwazmiennejzdamage} to 5
              set lore of loop-item to "Damage: 5"

nie wywala mi błędów w konsoli więc powinno działać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...