Skocz do zawartości
  • 0

Zlecenie - Topka


UnioNS
 Udostępnij

Pytanie

on break of stone:
	if {bloki::%player%} is set:
		add 1 to {bloki::%player%}
	else:
		set {bloki::%player%} to 1
every 10 minutes:
	set {top::*} to createTop("bloki", 50, all offline players, "&7[INDEX]. &b[PLAYER]&7: &3[VALUE]")
command /top [<text>]:
	trigger:
		if {top::*} is not set:
			set {top::*} to createTop("bloki", 50, all offline players, "&7[INDEX]. &b[PLAYER]&7: &3[VALUE]")
		open chest with 6 rows named "&6Top gornikow" to player
		set {_s} to 0
		loop {top::*}:
			set player's current inventory's slot {_s} to stone named loop-value
			add 1 to {_s}
		stop
on inventory click:
	if inventory name of current inventory of player is "&6Top gornikow":
		cancel event

 

Dało by rade dodać tak ze zamiast stone jest glowa gracza ktory akurat to miejsce zajmuje?

set player's current inventory's slot {_s} to stone named loop-value

 

Edytowane przez xAxee
xAxee

Wydzielam do nowego tematu, poprawiam formatowanie, wstawiam w code

Notatka dodana przez xAxee

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
22 godziny temu, UnioNS napisał:

 

Dało by rade dodać tak ze zamiast stone jest glowa gracza ktory akurat to miejsce zajmuje?


set player's current inventory's slot {_s} to stone named loop-value

 

on break of stone:
	if {bloki::%player%} is set:
		add 1 to {bloki::%player%}
	else:
		set {bloki::%player%} to 1
every 10 minutes:
	set {top::*} to createTop("bloki", 50, all offline players, "[PLAYER]")
command /top [<text>]:
	trigger:
		if {top::*} is not set:
			set {top::*} to createTop("bloki", 50, all offline players, "[PLAYER]")
		open chest with 6 rows named "&6Top gornikow" to player
		set {_s} to 0
		loop {top::*}:
			set player's current inventory's slot {_s} to (loop-value parsed as offline player)'s skull named "&6%{_s}+1%. &e%loop-value%"
			add 1 to {_s}
		stop
on inventory click:
	if inventory name of current inventory of player is "&6Top gornikow":
		cancel event

 

Edytowane przez xAxee
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
9 minut temu, UnioNS napisał:

Nie wystwietla sie nic w gui :(

błędów nie ma?

	
on break of stone:
	if {bloki::%player%} is set:
		add 1 to {bloki::%player%}
	else:
		set {bloki::%player%} to 1
every 10 minutes:
	set {top::*} to createTop("bloki", 50, all offline players, "[PLAYER] [VALUE]")
command /top [<text>]:
	trigger:
		if {top::*} is not set:
			set {top::*} to createTop("bloki", 50, all offline players, "[PLAYER] [VALUE]")
		open chest with 6 rows named "&6Top gornikow" to player
		set {_s} to 0
		loop {top::*}:
			set {_v::*} to "%loop-value%" split at " "
			set player's current inventory's slot {_s} to ("%{_v::1}%" parsed as offline player)'s skull named "&6%{_s}+1%. &e%{_v::1}%: &a%%{_v::2}%%"
			add 1 to {_s}
		stop
on inventory click:
	if inventory name of current inventory of player is "&6Top gornikow":
		cancel event

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on break of stone:
	if {bloki::%player%} is set:
		add 1 to {bloki::%player%}
	else:
		set {bloki::%player%} to 1
every 10 minutes:
	set {top::*} to createTop("bloki", 50, all offline players, "[PLAYER] [VALUE]")
command /top [<text>]:
	trigger:
		if {top::*} is not set:
			set {top::*} to createTop("bloki", 50, all offline players, "[PLAYER] [VALUE]")
		open chest with 6 rows named "&6Top gornikow" to player
		set {_s} to 0
		loop {top::*}:
			set {_v} to "%loop-value%"
			set {_v::*} to {_v} split at " "
			set player's current inventory's slot {_s} to ("%{_v::1}%" parsed as offline player)'s skull named "&6%{_s}+1%. &e%{_v::1}%: &a%{_v::2}%"
			add 1 to {_s}
		stop
on inventory click:
	if inventory name of current inventory of player is "&6Top gornikow":
		cancel event

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, UnioNS napisał:

Nadal nie działa głowa jest normalna a ja mam taki skin.

:thonk:

on break of stone:
	if {bloki::%player%} is set:
		add 1 to {bloki::%player%}
	else:
		set {bloki::%player%} to 1
every 10 minutes:
	set {top::*} to createTop("bloki", 50, all offline players, "[PLAYER]")
command /top [<text>]:
	trigger:
		if {top::*} is not set:
			set {top::*} to createTop("bloki", 50, all offline players, "[PLAYER]")
		open chest with 6 rows named "&6Top gornikow" to player
		set {_s} to 0
		loop {top::*}:
			set {_v} to "%loop-value%"
			set player's current inventory's slot {_s} to ("%{_v}%" parsed as offline player)'s skull named "&6%{_s}+1%. &e%{_v}%: &a%{bloki::%{_v}%}%"
			add 1 to {_s}
		stop
on inventory click:
	if inventory name of current inventory of player is "&6Top gornikow":
		cancel event

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...