on break of stone:
if {bloki::%player%} is set:
add 1 to {bloki::%player%}
else:
set {bloki::%player%} to 1
every 10 minutes:
set {top::*} to createTop("bloki", 50, all offline players, "&7[INDEX]. &b[PLAYER]&7: &3[VALUE]")
command /top [<text>]:
trigger:
if {top::*} is not set:
set {top::*} to createTop("bloki", 50, all offline players, "&7[INDEX]. &b[PLAYER]&7: &3[VALUE]")
open chest with 6 rows named "&6Top gornikow" to player
set {_s} to 0
loop {top::*}:
set player's current inventory's slot {_s} to stone named loop-value
add 1 to {_s}
stop
on inventory click:
if inventory name of current inventory of player is "&6Top gornikow":
cancel event
Dało by rade dodać tak ze zamiast stone jest glowa gracza ktory akurat to miejsce zajmuje?
set player's current inventory's slot {_s} to stone named loop-value
Edytowane przez xAxee
Wydzielam do nowego tematu, poprawiam formatowanie, wstawiam w code
Pytanie
UnioNS 5
Dało by rade dodać tak ze zamiast stone jest glowa gracza ktory akurat to miejsce zajmuje?
set player's current inventory's slot {_s} to stone named loop-value
Wydzielam do nowego tematu, poprawiam formatowanie, wstawiam w code
Notatka dodana przez xAxee
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
9 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.