Skocz do zawartości
  • 0

Drop


Yoiviss

Pytanie

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on load:
	clear {drop::*}
	add diamond to {drop::*}
	add diamond to {drop::*}
	add emerald to {drop::*}
	add iron ingot to {drop::*}
	add iron ingot to {drop::*}
	add iron ingot to {drop::*}
	add iron ingot to {drop::*}
	add iron ingot to {drop::*}
	add gold ingot to {drop::*}
	add gold ingot to {drop::*}
	add gold ingot to {drop::*}
	add gold ingot to {drop::*}
	add gold ingot to {drop::*}
	loop (100 - (size of {drop::*})) times:
		add air to {drop::*}
on break:
	event-block is stone
	set {_i} to random element out of {drop::*}
	{_i} is not air
	drop {_i} at event-block
	send "&7Wydropiles: &a%{_i}%"

kazde dodanie przedmiotu do listy (add diamond to {drop::*}) to 1%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...