Skocz do zawartości
  • 0

Gui BlackList


Zirrek
 Udostępnij

Pytanie

Cześć :P To znowu ja :D
Nie do końca wiem jak zrobić tak aby ...

Przy zabiciu gracza dodaje nasz nich do zmiennej grupowej {blacklist::*}
a po w pisaniu komendy /blacklist wyświetla gui z kartkami gdzie każda kartka ma nick gracza
i jeżeli się da to kartka miała by też lore zalezny od innej wartości np.

Nazwa kartki: ProPlayer321
Lore: Zabójstwa: 100

z góry dziękuję

 

Edytowane przez Zirrek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on death of player:
	if {blacklist::*} contains attacker:
		stop
	if {kills::%attacker%} is not set:
		set {kills::%attacker%} to 0
	add attacker to {blacklist::*}
	add 1 to {kills::%attacker%}

command /blacklist [<text>]:
	trigger:
		loop {blacklist::*}:
			if loop-value is not set:
				send "&4&lBlad: &cBrak danych potrzebnych do otwarcia GUI!"
				stop
			open chest with 6 rows named "GUI" to player
			format gui slot (loop-index parsed as integer) of player with paper named "%loop-value%" with lore "Zabojstwa: %{kills::%loop-value%}%"

Wymaga tuske (nie testowałem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...