Skocz do zawartości
  • 0

Czy to bedzie dzialac ?? :D


Juraso
 Udostępnij

Pytanie

mam takie male pytanko :D A mianowicie czy ten kod bedzie dzialac ??

on join:        {zabicia.%name of player%} is not set:                set {zabicia.%name of player%} to 0        {zgony.%name of player%} is not set:                set {zgony.%name of player%} to 0        {kasa.%player%} is not set:                set {kasa.%player%} to player's balance                on death of player:	attacker is a player	add 1 to {zgony.%name of player%}	add 1 to {zabicia.%name of attacker%}   every 200 ticks:        loop all players:            display board named "&6&lStaty" to loop-player            make score "&aZabicia:&9" in board of loop-player to {zabicia.%name of attacker%}            make score "&aZgony:&9" in board of loop-player to {zgony.%name of player%}            make score "&6Kasa:&9" in board of loop-player to {kasa.%player%}            move display of loop-player to "sidebar"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Zauważyłem taki mały błąd (nie wiem czy to jest błąd ale można skrócić trochę skrypt)

on join:        {zabicia.%name of player%} is not set:                set {zabicia.%name of player%} to 0        {zgony.%name of player%} is not set:                set {zgony.%name of player%} to 0        {kasa.%player%} is not set:                set {kasa.%player%} to player's balance

można zastąpić takim czymś

variables:	{zabicia.%player%} = 0	{zgony.%player%} = 0

Nie musisz pisać "name of player", wystarczy "player"

 

Zamiast ustawiać zmmienną z pieniędzmi gracza (bo jeżeli gracz zdobędzie pieniądze podczas gry, to mu tego nie wyświetli), możesz wpisać

make score "&6Kasa:&9" in board of loop-player to %player's balance%
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

 

Zauważyłem taki mały błąd (nie wiem czy to jest błąd ale można skrócić trochę skrypt)

on join:        {zabicia.%name of player%} is not set:                set {zabicia.%name of player%} to 0        {zgony.%name of player%} is not set:                set {zgony.%name of player%} to 0        {kasa.%player%} is not set:                set {kasa.%player%} to player's balance

można zastąpić takim czymś

variables:	{zabicia.%player%} = 0	{zgony.%player%} = 0

Nie musisz pisać "name of player", wystarczy "player"

 

Zamiast ustawiać zmmienną z pieniędzmi gracza (bo jeżeli gracz zdobędzie pieniądze podczas gry, to mu tego nie wyświetli), możesz wpisać

make score "&6Kasa:&9" in board of loop-player to %player's balance%

Musi pisać name of player , wtedy zmienna lepiej działa i sie nie buguje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...