Skocz do zawartości
  • 0

Osiągnięcia


xNawi
 Udostępnij

Pytanie

command /osiagniecia [<text&gt] [<text&gt] [<player&gt]:	trigger:		if arg 1 is not set:			send "&fOsiagniecia:"			send "&a&l180'tka"			send "&a&l2x180'tka"			send "&a&l3x180'tka"			send "&a&lSkoki na 4 kratki"			stop		if arg 1 is "1x180":			if arg 2 is "ustaw":				set {1x180.parkour} to location of player				send "&fustawiles spawn dla osiagniecia &a&l1x180"				stop			if arg 2 is "tp":				if arg 3 is set:					if arg 3 is online:						set {1x180.dolacz.%player%} to true						teleport arg 3 to {1x180.parkour}		if arg 1 is "2x180":			if arg 2 is "ustaw":				set {2x180.parkour} to location of player				send "&fustawiles spawn dla osiagniecia &a&l2x180"				stop			if arg 2 is "tp":				if arg 3 is set:					if arg 3 is online:						set {2x180.dolacz.%player%} to true						teleport arg 3 to {2x180.parkour}		if arg 1 is "3x180":			if arg 2 is "ustaw":				set {3x180.parkour} to location of player				send "&fustawiles spawn dla osiagniecia &a&l3x180"				stop			if arg 2 is "tp":				if arg 3 is set:					if arg 3 is online:						set {3x180.dolacz.%player%} to true						teleport arg 3 to {3x180.parkour}		if arg 1 is "gui":			if arg 2 is "otwurz":				if arg 3 is set:					wait 2 tick					open chest with 1 rows named "&6★ &9&lOsiagniecia &6★" to arg 3					wait 2 tick					if {1x180.parkour} is false:						format slot 0 of arg 3 with 1 of red stained clay named "&a&l1x180" with lore "&6★ &fWykonaj &a&l180'tke &6★" to run "osiagniecia tp 1x180 %arg-3%"					if {1x180.parkour} is true:						format slot 0 of arg 3 with 1 of green stained clay named "&a&l1x180" with lore "&6★ &a&lWykonano! &6★" be unstealable						if {2x180.parkour} is false:							format slot 0 of arg 3 with 1 of red stained clay named "&a&l2x180" with lore "&6★ &fWykonaj &a&lpodwojna 180'tke &6★" to run "osiagniecia tp 2x180 %arg-3%"						if {2x180.parkour} is true:							format slot 0 of arg 3 with 1 of green stained clay named "&a&l2x180" with lore "&6★ &a&lWykonano! &6★" be unstealable							if {3x180.parkour} is false:								format slot 0 of arg 3 with 1 of red stained clay named "&a&l3x180" with lore "&6★ &fWykonaj &a&lpotrojna 180'tke &6★" to run "osiagniecia tp 3x180 %arg-3%"							if {3x180.parkour} is true:								format slot 0 of arg 3 with 1 of green stained clay named "&a&l1x180" with lore "&6★ &a&lWykonano! &6★" be unstealable							format slot 8 of arg 2 with 1 of arrow named "&6★ &4&lPowrot &6★" with lore "&6&lKliknij by powrocic" to run "gui start %player%"					on walking on green stained clay:	if block underneath event-block is anvil:		if {1x180.dolacz.%player%} is true:			if {1x180.parkour} is false:				set {1x180.parkour} to true				set {1x180.dolacz.%player%} to false				teleport player to {spawn.spawn}				send "&fZdobyto osiagniecie &a&l180'tka"				stop				on walking on yellow stained clay:	if block underneath event-block is anvil:		if {2x180.dolacz.%player%} is true:			if {2x180.parkour} is false:				set {2x180.parkour} to true				set {2x180.dolacz.%player%} to false				teleport player to {spawn.spawn}				send "&fZdobyto osiagniecie &a&lpodwojna 180'tka"				stop				on walking on red stained clay:	if block underneath event-block is anvil:		if {3x180.dolacz.%player%} is true:			if {3x180.parkour} is false:				set {3x180.parkour} to true				set {3x180.dolacz.%player%} to false				teleport player to {spawn.spawn}				send "&fZdobyto osiagniecie &a&lpotrojna 180'tka"				stop	

Errory pokazują, że coś jest źle w tym gui ;c

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Działa to na zasadzie, że mam itemek w eq i otwiera to właśnie menu z tymi 3 osiągnięciami.

Musimy zrobić je 3, kolejność nie ma znaczenia, gdy zrobimy je to kolor gliny w tym eq zmienia sie na zielony i po kliknieciu nic nie robi bo juz osiagnelismy to.

Tak to działa ;_; (na serwer parkour)

Na moje oko wszystko jest OK. Ale czy kolejne 180'tki mają się pokazywać po przejścu wcześniejszej?

np

zrobiłem pierwszą 180, to dopiero pokazuje się 2?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Działa to na zasadzie, że mam itemek w eq i otwiera to właśnie menu z tymi 3 osiągnięciami.

Musimy zrobić je 3, kolejność nie ma znaczenia, gdy zrobimy je to kolor gliny w tym eq zmienia sie na zielony i po kliknieciu nic nie robi bo juz osiagnelismy to.

Tak to działa ;_; (na serwer parkour)

Na moje oko wszystko jest OK. Ale czy kolejne 180'tki mają się pokazywać po przejścu wcześniejszej?

np

zrobiłem pierwszą 180, to dopiero pokazuje się 2?

					if {1x180.parkour} is false:						format slot 0 of arg 3 with 1 of red stained clay named "&a&l1x180" with lore "&6� &fWykonaj &a&l180'tke &6�" to run "osiagniecia tp 1x180 %arg-3%"					if {1x180.parkour} is true:						format slot 0 of arg 3 with 1 of green stained clay named "&a&l1x180" with lore "&6� &a&lWykonano! &6�" be unstealable					if {2x180.parkour} is false:						format slot 0 of arg 3 with 1 of red stained clay named "&a&l2x180" with lore "&6� &fWykonaj &a&lpodwojna 180'tke &6�" to run "osiagniecia tp 2x180 %arg-3%"					if {2x180.parkour} is true:					    format slot 0 of arg 3 with 1 of green stained clay named "&a&l2x180" with lore "&6� &a&lWykonano! &6�" be unstealable					if {3x180.parkour} is false:						format slot 0 of arg 3 with 1 of red stained clay named "&a&l3x180" with lore "&6� &fWykonaj &a&lpotrojna 180'tke &6�" to run "osiagniecia tp 3x180 %arg-3%"					if {3x180.parkour} is true:						format slot 0 of arg 3 with 1 of green stained clay named "&a&l1x180" with lore "&6� &a&lWykonano! &6�" be unstealable						format slot 8 of arg 3 with 1 of arrow named "&6� &4&lPowrot &6�" with lore "&6&lKliknij by powrocic" to run "gui start %player%"   
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
					if {1x180.parkour} is false:						format slot 0 of arg 3 with 1 of red stained clay named "&a&l1x180" with lore "&6� &fWykonaj &a&l180'tke &6�" to run "osiagniecia tp 1x180 %arg-3%"					if {1x180.parkour} is true:						format slot 0 of arg 3 with 1 of green stained clay named "&a&l1x180" with lore "&6� &a&lWykonano! &6�" be unstealable					if {2x180.parkour} is false:						format slot 0 of arg 3 with 1 of red stained clay named "&a&l2x180" with lore "&6� &fWykonaj &a&lpodwojna 180'tke &6�" to run "osiagniecia tp 2x180 %arg-3%"					if {2x180.parkour} is true:					    format slot 0 of arg 3 with 1 of green stained clay named "&a&l2x180" with lore "&6� &a&lWykonano! &6�" be unstealable					if {3x180.parkour} is false:						format slot 0 of arg 3 with 1 of red stained clay named "&a&l3x180" with lore "&6� &fWykonaj &a&lpotrojna 180'tke &6�" to run "osiagniecia tp 3x180 %arg-3%"					if {3x180.parkour} is true:						format slot 0 of arg 3 with 1 of green stained clay named "&a&l1x180" with lore "&6� &a&lWykonano! &6�" be unstealable						format slot 8 of arg 3 with 1 of arrow named "&6� &4&lPowrot &6�" with lore "&6&lKliknij by powrocic" to run "gui start %player%"   

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...