Przy ładowaniu skryptu nie wywala żadnych błędów, lecz craftowanie zgodnie z zaprogramowaną recepturą nie daje nic
kod:
options:
af-blok: mycelium
af-nazwa: &e&lAutoFarma
af-opis: &fGeneruje &epszenice &7(plony raz na 2 minuty)
c1: 1 emerald
c2: 1 wheat
c3: 1 emerald
c4: 1 wheat
c5: 1 redstone block
c6: 1 wheat
c7: 1 emerald
c8: 1 wheat
c9: 1 emerald
on script load:
send "przemsonAutoFarma - skrypt wczytany pomyslnie." to console
set {_af} to "af"
new Recipe {_af};
{_af}.Recipe.setIngredient{1, {@c1}};
{_af}.Recipe.setIngredient{2, {@c2}};
{_af}.Recipe.setIngredient{3, {@c3}};
{_af}.Recipe.setIngredient{4, {@c4}};
{_af}.Recipe.setIngredient{5, {@c5}};
{_af}.Recipe.setIngredient{6, {@c6}};
{_af}.Recipe.setIngredient{7, {@c7}};
{_af}.Recipe.setIngredient{8, {@c8}};
{_af}.Recipe.setIngredient{9, {@c9}};
{_af}.Recipe.setResult{1 {@af-blok} named "{@af-nazwa}" with lore "{@af-opis}"};
{_af}.Recipe.register{};
on place {@af-blok}:
if name of player's tool is "{@af-nazwa}":
send "&aAktywowano &eAutoFarme" to player
add location of block to {af::*}
add location of block above block to {afp::*}
wait 1 tick
set block above block to wheat block
on break of {@af-blok}:
loop {af::*}:
if loop-value is location of block:
remove location of block from {af::*}
remove location of block above block from {afp::*}
cancel event
set block to air
set block above to air
drop {@af-blok} named "{@af-nazwa}" with lore "{@af-opis}"
send "&cUsunieto &eAutoFarme"
on break wheat block:
loop {afp::*}:
if loop-value is location of target block:
wait 120 seconds
set block to wheat block
Usuwam informację, dla jakiego serwera został stworzony skrypt.
Pytanie
xPrzemsonx 1
Przy ładowaniu skryptu nie wywala żadnych błędów, lecz craftowanie zgodnie z zaprogramowaną recepturą nie daje nic
kod:
options: af-blok: mycelium af-nazwa: &e&lAutoFarma af-opis: &fGeneruje &epszenice &7(plony raz na 2 minuty) c1: 1 emerald c2: 1 wheat c3: 1 emerald c4: 1 wheat c5: 1 redstone block c6: 1 wheat c7: 1 emerald c8: 1 wheat c9: 1 emerald on script load: send "przemsonAutoFarma - skrypt wczytany pomyslnie." to console set {_af} to "af" new Recipe {_af}; {_af}.Recipe.setIngredient{1, {@c1}}; {_af}.Recipe.setIngredient{2, {@c2}}; {_af}.Recipe.setIngredient{3, {@c3}}; {_af}.Recipe.setIngredient{4, {@c4}}; {_af}.Recipe.setIngredient{5, {@c5}}; {_af}.Recipe.setIngredient{6, {@c6}}; {_af}.Recipe.setIngredient{7, {@c7}}; {_af}.Recipe.setIngredient{8, {@c8}}; {_af}.Recipe.setIngredient{9, {@c9}}; {_af}.Recipe.setResult{1 {@af-blok} named "{@af-nazwa}" with lore "{@af-opis}"}; {_af}.Recipe.register{}; on place {@af-blok}: if name of player's tool is "{@af-nazwa}": send "&aAktywowano &eAutoFarme" to player add location of block to {af::*} add location of block above block to {afp::*} wait 1 tick set block above block to wheat block on break of {@af-blok}: loop {af::*}: if loop-value is location of block: remove location of block from {af::*} remove location of block above block from {afp::*} cancel event set block to air set block above to air drop {@af-blok} named "{@af-nazwa}" with lore "{@af-opis}" send "&cUsunieto &eAutoFarme" on break wheat block: loop {afp::*}: if loop-value is location of target block: wait 120 seconds set block to wheat block
Usuwam informację, dla jakiego serwera został stworzony skrypt.
Notatka dodana przez TakiJakTy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi