LubieRPG 0 Opublikowano 19 lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 19 lutego 2020 Siema, napisałby mi ktoś skrypt, który sprawia że 1 prot dodaje 1% defa? Przykład: klata 50 która dodaje 50% defa, z góry dzięki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PanMaruda 618 Opublikowano 19 lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 19 lutego 2020 A ta 'defa' to co to jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 nwse 131 Opublikowano 19 lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 19 lutego 2020 34 minuty temu, PanMaruda napisał: A ta 'defa' to co to jest? defense, obrona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 LubieRPG 0 Opublikowano 19 lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 19 lutego 2020 3 godziny temu, PanMaruda napisał: A ta 'defa' to co to jest? 1 def zmniejsza otrzymywane dmg o 1% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PanMaruda 618 Opublikowano 19 lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 19 lutego 2020 function getDefa(p: player) :: number: set {_defa::h} to level of protection of (helmet slot of {_p}) set {_defa::c} to level of protection of (chestplate slot of {_p}) set {_defa::l} to level of protection of (legging slot of {_p}) set {_defa::b} to level of protection of (boot slot of {_p}) set {_} to 0 loop {_defa::*}: add loop-value to {_} return {_} on damage: set {_dmg} to ((100 - getDefa(victim)) / 100) if {_dmg} < 0: set damage to 0 else: set damage to (damage * {_dmg}) Wymagany Skript 2.2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 LubieRPG 0 Opublikowano 5 marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 5 marca 2020 W dniu 19.02.2020 o 17:56, PanMaruda napisał: function getDefa(p: player) :: number: set {_defa::h} to level of protection of (helmet slot of {_p}) set {_defa::c} to level of protection of (chestplate slot of {_p}) set {_defa::l} to level of protection of (legging slot of {_p}) set {_defa::b} to level of protection of (boot slot of {_p}) set {_} to 0 loop {_defa::*}: add loop-value to {_} return {_} on damage: set {_dmg} to ((100 - getDefa(victim)) / 100) if {_dmg} < 0: set damage to 0 else: set damage to (damage * {_dmg}) Wymagany Skript 2.2 Sorry zapomniałem o tym poście, a co trzeba dokładnie podmienić żeby dawał 0,2% zamiast 1%? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
LubieRPG 0
Siema, napisałby mi ktoś skrypt, który sprawia że 1 prot dodaje 1% defa? Przykład: klata 50 która dodaje 50% defa, z góry dzięki!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.