Skocz do zawartości
  • 0

Bonusy do seta


LubieRPG

Pytanie

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
function getDefa(p: player) :: number:
	set {_defa::h} to level of protection of (helmet slot of {_p})
	set {_defa::c} to level of protection of (chestplate slot of {_p})
	set {_defa::l} to level of protection of (legging slot of {_p})
	set {_defa::b} to level of protection of (boot slot of {_p})
	set {_} to 0
	loop {_defa::*}:
		add loop-value to {_}
	return {_}


on damage:
	set {_dmg} to ((100 - getDefa(victim)) / 100)
	if {_dmg} < 0:
		set damage to 0
	else:
		set damage to (damage * {_dmg})

Wymagany Skript 2.2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 19.02.2020 o 17:56, PanMaruda napisał:

function getDefa(p: player) :: number:
	set {_defa::h} to level of protection of (helmet slot of {_p})
	set {_defa::c} to level of protection of (chestplate slot of {_p})
	set {_defa::l} to level of protection of (legging slot of {_p})
	set {_defa::b} to level of protection of (boot slot of {_p})
	set {_} to 0
	loop {_defa::*}:
		add loop-value to {_}
	return {_}


on damage:
	set {_dmg} to ((100 - getDefa(victim)) / 100)
	if {_dmg} < 0:
		set damage to 0
	else:
		set damage to (damage * {_dmg})

Wymagany Skript 2.2

Sorry zapomniałem o tym poście, a co trzeba dokładnie podmienić żeby dawał 0,2% zamiast 1%?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...