Skocz do zawartości
GoblicPL

Napiszę plugin za darmo.

Rekomendowane odpowiedzi

Użytkownik

Witam, w javie programuję już od kilku lat, lecz potrzebuję projektów do swojego portfolio/projektów na githubie, dlatego przychodzę tutaj z nietypową ofertą. Mianowicie oferuję napisanie pluginu pod serwery Minecraft za darmo, aby zapełnić trochę mojego githuba nowymi projektami.

Serwery z którymi współpracuję/współpracowałem:

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! (większość pluginów na serwerze była autorska i napisania przeze mnie, link do oferty sprzedaży pluginów z tamtego serwera jak i kilka filmów: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!)

Sieć serwerów P2W.PL (mniejsze projekty, głównie znajdują się na BungeeCordzie), która posiada serwery:
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!,
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!,
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Potrzebuję pomysłów na projekty, a tworząc taki temat jestem w stanie również komuś pomóc.

Mogę przeznaczyć swój czas na stworzenie mniej wymagającego pluginu pod Spigota lub też BungeeCorda z użyciem jednej z baz danych:

• Redis,
  • MongoDB,
  • MySQL

Wszystkie darmowe projekty będę udostępniał na swoim githubie. Zachęcam do skorzystania z tej oferty.

Na githubie aktualnie znajduje się jeden projekt, większość moich projektów jest niewidoczna.

Przez to, że większość projektów jest niewidoczna screenshot z mojego githuba:

Spoiler

WuT39nA.png

Jest również możliwość zamówienia u mnie większego projektu za pieniądze, lecz aktualnie zależy mi na darmowych zleceniach mniejszych pluginów.

Github: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Discord: Vortexik#7017
lub też prywatna wiadomość na tym forum.

Edytowane przez GoblicPL

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Zasłużony

Ten temat został przeniesiony do archiwum.

LeKuLa

Zamykam na prośbę autora.

Notatka dodana przez LeKuLa