Coukus 0 Opublikowano 26 stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 stycznia 2020 Cześć szukam 2 skryptów 1. Na limit pistonów 2. Na niszczenie mechanizmów gdy są za szybkie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1951 Opublikowano 26 stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 stycznia 2020 8 minut temu, Coukus napisał: 1. Na limit pistonów przypisane do gracza? 9 minut temu, Coukus napisał: 2. Na niszczenie mechanizmów gdy są za szybkie przypisane do chunka? Misio12320 i Coukus 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Coukus 0 Opublikowano 26 stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 26 stycznia 2020 @xAxee limit pistonów 20 dla gracza A mechanizmy na chunk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1951 Opublikowano 27 stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 stycznia 2020 ogólnie nie polecam takiego rozwiązania options: pistone: 20 redstone: 2000 on place: if event-block is piston: if {Pistone::%player%} >= {@pistone}: cancel event send "&7Blokada!" stop add 1 to {Pistone::%player%} send "&7Postawiles: &a%{Pistone::%player%}%/{@pistone}" on break: if event-block is piston: remove 1 from {Pistone::%player%} send "&7Zniszczyles: &a%{Pistone::%player%}%/{@pistone}" on redstone: if {bl::%chunk at event-location%} > {@redstone}: set block at event-location to air stop add 1 to {bl::%chunk at event-location%} wait 2 second remove 1 from {bl::%chunk at event-location%} Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Coukus 0 Opublikowano 27 stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 27 stycznia 2020 @xAxee nie polecasz laguje serwer? i tak w ogóle to można gdzieś tu zmienić od jakiego ticka się niszczy mechanizm? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1951 Opublikowano 27 stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 stycznia 2020 30 minut temu, Coukus napisał: @xAxee nie polecasz laguje serwer? i tak w ogóle to można gdzieś tu zmienić od jakiego ticka się niszczy mechanizm? options: pistone: 20 redstone: 2000 tu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Coukus 0 Opublikowano 27 stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 27 stycznia 2020 @xAxee nie wiem czemu ale ten skrypt mi nie działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1951 Opublikowano 27 stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 stycznia 2020 8 minut temu, Coukus napisał: @xAxee nie wiem czemu ale ten skrypt mi nie działa co nie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Coukus 0 Opublikowano 27 stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 27 stycznia 2020 (edytowane) @xAxee te komendy if event-block is piston: Edytowane 29 stycznia 2020 przez TakiJakTy Wstawiam w code. Notatka dodana przez TakiJakTy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 TakiJakTy 140 Opublikowano 29 stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 stycznia 2020 Ten temat został przeniesiony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Coukus 0
Cześć szukam 2 skryptów
1. Na limit pistonów
2. Na niszczenie mechanizmów gdy są za szybkie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
9 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.