Skocz do zawartości
  • 0
Losowy awatar

Problem z particlesami

Pytanie

Gość
Gość KuzynProcesor   
Losowy awatar

Witam,

mam problem z wyświetlaniem particlesów w menu głównym. BTW dodam, że tworzę swojego klienta (coś na wzór BP bez ochrony a zarazem LabyModa tyle że bez modów :kappalul:).

O źródło podejrzewam problem z getRGB. Korzystałem z Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! poradnika, gdzie ów getRGB działało jak należy. Proszę o pomoc jak wklepać Color.WHITE.getRGB(); bez errora.

Podaję wycinek drawScreena i particlesUtil (klasy)

// ParticleUtil
package kphc.client.util;

import java.util.List;
import java.util.Random;

import net.minecraft.client.gui.Gui;
import net.minecraft.world.BossInfo.Color;

import java.util.ArrayList;

public class ParticleUtil {

	private final List<Particle> particles;
	private int width, height, count;
	
	
	public ParticleUtil(final int width, final int height) {
		this.width = width;
		this.height = height;
		this.count = 150;
		
		this.particles = new ArrayList<Particle>();
		for (int count = 0; count <- this.count; ++count) {
			this.particles.add(new Particle(new Random().nextInt(width), new Random().nextInt(height)));
		}
	}
	
	public void drawParticles() {
		this.particles.forEach(particle -> particle.drawParticle());
		
	}
	
	
	public class Particle {
		
		private int xPos, yPos;
		
		public Particle(final int xPos, final int yPos) {
			this.xPos = xPos;
			this.yPos = yPos;
		}
		
		public void drawParticle() {
			++this.xPos;
			++this.yPos;
			final int particleSize = 3;
			
			if(this.xPos > ParticleUtil.this.width) {
				this.xPos = -particleSize;
			}
			
			if(this.yPos > ParticleUtil.this.height) {
				this.xPos = -particleSize;
			}
			
			//                                  Tutaj nie działa, więc też próbowałem ustawić inaczej ale nie działa (od RGB po krańce typów zapisu koloru)
			//                                                                                       | | |
			Gui.drawRect(this.xPos, this.yPos, this.xPos + particleSize, this.yPos + particleSize, 0xFFFFFF);
            // Oryginalnie powinno być tak (w sensie że jak u typa z tutorialu):
            // Gui.drawRect(this.xPos, this.yPos, this.xPos + particleSize, this.yPos + particleSize, Color.WHITE.getRGB());
		
		}
	
	}

}
// odpowiedni fragment GuiMainMenu
public void drawScreen(int mouseX, int mouseY, float partialTicks) {
        this.drawDefaultBackground();
        
        this.particles.drawParticles(); 
        // I po załadowaniu tła powinny się załadować particle

// no i } na końcu

Proszę o szybką pomoc! Dodam jeszcze screeny:

fKNzfRy.png

iDkViOS.png

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

0 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Nie udzielono jeszcze odpowiedzi na to pytanie

Ten temat jest nieaktywny od dłuższego czasu. Nie odkopuj go bez potrzeby.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość i zarejestrować się później. Jeżeli masz już konto, zaloguj się, aby dodać zawartość za jego pomocą.

Losowy awatar
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×