Skocz do zawartości
  • 0

Gość MaksymilianOr

Pytanie

Gość MaksymilianOr

Dzien dobry,
proszę o napisanie skriptu na to aby w wybranym swiecie (tak wiem beda lagi ale tak chce)
pojawil sie kompas ktory jak ktos na niego kliknie lewym albo prawym przyciskiem to otworzy sie menu i beda tam tryby.
Dodatkowo chce aby byla tam ilosc graczy (na wybrany swiat).
Jesli ktos nie rozumie tego co wyzej napisalem (moze tekst jest 120iq+) to chce aby gracz w swiecie "Lobby" dostal kompas, a po nacisnieciu byle jakim przyciskiem myszy otwieralo by sie mu menu trybow, a po najechaniu na tryby pojawil by sie opis i ilosc graczy w wybranym swiecie.

Edytowane przez MaksymilianOr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on load:
	clear {worlds::*}
	add "easych" and "chestpvp" to {worlds::*}
	set {world::easyhc::slot} to 1
	set {world::easych::item} to grass named "&6EasyHc"
	set {world::easych::opis} to "&&COS"
	set {world::easych::spawn} to location(0, 50, 0, "EasyHc")
	set {world::chestpvp::slot} to 3
	set {world::chestpvp::item} to grass named "&6ChestPvP"
	set {world::chestpvp::opis} to "&&COS"
	set {world::chestpvp::spawn} to location(0, 50, 0, "ChestPvp")
on join:
	set slot 4 of player to compass named "&6Wybierz"
on rightclick:
	if name of player's tool is "&6Wybierz":
		cancel event
		open chest with 1 rows named "&6Wybierz" to player
		loop {worlds::*}:
			set player's current inventory's slot {world::%loop-value%::slot} to {world::%loop-value%::item} with lore "%{world::%loop-value%::opis}%|| &7Ilosc graczy: %size of all players in world loop-value%"
on inventory click:
	if inventory name of current inventory of player is "&6Wybierz":
		cancel event
		loop {worlds::*}:
			if {world::%loop-value%::slot} is clicked slot:
				teleport player to {world::%loop-value%::spawn}

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Gość MaksymilianOr
1 godzinę temu, xAxee napisał:

on load:
	clear {worlds::*}
	add "easych" and "chestpvp" to {worlds::*}
	set {world::easyhc::slot} to 1
	set {world::easych::item} to grass named "&6EasyHc"
	set {world::easych::opis} to "&&COS"
	set {world::easych::spawn} to location(0, 50, 0, "EasyHc")
	set {world::chestpvp::slot} to 3
	set {world::chestpvp::item} to grass named "&6ChestPvP"
	set {world::chestpvp::opis} to "&&COS"
	set {world::chestpvp::spawn} to location(0, 50, 0, "ChestPvp")
on join:
	set slot 4 of player to compass named "&6Wybierz"
on rightclick:
	if name of player's tool is "&6Wybierz":
		cancel event
		open chest with 1 rows named "&6Wybierz" to player
		loop {worlds::*}:
			set player's current inventory's slot {world::%loop-value%::slot} to {world::%loop-value%::item} with lore "%{world::%loop-value%::opis}%|| &7Ilosc graczy: %size of all players in world loop-value%"
on inventory click:
	if inventory name of current inventory of player is "&6Wybierz":
		cancel event
		loop {worlds::*}:
			if {world::%loop-value%::slot} is clicked slot:
				teleport player to {world::%loop-value%::spawn}

 

Dzieki tylko klikniecie lewym przyciskiem nie działa :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on load:
	clear {worlds::*}
	add "easych" and "chestpvp" to {worlds::*}
	set {world::easyhc::slot} to 1
	set {world::easych::item} to grass named "&6EasyHc"
	set {world::easych::opis} to "&&COS"
	set {world::easych::spawn} to location(0, 50, 0, "EasyHc")
	set {world::chestpvp::slot} to 3
	set {world::chestpvp::item} to grass named "&6ChestPvP"
	set {world::chestpvp::opis} to "&&COS"
	set {world::chestpvp::spawn} to location(0, 50, 0, "ChestPvp")
on join:
	set slot 4 of player to compass named "&6Wybierz"
on click:
	if name of player's tool is "&6Wybierz":
		cancel event
		open chest with 1 rows named "&6Wybierz" to player
		loop {worlds::*}:
			set player's current inventory's slot {world::%loop-value%::slot} to {world::%loop-value%::item} with lore "%{world::%loop-value%::opis}%|| &7Ilosc graczy: %size of all players in world loop-value%"
on inventory click:
	if inventory name of current inventory of player is "&6Wybierz":
		cancel event
		loop {worlds::*}:
			if {world::%loop-value%::slot} is clicked slot:
				teleport player to {world::%loop-value%::spawn}

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Gość MaksymilianOr

a jeśli będę chciał aby po naciśnięciu itemu w menu wykonywało się polecenie w konsoli? 

 

23 godziny temu, xAxee napisał:

add "easych" and

 

23 godziny temu, xAxee napisał:

set {world::easyhc::slot} to 1 set {world::easych::item} to

oo błąd zamiast "easyhc" powinno być "easych" w jednym punkcie lub odwrotnie. (jak coś)

 

+ czy jest możliwość zabezpieczenia tego żeby gracz nie zabral tych bloków do swojego eq? 

TakiJakTy

Łączę posty.

Notatka dodana przez TakiJakTy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 godziny temu, MaksymilianOr napisał:

 

oo błąd zamiast "easyhc" powinno być "easych" w jednym punkcie lub odwrotnie. (jak coś)

Ymm to zamień na easyhc 

3 godziny temu, MaksymilianOr napisał:

+ czy jest możliwość zabezpieczenia tego żeby gracz nie zabral tych bloków do swojego eq? 

A da się? Zmieniłeś nazwę gui lub coś? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...