Skocz do zawartości
  • 0

Licznik diamentow, kamienia itp.


MrPolish98

Pytanie

Czesc, pisze poniewaz mam prosbe aby ktos mi napisal skrypt aby po wpisaniu komendy bylo:

- Licznik wykopanych blokow diamentow, zlota, zelaza, wegla, redstone bez enchantu silk touch na kilofie

- Licznik wykopanego drewna (kazdy rodzaj)

- Licznik wykopanego kamienia

- Licznik postawionych blokow i przebytych (km, m, obojetna jednostka)

______________________________________________________________________________________

Również bym prosił o skrypt na liczbe przegranych dni godzin minut.

Zgóry dziękuje

Edytowane przez MrPolish98
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Godzinę temu, keszir napisał:

mam pare pytan, wykopanych blokow czy rud? diamentow, zlota, zelaza, wegla oraz redstone jako jeden licznik czy oddzielnie? Z drewnem tak samo razem czy oddzielnie?

1. Wykopanych rud surowca

2. Każdy licznik rud był oddzielnie, a drewna razem. np:

Wykopane rudy diamentów: 23

Wykopane rudy zelaza: 126

Wykopanego drewna: 29 (Wszystkie rodzaje)

Edytowane przez MrPolish98
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
variables:
	{second::%player%} = 0
	{minute::%player%} = 0
	{hour::%player%} = 0
	{diament::%player%} = 0
	{zloto::%player%} = 0
	{zelazo::%player%} = 0
	{lapis::%player%} = 0
	{redstone::%player%} = 0
	{emerald::%player%} = 0
	{wegiel::%player%} = 0
	{drewno::%player%} = 0
	{stone::%player%} = 0

every second:
	loop all players:
		add 1 to {second::%loop-player%}
		if {second::%loop-player%} is 60:
			subtract 60 from {second::%loop-player%}
			add 1 to {minute::%loop-player%}
		if {minute::%loop-player%} is 60:
			subtract 60 from {minute::%loop-player%}
			add 1 to {hour::%loop-player%}
command /czas:
	trigger:
		send "Twoj czas gry: %{hour::%player%}%h %{minute::%player%}%m %{second::%loop-player%}%s"
command /licznik:
  	trigger:
  		if arg 1 is not set:
  			send "diamenty: %{diament::%player%}%"
  			send "zloto: %{zloto::%player%}%"
  			send "zelazo: %{zelazo::%player%}%"
  			send "wegiel: %{wegiel::%player%}%"
  			send "redstone: %{redstone::%player%}%"
  			send "lapis: %{lapis::%player%}%"
  			send "emerald: %{emerald::%player%}%"
  			send "drewno: %{drewno::%player%}%"
  			send "stone: %{stone::%player%}%"
on mine of stone:
  	add 1 to {stone::%player%}
on mine of any log:
	add 1 to {drewno::%player%}
on mine of diamond ore:
  	if player's tool is enchanted with silktouch:
  		send "lipa, nie dostaniesz punktow"
 	else:
  		send "fajnie dostales punkt /licznik"
  		add 1 to {diament::%player%}
on mine of iron ore:
  	if player's tool is enchanted with silktouch:
  		send "lipa, nie dostaniesz punktow"
 	else:
  		send "fajnie dostales punkt /licznik"
  		add 1 to {zelazo::%player%}
on mine of gold ore:
  	if player's tool is enchanted with silktouch:
  		send "lipa, nie dostaniesz punktow"
 	else:
  		send "fajnie dostales punkt /licznik"
  		add 1 to {zloto::%player%}
on mine of emerald ore:
  	if player's tool is enchanted with silktouch:
  		send "lipa, nie dostaniesz punktow"
 	else:
  		send "fajnie dostales punkt /licznik"
  		add 1 to {emerald::%player%}
on mine of coal ore:
  	if player's tool is enchanted with silktouch:
  		send "lipa, nie dostaniesz punktow"
 	else:
  		send "fajnie dostales punkt /licznik"
  		add 1 to {wegiel::%player%}
on mine of redstone ore:
  	if player's tool is enchanted with silktouch:
  		send "lipa, nie dostaniesz punktow"
 	else:
  		send "fajnie dostales punkt /licznik"
  		add 1 to {redstone::%player%}
on mine of lapis ore:
  	if player's tool is enchanted with silktouch:
  		send "lipa, nie dostaniesz punktow"
 	else:
  		send "fajnie dostales punkt /licznik"
  		add 1 to {lapis::%player%}
  		

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
13 minut temu, keszir napisał:

variables:
	{second::%player%} = 0
	{minute::%player%} = 0
	{hour::%player%} = 0
	{diament::%player%} = 0
	{zloto::%player%} = 0
	{zelazo::%player%} = 0
	{lapis::%player%} = 0
	{redstone::%player%} = 0
	{emerald::%player%} = 0
	{wegiel::%player%} = 0
	{drewno::%player%} = 0
	{stone::%player%} = 0

every second:
	loop all players:
		add 1 to {second::%loop-player%}
		if {second::%loop-player%} is 60:
			subtract 60 from {second::%loop-player%}
			add 1 to {minute::%loop-player%}
		if {minute::%loop-player%} is 60:
			subtract 60 from {minute::%loop-player%}
			add 1 to {hour::%loop-player%}
command /czas:
	trigger:
		send "Twoj czas gry: %{hour::%player%}%h %{minute::%player%}%m %{second::%loop-player%}%s"
command /licznik:
  	trigger:
  		if arg 1 is not set:
  			send "diamenty: %{diament::%player%}%"
  			send "zloto: %{zloto::%player%}%"
  			send "zelazo: %{zelazo::%player%}%"
  			send "wegiel: %{wegiel::%player%}%"
  			send "redstone: %{redstone::%player%}%"
  			send "lapis: %{lapis::%player%}%"
  			send "emerald: %{emerald::%player%}%"
  			send "drewno: %{drewno::%player%}%"
  			send "stone: %{stone::%player%}%"
on mine of stone:
  	add 1 to {stone::%player%}
on mine of any log:
	add 1 to {drewno::%player%}
on mine of diamond ore:
  	if player's tool is enchanted with silktouch:
  		send "lipa, nie dostaniesz punktow"
 	else:
  		send "fajnie dostales punkt /licznik"
  		add 1 to {diament::%player%}
on mine of iron ore:
  	if player's tool is enchanted with silktouch:
  		send "lipa, nie dostaniesz punktow"
 	else:
  		send "fajnie dostales punkt /licznik"
  		add 1 to {zelazo::%player%}
on mine of gold ore:
  	if player's tool is enchanted with silktouch:
  		send "lipa, nie dostaniesz punktow"
 	else:
  		send "fajnie dostales punkt /licznik"
  		add 1 to {zloto::%player%}
on mine of emerald ore:
  	if player's tool is enchanted with silktouch:
  		send "lipa, nie dostaniesz punktow"
 	else:
  		send "fajnie dostales punkt /licznik"
  		add 1 to {emerald::%player%}
on mine of coal ore:
  	if player's tool is enchanted with silktouch:
  		send "lipa, nie dostaniesz punktow"
 	else:
  		send "fajnie dostales punkt /licznik"
  		add 1 to {wegiel::%player%}
on mine of redstone ore:
  	if player's tool is enchanted with silktouch:
  		send "lipa, nie dostaniesz punktow"
 	else:
  		send "fajnie dostales punkt /licznik"
  		add 1 to {redstone::%player%}
on mine of lapis ore:
  	if player's tool is enchanted with silktouch:
  		send "lipa, nie dostaniesz punktow"
 	else:
  		send "fajnie dostales punkt /licznik"
  		add 1 to {lapis::%player%}
  		

 

Dziękuje bardzo, skrypt działa.

Temat do zamknięcia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...