MrPolish98 0 Opublikowano 24 października 2019 Udostępnij Opublikowano 24 października 2019 (edytowane) Czesc, pisze poniewaz mam prosbe aby ktos mi napisal skrypt aby po wpisaniu komendy bylo: - Licznik wykopanych blokow diamentow, zlota, zelaza, wegla, redstone bez enchantu silk touch na kilofie - Licznik wykopanego drewna (kazdy rodzaj) - Licznik wykopanego kamienia - Licznik postawionych blokow i przebytych (km, m, obojetna jednostka) ______________________________________________________________________________________ Również bym prosił o skrypt na liczbe przegranych dni godzin minut. Zgóry dziękuje Edytowane 25 października 2019 przez MrPolish98 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 keszir 6 Opublikowano 27 października 2019 Udostępnij Opublikowano 27 października 2019 mam pare pytan, wykopanych blokow czy rud? diamentow, zlota, zelaza, wegla oraz redstone jako jeden licznik czy oddzielnie? Z drewnem tak samo razem czy oddzielnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MrPolish98 0 Opublikowano 27 października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 27 października 2019 (edytowane) Godzinę temu, keszir napisał: mam pare pytan, wykopanych blokow czy rud? diamentow, zlota, zelaza, wegla oraz redstone jako jeden licznik czy oddzielnie? Z drewnem tak samo razem czy oddzielnie? 1. Wykopanych rud surowca 2. Każdy licznik rud był oddzielnie, a drewna razem. np: Wykopane rudy diamentów: 23 Wykopane rudy zelaza: 126 Wykopanego drewna: 29 (Wszystkie rodzaje) Edytowane 27 października 2019 przez MrPolish98 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 keszir 6 Opublikowano 27 października 2019 Udostępnij Opublikowano 27 października 2019 variables: {second::%player%} = 0 {minute::%player%} = 0 {hour::%player%} = 0 {diament::%player%} = 0 {zloto::%player%} = 0 {zelazo::%player%} = 0 {lapis::%player%} = 0 {redstone::%player%} = 0 {emerald::%player%} = 0 {wegiel::%player%} = 0 {drewno::%player%} = 0 {stone::%player%} = 0 every second: loop all players: add 1 to {second::%loop-player%} if {second::%loop-player%} is 60: subtract 60 from {second::%loop-player%} add 1 to {minute::%loop-player%} if {minute::%loop-player%} is 60: subtract 60 from {minute::%loop-player%} add 1 to {hour::%loop-player%} command /czas: trigger: send "Twoj czas gry: %{hour::%player%}%h %{minute::%player%}%m %{second::%loop-player%}%s" command /licznik: trigger: if arg 1 is not set: send "diamenty: %{diament::%player%}%" send "zloto: %{zloto::%player%}%" send "zelazo: %{zelazo::%player%}%" send "wegiel: %{wegiel::%player%}%" send "redstone: %{redstone::%player%}%" send "lapis: %{lapis::%player%}%" send "emerald: %{emerald::%player%}%" send "drewno: %{drewno::%player%}%" send "stone: %{stone::%player%}%" on mine of stone: add 1 to {stone::%player%} on mine of any log: add 1 to {drewno::%player%} on mine of diamond ore: if player's tool is enchanted with silktouch: send "lipa, nie dostaniesz punktow" else: send "fajnie dostales punkt /licznik" add 1 to {diament::%player%} on mine of iron ore: if player's tool is enchanted with silktouch: send "lipa, nie dostaniesz punktow" else: send "fajnie dostales punkt /licznik" add 1 to {zelazo::%player%} on mine of gold ore: if player's tool is enchanted with silktouch: send "lipa, nie dostaniesz punktow" else: send "fajnie dostales punkt /licznik" add 1 to {zloto::%player%} on mine of emerald ore: if player's tool is enchanted with silktouch: send "lipa, nie dostaniesz punktow" else: send "fajnie dostales punkt /licznik" add 1 to {emerald::%player%} on mine of coal ore: if player's tool is enchanted with silktouch: send "lipa, nie dostaniesz punktow" else: send "fajnie dostales punkt /licznik" add 1 to {wegiel::%player%} on mine of redstone ore: if player's tool is enchanted with silktouch: send "lipa, nie dostaniesz punktow" else: send "fajnie dostales punkt /licznik" add 1 to {redstone::%player%} on mine of lapis ore: if player's tool is enchanted with silktouch: send "lipa, nie dostaniesz punktow" else: send "fajnie dostales punkt /licznik" add 1 to {lapis::%player%} 3meraldK 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MrPolish98 0 Opublikowano 27 października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 27 października 2019 13 minut temu, keszir napisał: variables: {second::%player%} = 0 {minute::%player%} = 0 {hour::%player%} = 0 {diament::%player%} = 0 {zloto::%player%} = 0 {zelazo::%player%} = 0 {lapis::%player%} = 0 {redstone::%player%} = 0 {emerald::%player%} = 0 {wegiel::%player%} = 0 {drewno::%player%} = 0 {stone::%player%} = 0 every second: loop all players: add 1 to {second::%loop-player%} if {second::%loop-player%} is 60: subtract 60 from {second::%loop-player%} add 1 to {minute::%loop-player%} if {minute::%loop-player%} is 60: subtract 60 from {minute::%loop-player%} add 1 to {hour::%loop-player%} command /czas: trigger: send "Twoj czas gry: %{hour::%player%}%h %{minute::%player%}%m %{second::%loop-player%}%s" command /licznik: trigger: if arg 1 is not set: send "diamenty: %{diament::%player%}%" send "zloto: %{zloto::%player%}%" send "zelazo: %{zelazo::%player%}%" send "wegiel: %{wegiel::%player%}%" send "redstone: %{redstone::%player%}%" send "lapis: %{lapis::%player%}%" send "emerald: %{emerald::%player%}%" send "drewno: %{drewno::%player%}%" send "stone: %{stone::%player%}%" on mine of stone: add 1 to {stone::%player%} on mine of any log: add 1 to {drewno::%player%} on mine of diamond ore: if player's tool is enchanted with silktouch: send "lipa, nie dostaniesz punktow" else: send "fajnie dostales punkt /licznik" add 1 to {diament::%player%} on mine of iron ore: if player's tool is enchanted with silktouch: send "lipa, nie dostaniesz punktow" else: send "fajnie dostales punkt /licznik" add 1 to {zelazo::%player%} on mine of gold ore: if player's tool is enchanted with silktouch: send "lipa, nie dostaniesz punktow" else: send "fajnie dostales punkt /licznik" add 1 to {zloto::%player%} on mine of emerald ore: if player's tool is enchanted with silktouch: send "lipa, nie dostaniesz punktow" else: send "fajnie dostales punkt /licznik" add 1 to {emerald::%player%} on mine of coal ore: if player's tool is enchanted with silktouch: send "lipa, nie dostaniesz punktow" else: send "fajnie dostales punkt /licznik" add 1 to {wegiel::%player%} on mine of redstone ore: if player's tool is enchanted with silktouch: send "lipa, nie dostaniesz punktow" else: send "fajnie dostales punkt /licznik" add 1 to {redstone::%player%} on mine of lapis ore: if player's tool is enchanted with silktouch: send "lipa, nie dostaniesz punktow" else: send "fajnie dostales punkt /licznik" add 1 to {lapis::%player%} Dziękuje bardzo, skrypt działa. Temat do zamknięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Szifter 134 Opublikowano 27 października 2019 Udostępnij Opublikowano 27 października 2019 Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
MrPolish98 0
Czesc, pisze poniewaz mam prosbe aby ktos mi napisal skrypt aby po wpisaniu komendy bylo:
- Licznik wykopanych blokow diamentow, zlota, zelaza, wegla, redstone bez enchantu silk touch na kilofie
- Licznik wykopanego drewna (kazdy rodzaj)
- Licznik wykopanego kamienia
- Licznik postawionych blokow i przebytych (km, m, obojetna jednostka)
______________________________________________________________________________________Również bym prosił o skrypt na liczbe przegranych dni godzin minut.
Zgóry dziękuje
Edytowane przez MrPolish98Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi