Skocz do zawartości
  • 0

System poziomów/lvl


PGmajster
 Udostępnij

Pytanie

Witam, piszę na swój serwer system poziomów/lvl po osiągnięciu X kills otrzymuje się 1 poziom, np.

if {kils.%player%} is bigger than 9:add 1 to {lvl.%player%}

Tylko nie chce mi się to ręcznie tego pisać. Czy da się tak zrobić, aby automatycznie co 10 killów dawało 1 poziom? Chcę zrobić również no-limit poziomów, a przy takim czymś zajęło by masę czasu.. 

 

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on death of player:    add 1 to {kills.%attacker%}    if {kills.%attacker%} is bigger than 9:        add 1 to {lvl.%attacker%}        set {kills.%attacker%} to 0        add 10 to {totalkills.%attacker%}

Tak. No, jakby coś to całkowita liczba killi będzie przechowywana w {totalkills.%player%}.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

A ja ci tutaj dam inny sposób, może trochę dłuższy, ale będzie w zmiennej lvl, ile do następnego lvl

variables:	{lvl.%player%.exp} = 0	{lvl.%player%.next} = 10command /lvl:	trigger:		{lvl.%player%.exp} is more than or equal to {lvl.%player%.next}:			add 10 to {lvl.%player%.next}			set {lvl.%player%.exp} to 0			send "{@tag}<green>Awansowales na poziom %{lvl.%player%.lvl}%"			send "{@tag}<green>Do nastepnego poziomu brakuje ci %{lvl.%player%.next}%"on death:	add 1 to {lvl.%attacker%.exp}

Powinno działać. Jak nie to może być literówka, poprawisz sobie ;)

Robiłem to dawno, nie znałem się jeszcze mocno na skripcie, ale jak ci się ten sposób spodoba, to masz szkielet :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...