Skocz do zawartości
  • 0

StatTrack -


marcinkoxx

Pytanie

Napisze albo podesle ktoś skrypt/plugin na: KILOF I ŁUK , ZEBY W LORE MIAL Zakupiony przez: (nick) i np. WYKOPANO NIM: (ILOSC) STONE i na luku tak samo , Zakupiony przez: (nick) i np. Wystrzelono (ilość) strzal. Chce aby była komenda na niego. np. /dajluk (nick) i /dajmiecz (nick). Mam spigota 1.8.8. LORE W SKRIPCIE.

Edytowane przez marcinkoxx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Brakuje mi kilku informacji:

  • Skoro 'zakupiony' to skąd i w jaki sposób się go otrzymuje?
  • Czy chcesz komendę dodającą te przedmioty, czy wystarczy naliczanie punktów do lore w istniejących już przedmiotach?
  • Używać wyrażenia na lore ze skripta czy ze skquery?
  • Wersja i silnik serwera oraz wersja skripta
Edytowane przez ZiemniaQ
Kurotsuwa

Usuwam cytat z ukrytego postu. 

Notatka dodana przez Kurotsuwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
42 minuty temu, LuckyPotato napisał:

Preferuję: wykonawca woli użytkowników... Ale mniejsza o to.

Brakuje mi kilku informacji:

  • Skoro 'zakupiony' to skąd i w jaki sposób się go otrzymuje?
  • Czy chcesz komendę dodającą te przedmioty, czy wystarczy naliczanie punktów do lore w istniejących już przedmiotach?
  • Używać wyrażenia na lore ze skripta czy ze skquery?
  • Wersja i silnik serwera oraz wersja skripta

Zedytowałem.

 

Edytowane przez Mroczekk
TakiJakTy

Usuwam caps locka.

Notatka dodana przez TakiJakTy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /kup [<text>]:
	trigger:
		if arg 1 is "kilof":
			add diamond pickaxe with lore "&aStatTrack|| &eZakupiono przez: &6%player%|| &eRozwalonych blokow: &60" to player
		if arg 1 is "luk":
			add bow with lore "&aStatTrack|| &eZakupiono przez: &6%player%|| &eWystrzelonych strzal: &60" to player
			

function add(p: player, t2: text, t: texts):
	if line 1 of lore of {_p}'s tool is "&aStatTrack":
		set {_lore} to uncolored line 3 of lore of {_p}'s tool
		loop {_t::*}:
			replace all "%loop-value%" with "" in {_lore}
		set line 3 of lore of {_p}'s tool to "%{_t2}%%(({_lore} parsed as number)+1)%"
on break:
	add(player, " &eRozwalonych blokow: &6", ("Rozwalonych" and "blokow", " ", ":"))
on shoot:
	add(shooter, " &eWystrzelonych strzal: &6", ("Wystrzelonych" and "strzal", " ", ":"))

 

Edytowane przez xAxee
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 8.08.2019 o 12:31, xAxee napisał:

command /kup [<text>]:
	trigger:
		if arg 1 is "kilof":
			add diamond pickaxe with lore "&aStatTrack|| &eZakupiono przez: &6%player%|| &eRozwalonych blokow: &60" to player
		if arg 1 is "luk":
			add bow with lore "&aStatTrack|| &eZakupiono przez: &6%player%|| &eWystrzelonych strzal: &60" to player
			

function add(p: player, t2: text, t: texts):
	if line 1 of lore of {_p}'s tool is "&aStatTrack":
		set {_lore} to uncolored line 3 of lore of {_p}'s tool
		loop {_t::*}:
			replace all "%loop-value%" with "" in {_lore}
		set line 3 of lore of {_p}'s tool to "%{_t2}%%(({_lore} parsed as number)+1)%"
on break:
	add(player, " &eRozwalonych blokow: &6", ("Rozwalonych" and "blokow", " ", ":"))
on shoot:
	add(shooter, " &eWystrzelonych strzal: &6", ("Wystrzelonych" and "strzal", " ", ":"))

 

nie liczy strzal. możesz to zrobić ze /kup kilof (nick gracza) i /kup luk (nick gracza)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...