fitofep 4 Opublikowano 31 lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 lipca 2019 Witam, moglby ktos napisac skrypt na pioruny co 10 sekund? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gość ZiemniaQ Opublikowano 31 lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 lipca 2019 every 10 seconds: loop all players: loop 50 times: strike lightning at loop-player Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 fitofep 4 Opublikowano 31 lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 31 lipca 2019 3 godziny temu, LuckyPotato napisał: every 10 seconds: loop all players: loop 50 times: strike lightning at loop-player nie dziala, w ogole nic nie robi 3 godziny temu, LuckyPotato napisał: every 10 seconds: loop all players: loop 50 times: strike lightning at loop-player a nie sory dziala po restarcie ale mozesz zrobic aby nie bylo tego samego dzwieku pioruna i nie w gracza? Łączę posty Notatka dodana przez HeezQ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gość ZiemniaQ Opublikowano 31 lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 lipca 2019 34 minuty temu, fitofep napisał: a nie sory dziala po restarcie ale mozesz zrobic aby nie bylo tego samego dzwieku pioruna i nie w gracza? every 10 seconds: loop all players: loop blocks in radius 5 around loop-player: rounded down y-loc of loop-block = rounded down y-loc of loop-player: distance between loop-player and loop-block > 4: strike lightning at loop-block Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 fitofep 4 Opublikowano 31 lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 31 lipca 2019 (edytowane) 6 minut temu, LuckyPotato napisał: every 10 seconds: loop all players: loop blocks in radius 5 around loop-player: rounded down y-loc of loop-block = rounded down y-loc of loop-player: distance between loop-player and loop-block > 4: strike lightning at loop-block teraz to podpala ziemie i strzela nadal we mnie chcialbym aby to na niebie sie blyskalo i bylo slychac pioruny nie chce burzy Edytowane 31 lipca 2019 przez fitofep Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gość ZiemniaQ Opublikowano 31 lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 lipca 2019 To czego ty oczekujesz właściwie? 4 godziny temu, fitofep napisał: Witam, moglby ktos napisac skrypt na pioruny co 10 sekund? Ah... No tak. Pioruny co 10 sekund. No i dostałeś, dziękuję dowidzenia, temat do zamknięcia, inaczej się zrobić nie da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1951 Opublikowano 31 lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 lipca 2019 every 10 second: Loop all players: Set {_l} to location of player Set y-coord of {_l} to 256 strike lightning at {_l} Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 fitofep 4 Opublikowano 31 lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 31 lipca 2019 2 minuty temu, xAxee napisał: every 10 second: Loop all players: Set {_l} to location of player Set y-coord of {_l} to 256 strike lightning at {_l} piorun uderza w gracza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1951 Opublikowano 31 lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 lipca 2019 Teraz, fitofep napisał: piorun uderza w gracza No to błąd się musi wyświetlać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 fitofep 4 Opublikowano 31 lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 31 lipca 2019 Teraz, xAxee napisał: No to błąd się musi wyświetlać Pisze ze successfully reloaded poczekaj sprobuje jeszcze raz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
fitofep 4
Witam, moglby ktos napisac skrypt na pioruny co 10 sekund?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
9 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.