GGBVSKYx 0 Opublikowano 29 lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 lipca 2019 on death: if attacker is a player: give drops to attacker clear drops Czy można to jakoś przerobić, że jak gracz spadnie z wysokości to atakujący również dostanie ten drop? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1 951 Opublikowano 29 lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 lipca 2019 Zapisuj do zmiennej attackera w evencie on damage of player a przy on death dawaj itemy temu graczowi z zmiennej GGBVSKYx 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 GGBVSKYx 0 Opublikowano 29 lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 29 lipca 2019 1 godzinę temu, xAxee napisał: Zapisuj do zmiennej attackera w evencie on damage of player a przy on death dawaj itemy temu graczowi z zmiennej Można jaśniej jak to ma wyglądać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1 951 Opublikowano 29 lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 lipca 2019 On damage of player: if attacker is player: Set {dmg::%victim%} to attacker on death of player: if attacker is not player: Add drops to {dmg::%victim%} Clear drops GGBVSKYx 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 TakiJakTy 140 Opublikowano 16 sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 sierpnia 2019 Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
GGBVSKYx 0
on death: if attacker is a player: give drops to attacker clear drops
Czy można to jakoś przerobić, że jak gracz spadnie z wysokości to atakujący również dostanie ten drop?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi