Czester2222 0 Opublikowano 5 lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 5 lipca 2019 Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Wie ktoś jak to naprawić? Problem jest taki, że w skrypcie powinno być to zniwelowane Cytat trigger: if {_p} is online: [tutaj kod] else: send "nie ma takiego gracza online" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Czester2222 0 Opublikowano 5 lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 5 lipca 2019 @refresh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Grex 58 Opublikowano 5 lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 5 lipca 2019 twoja komenda wygląda tak: command /kmenda [<player>]: trigger: dalszy kod aby to zniknęło zrób coś takiego: command /komenda [<text>]: trigger: set {CMD::%player%} to "%arg 1%" parsed as offline player if {CMD::%player%} is online: dalszy kod else: send "&cNie ma takiego gracza!" to player Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1953 Opublikowano 5 lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 5 lipca 2019 Zamiast player daj offline player Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Grex 58 Opublikowano 6 lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 lipca 2019 W dniu 5.07.2019 o 21:01, xAxee napisał: Zamiast player daj offline player to też ma sens... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Czester2222 0
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Wie ktoś jak to naprawić? Problem jest taki, że w skrypcie powinno być to zniwelowane
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.