Skocz do zawartości
  • 0

on break


Helios1993

Pytanie

Coś mi skrypt nie działa, kod macie tutaj:

Gdy stawiam blok i niszczę go motyką to pokazuje "air", ale gdy zniszczę ten blok i postawię inny to pokazuje blok który tam jest np. stawiam obsydian, uderzam motyką i jest air, niszczę obsydian, stawiam kamień i pokazuje kamień. Wie ktoś jak to naprawić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
variables:
	{blokprzed::%event-block%} = "air"
on place:
	set {blokprzed::%event-block%} to "%block at event-block%"
on break:
	if player's tool is wooden hoe named "nazwa":
		if player has permission "permisja":
			cancel event
			send "Blok przed to %{blokprzed::%event-block%}%" to player
		else:
			set {blokprzed::%event-block%} to "air"
	else:
		set {blokprzed::%event-block%} to "air"

Chyba powinno działać

Edytowane przez Grex
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...