Skocz do zawartości
  • 0
Szymon22432

Problem z kordami :/

Pytanie

Użytkownik

Witam wszystkich.

Mam taki problem.

Mógłby mi ktoś dodać do tego skryptu kordy?

W sensie że np. Gracz nie może budować do x:70 z:-70

Takie coś.

Z góry dzięki <3

Odp) Nie mogę użyć WorldGuarda!

Link do sk: 

 

Edytowane przez Szymon22432

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

14 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Moderator
  • 0
Spoiler

H08nu3L.png

Chcesz żeby nie można było kopać w czerwonej ramce (tak jak napisałeś) czy tak jak w zielonej? 

Bo środek to 0,0 ?

 

I po co ta pętla graczy w evencie? 🤔

Edytowane przez knugi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
45 minut temu, knugi napisał:
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Ukryj zawartość

H08nu3L.png

Chcesz żeby nie można było kopać w czerwonej ramce (tak jak napisałeś) czy tak jak w zielonej? 

Bo środek to 0,0 ?

 

I po co ta pętla graczy w evencie? 🤔

Chodzi mi o zieloną ramkę w każdą stronę nie może kopać 70 kratek na 71 kratce już może :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0

Może coś tego typu by zadziałało?

on break:
	if x-coordinate of event-block is smaller than 71:
		if z-coordinate of event-block is smaller than 71:
			if {BUDOWANIE::%player%} is false:
				cancel event
				send "&cNie mozna tu budowac!" to player
on place:
	if x-coordinate of event-block is smaller than 71:
		if z-coordinate of event-block is smaller than 71:
			if {BUDOWANIE::%player%} is false:
				cancel event
				send "&cNie mozna tu budowac!" to player

Jeśli postawiony/zniszczony blok jest w koordach mniejszych niz x:71 z:71, czyli np 70, a zmienna {BUDOWANIE::%player%} jest ustawiona na false, to nie może tam budować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Moderator
  • 0
on break:
	if player has permission "*":
		stop
	if x-location of event-block is between -70 and 70:
		if z-location of event-block is between -70 and 70:
			send "Tu nie."
			cancel event
			stop
on place:
	if player has permission "*":
		stop
	if x-location of event-block is between -70 and 70:
		if z-location of event-block is between -70 and 70:
			send "Tu nie."
			cancel event
			stop

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
1 godzinę temu, knugi napisał:
on break:
	if player has permission "*":
		stop
	if x-location of event-block is between -70 and 70:
		if z-location of event-block is between -70 and 70:
			send "Tu nie."
			cancel event
			stop
on place:
	if player has permission "*":
		stop
	if x-location of event-block is between -70 and 70:
		if z-location of event-block is between -70 and 70:
			send "Tu nie."
			cancel event
			stop

 

1. A możesz do tego dodać że gracze mogą tylko kopać stone? 

2. A możesz też zrobić że gracze mogą kopać drewniarki? np. Drewniarka jest na kordach x:50 z:45 ( Da rade takie coś zrobić? )

Z góry dzięki :)

Edytowane przez Szymon22432

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Moderator
  • 0
19 godzin temu, Szymon22432 napisał:

1. A możesz do tego dodać że gracze mogą tylko kopać stone? 

2. A możesz też zrobić że gracze mogą kopać drewniarki? np. Drewniarka jest na kordach x:50 z:45 ( Da rade takie coś zrobić? )

1. Mogę :) Zrobiłem że w regionie, chyba, że chcesz na całym świecie :) 

2. Tak, tylko do tego będzie jeszcze potrzebna wysokość Y :) Ale jak jest ich więcej to będziesz mógł se dodać :)

Spoiler
options:
	#Tutaj podaj nazwe świata w których są drewniarki
	worldDrewniarki: world
on script load:
	delete {drewniarki::*}
	add location at 50.5, Y, 45.5 of the world "{@worldDrewniarki}" to {drewniarki::*}
	#Możesz dodawać kolejne lokacje drewniarek, jeżeli masz więcej :) 
	#add location at X, Y, Z of {@worldDrewniarki} to {drewniarki::*}
on break:
	if event-block is stone:
		stop
	send "%location of event-block%"
	send "%{drewniarki::*}%"
	if "%{drewniarki::*}%" contains "%location of event-block%":
		stop
	if player has permission "*":
		stop
	if x-location of event-block is between -70 and 70:
		if z-location of event-block is between -70 and 70:
			send "Tu nie."
			cancel event
			stop
on place:
	if player has permission "*":
		stop
	if x-location of event-block is between -70 and 70:
		if z-location of event-block is between -70 and 70:
			send "Tu nie."
			cancel event
			stop

 

Pamiętaj by wpisywać lokację z .5 bo inaczej nie będzie działać :/ 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
2 godziny temu, knugi napisał:

1. Mogę :) Zrobiłem że w regionie, chyba, że chcesz na całym świecie :) 

2. Tak, tylko do tego będzie jeszcze potrzebna wysokość Y :) Ale jak jest ich więcej to będziesz mógł se dodać :)

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Pokaż ukrytą zawartość

options:
	#Tutaj podaj nazwe świata w których są drewniarki
	worldDrewniarki: world
on script load:
	delete {drewniarki::*}
	add location at 50.5, Y, 45.5 of the world "{@worldDrewniarki}" to {drewniarki::*}
	#Możesz dodawać kolejne lokacje drewniarek, jeżeli masz więcej :) 
	#add location at X, Y, Z of {@worldDrewniarki} to {drewniarki::*}
on break:
	if event-block is stone:
		stop
	send "%location of event-block%"
	send "%{drewniarki::*}%"
	if "%{drewniarki::*}%" contains "%location of event-block%":
		stop
	if player has permission "*":
		stop
	if x-location of event-block is between -70 and 70:
		if z-location of event-block is between -70 and 70:
			send "Tu nie."
			cancel event
			stop
on place:
	if player has permission "*":
		stop
	if x-location of event-block is between -70 and 70:
		if z-location of event-block is between -70 and 70:
			send "Tu nie."
			cancel event
			stop

 

Pamiętaj by wpisywać lokację z .5 bo inaczej nie będzie działać :/ 

Zrobiłem tak:

Spoiler
options:
    #Tutaj podaj nazwe świata w których są drewniarki
    worldDrewniarki: world

on script load:
    delete {drewniarki::*}
    add location at 10.5, 68, 10.5 of the world "{@worldDrewniarki}" to {drewniarki::*}
    add location at 10.5, 69, 10.5 of the world "{@worldDrewniarki}" to {drewniarki::*}
    #Możesz dodawać kolejne lokacje drewniarek, jeżeli masz więcej 
    #add location at X, Y, Z of {@worldDrewniarki} to {drewniarki::*}

on break:
    if event-block is stone:
        stop
    send "%location of event-block%"
    send "%{drewniarki::*}%"
    if "%{drewniarki::*}%" contains "%location of event-block%":
        stop
    if player has permission "*":
        stop
    if x-location of event-block is between -70 and 70:
        if z-location of event-block is between -70 and 70:
            send "TRESC 1"
            cancel event
            stop
on place:
    if player has permission "*":
        stop
    if x-location of event-block is between -70 and 70:
        if z-location of event-block is between -70 and 70:
            send "TRESC 2"
            cancel event
            stop

 

I nie działa :/

Stone działa ale drewniarka nie działa 

Pisze na chacie takie coś: 

Spoiler

XrDcQ56.png

 

Edytowane przez knugi
knugi

Wstawiam zdjęcie bezpośrednio i kod w spoiler.

Notatka dodana przez knugi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Moderator
  • 0

Ogólnie to zapomniałem, usuń te linijki:

8 minut temu, Szymon22432 napisał:

    send "%location of event-block%"
    send "%{drewniarki::*}%"

I prawdopodobne, że są te same zmienne. zmień w moim skrypcie zmienne z {drewniarki::*} np na: {wg.drewniarki::*}

 

Ten skrypt testowałem i działał niezawodnie, więc nie powinno być problemów. Tylko nazwy zmiennych mi przyszły do głowy i to może być przyczyna, że nie działa.

Tak po za tym, w 

8 minut temu, Szymon22432 napisał:

add location at 10.5, 68, 10.5 of the world "{@worldDrewniarki}" to {drewniarki::*}

nie dałeś w Y .5 :) 

Edytowane przez knugi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
18 minut temu, knugi napisał:

Ogólnie to zapomniałem, usuń te linijki:

I prawdopodobne, że są te same zmienne. zmień w moim skrypcie zmienne z {drewniarki::*} np na: {wg.drewniarki::*}

 

Ten skrypt testowałem i działał niezawodnie, więc nie powinno być problemów. Tylko nazwy zmiennych mi przyszły do głowy i to może być przyczyna, że nie działa.

Nie rozumiem o co ci chodzi możesz mi napisać skrypt poprawiony tak jak ty napisałeś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Moderator
  • 0
3 minuty temu, Szymon22432 napisał:

Nie rozumiem o co ci chodzi możesz mi napisać skrypt poprawiony tak jak ty napisałeś?

Proszę bardzo:

Spoiler
options:
	#Tutaj podaj nazwe świata w których są drewniarki
	worldDrewniarki: world
on script load:
	delete {wg.drewniarki::*}
	add location at 50.5, Y, 45.5 of the world "{@worldDrewniarki}" to {wg.drewniarki::*}
	#Możesz dodawać kolejne lokacje drewniarek, jeżeli masz więcej :) 
	#add location at X, Y, Z of {@worldDrewniarki} to {wg.drewniarki::*}
on break:
	if event-block is stone:
		stop
	if "%{wg.drewniarki::*}%" contains "%location of event-block%":
		stop
	if player has permission "*":
		stop
	if x-location of event-block is between -70 and 70:
		if z-location of event-block is between -70 and 70:
			send "Tu nie."
			cancel event
			stop
on place:
	if player has permission "*":
		stop
	if x-location of event-block is between -70 and 70:
		if z-location of event-block is between -70 and 70:
			send "Tu nie."
			cancel event
			stop

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
4 minuty temu, knugi napisał:

Proszę bardzo:

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Pokaż ukrytą zawartość

options:
	#Tutaj podaj nazwe świata w których są drewniarki
	worldDrewniarki: world
on script load:
	delete {wg.drewniarki::*}
	add location at 50.5, Y, 45.5 of the world "{@worldDrewniarki}" to {wg.drewniarki::*}
	#Możesz dodawać kolejne lokacje drewniarek, jeżeli masz więcej :) 
	#add location at X, Y, Z of {@worldDrewniarki} to {wg.drewniarki::*}
on break:
	if event-block is stone:
		stop
	if "%{wg.drewniarki::*}%" contains "%location of event-block%":
		stop
	if player has permission "*":
		stop
	if x-location of event-block is between -70 and 70:
		if z-location of event-block is between -70 and 70:
			send "Tu nie."
			cancel event
			stop
on place:
	if player has permission "*":
		stop
	if x-location of event-block is between -70 and 70:
		if z-location of event-block is between -70 and 70:
			send "Tu nie."
			cancel event
			stop

 

 

Niestety nie działa teraz wysyła TREŚĆ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Moderator
  • 0
1 minutę temu, Szymon22432 napisał:

Niestety nie działa teraz wysyła TREŚĆ

A poprawiłeś swoją lokalizację drewniarki w evencie on script load?

Bo wziąłem swój skrypt, nie twój. Musisz to poprawić i pamiętaj by zamiast Y wpisać Twoje_y.5

Edytowane przez knugi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
3 minuty temu, knugi napisał:

A poprawiłeś swoją lokalizację drewniarki w evencie on script load?

Bo wziąłem swój skrypt, nie twój. Musisz to poprawić i pamiętaj by zamiast Y wpisać Twoje_y.5

I love you! <3

Zapomniałem do Y dodać Y.5 xD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Losowy awatar
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×