Skocz do zawartości
  • 0

Wyłapanie z lore liczby


Username
 Udostępnij

Pytanie

Witam... Mam pewien skrypt, ale nie wiem jak zrobić by z lore wyłapało liczbę dzięki której zwiększy się dmg gracza.

 

set {A9.%player%} to {akcesoria.pierscien.%player%::2} parsed as number

...{akcesoria.pierscien.%player%::2} oznacza "&6Szansa na przeszywające uderzenie: %{bon1.%player%}%%%", a {bon1.%player%} to np. 30.

Chciałbym by skrypt wyłapał to 30 i użył go w skrypcie poniżej... 

On damage:
    if attacker is player:
        set damage to damage+{A9.%attacker%}

 

Edit1: Mam nadzieję że dobrze i zrozumiale opisałem w czym problem. Starałem się pisać jak najjaśniej.

Edytowane przez Username
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
5 minut temu, Username napisał:

Witam... Mam pewien skrypt, ale nie wiem jak zrobić by z lore wyłapało liczbę dzięki której zwiększy się dmg gracza.

 

set {A9.%player%} to {akcesoria.pierscien.%player%::2} parsed as number

...{akcesoria.pierscien.%player%::2} oznacza "&6Szansa na przeszywające uderzenie: %{bon1.%player%}%%%", a {bon1.%player%} to np. 30.

Chciałbym by skrypt wyłapał to 30 i użył go w skrypcie poniżej... 

On damage:
    if attacker is player:
        set damage to damage+{A9.%attacker%}

 

Edit1: Mam nadzieję że dobrze i zrozumiale opisałem w czym problem. Starałem się pisać jak najjaśniej.

set {A9.%player%} to {akcesoria.pierscien.%player%::2} parsed as number

oraz On damage:
    if attacker is player:
        set damage to damage+{A9.%attacker%} 

Oraz resztę radzę dać do KOD lub do CYTATU!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Gość ZiemniaQ

Masz tekst z powtarzającymi się zawsze znakami:

&6Szansa na przeszywające uderzenie: %{bon1.%player%}%%%

Więc kasujesz powtarzający się tekst:

replace all "&6Szansa na przeszywające uderzenie: " and "%%" with "" in {_twoj::tekst}

Otrzymujesz wtedy swoją liczbę ale zapisaną jako tekst. NIE JEST ON LICZBĄ. Ustawiasz sobie go na number integer czy inne dziadostwo:

set {_twoj::tekst} to {_twoj::tekst} parsed as integer

Dopiero teraz zmienna zawiera już tylko liczbę na której możesz spokojnie pracować. Powodzenia.

Konkretną linijkę z lore pobierasz tak:

line %integer% of lore of %item%

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
4 godziny temu, LuckyPotato napisał:

Masz tekst z powtarzającymi się zawsze znakami:

&6Szansa na przeszywające uderzenie: %{bon1.%player%}%%%

Więc kasujesz powtarzający się tekst:

replace all "&6Szansa na przeszywające uderzenie: " and "%%" with "" in {_twoj::tekst}

Otrzymujesz wtedy swoją liczbę ale zapisaną jako tekst. NIE JEST ON LICZBĄ. Ustawiasz sobie go na number integer czy inne dziadostwo:

set {_twoj::tekst} to {_twoj::tekst} parsed as integer

Dopiero teraz zmienna zawiera już tylko liczbę na której możesz spokojnie pracować. Powodzenia.

Konkretną linijkę z lore pobierasz tak:

line %integer% of lore of %item%

 

Nie działa... dmg nie jest zwiękrzony

 


 

Edit1: Problem rozwiązany. 

 

Edytowane przez Username
Problem rozwiązany
bvcz

Kod wstawiam w odpowiednie znaczniki oraz łączę podwójny post

Notatka dodana przez bvcz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...