Username 2 Opublikowano 5 maja 2019 Udostępnij Opublikowano 5 maja 2019 (edytowane) Witam... Mam pewien skrypt, ale nie wiem jak zrobić by z lore wyłapało liczbę dzięki której zwiększy się dmg gracza. set {A9.%player%} to {akcesoria.pierscien.%player%::2} parsed as number ...{akcesoria.pierscien.%player%::2} oznacza "&6Szansa na przeszywające uderzenie: %{bon1.%player%}%%%", a {bon1.%player%} to np. 30. Chciałbym by skrypt wyłapał to 30 i użył go w skrypcie poniżej... On damage: if attacker is player: set damage to damage+{A9.%attacker%} Edit1: Mam nadzieję że dobrze i zrozumiale opisałem w czym problem. Starałem się pisać jak najjaśniej. Edytowane 5 maja 2019 przez Username Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 neQYT 63 Opublikowano 5 maja 2019 Udostępnij Opublikowano 5 maja 2019 5 minut temu, Username napisał: Witam... Mam pewien skrypt, ale nie wiem jak zrobić by z lore wyłapało liczbę dzięki której zwiększy się dmg gracza. set {A9.%player%} to {akcesoria.pierscien.%player%::2} parsed as number ...{akcesoria.pierscien.%player%::2} oznacza "&6Szansa na przeszywające uderzenie: %{bon1.%player%}%%%", a {bon1.%player%} to np. 30. Chciałbym by skrypt wyłapał to 30 i użył go w skrypcie poniżej... On damage: if attacker is player: set damage to damage+{A9.%attacker%} Edit1: Mam nadzieję że dobrze i zrozumiale opisałem w czym problem. Starałem się pisać jak najjaśniej. set {A9.%player%} to {akcesoria.pierscien.%player%::2} parsed as number oraz On damage: if attacker is player: set damage to damage+{A9.%attacker%} Oraz resztę radzę dać do KOD lub do CYTATU! Username 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gość ZiemniaQ Opublikowano 5 maja 2019 Udostępnij Opublikowano 5 maja 2019 Masz tekst z powtarzającymi się zawsze znakami: &6Szansa na przeszywające uderzenie: %{bon1.%player%}%%% Więc kasujesz powtarzający się tekst: replace all "&6Szansa na przeszywające uderzenie: " and "%%" with "" in {_twoj::tekst} Otrzymujesz wtedy swoją liczbę ale zapisaną jako tekst. NIE JEST ON LICZBĄ. Ustawiasz sobie go na number integer czy inne dziadostwo: set {_twoj::tekst} to {_twoj::tekst} parsed as integer Dopiero teraz zmienna zawiera już tylko liczbę na której możesz spokojnie pracować. Powodzenia. Konkretną linijkę z lore pobierasz tak: line %integer% of lore of %item% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Username 2 Opublikowano 5 maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 5 maja 2019 (edytowane) 4 godziny temu, LuckyPotato napisał: Masz tekst z powtarzającymi się zawsze znakami: &6Szansa na przeszywające uderzenie: %{bon1.%player%}%%% Więc kasujesz powtarzający się tekst: replace all "&6Szansa na przeszywające uderzenie: " and "%%" with "" in {_twoj::tekst} Otrzymujesz wtedy swoją liczbę ale zapisaną jako tekst. NIE JEST ON LICZBĄ. Ustawiasz sobie go na number integer czy inne dziadostwo: set {_twoj::tekst} to {_twoj::tekst} parsed as integer Dopiero teraz zmienna zawiera już tylko liczbę na której możesz spokojnie pracować. Powodzenia. Konkretną linijkę z lore pobierasz tak: line %integer% of lore of %item% Nie działa... dmg nie jest zwiękrzony Edit1: Problem rozwiązany. Edytowane 5 maja 2019 przez Username Problem rozwiązany Kod wstawiam w odpowiednie znaczniki oraz łączę podwójny post Notatka dodana przez bvcz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Username 2 Opublikowano 5 maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 5 maja 2019 Do zamknięcia. Przerobiłem skrypt na trochę prostszy i wszystko działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 bvcz 439 Opublikowano 6 maja 2019 Udostępnij Opublikowano 6 maja 2019 Ten temat został zamknięty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Username 2
Witam... Mam pewien skrypt, ale nie wiem jak zrobić by z lore wyłapało liczbę dzięki której zwiększy się dmg gracza.
set {A9.%player%} to {akcesoria.pierscien.%player%::2} parsed as number
...{akcesoria.pierscien.%player%::2} oznacza "&6Szansa na przeszywające uderzenie: %{bon1.%player%}%%%", a {bon1.%player%} to np. 30.
Chciałbym by skrypt wyłapał to 30 i użył go w skrypcie poniżej...
On damage:
if attacker is player:
set damage to damage+{A9.%attacker%}
Edit1: Mam nadzieję że dobrze i zrozumiale opisałem w czym problem. Starałem się pisać jak najjaśniej.
Edytowane przez UsernameOdnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi