Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt na drop dla rangi.


Uzi
 Udostępnij

Pytanie

9 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
3 godziny temu, LuckyPotato napisał:
on mine of stone:
  player has permission "x.drop":
    drop 1 of stone at event-block

 

A takie coś czemu nie działa?

 

on mine of stone:
	player has permission "x.drop":
	delete block
	chance of 100:

Dokładnie empty configuration...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Godzinę temu, Uzi napisał:

A takie coś czemu nie działa?

 

on mine of stone:
	player has permission "x.drop":
	delete block
	chance of 100:

Dokładnie empty configuration...

Bo zabrakło ci taba i nie ma czegoś takiego jak delete Block daj set event-Block to air

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 godzinę temu, xAxee napisał:
on mine of stone:
    If player has permission "x.drop":
        Chance of 100%:
            Set event-Block to air
            drop 1 of stone at event-block

 

A jak zamienić coś takiego?

 

on mine of stone:
	delete block
	chance of 100:
		if {drop.1.%player%} is true:
			add {@item1} to the player's inventory
	chance of 100:
		if {drop.2.%player%} is true:
			add {@item2} to the player's inventory
	chance of 100:
		if {drop.3.%player%} is true:
			add {@item3} to the player's inventory

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

chance of 100% = zawsze

on mine of stone:
	set event-block to air
	if {drop.1.%player%} is true:
		add {@item1} to the player's inventory
	if {drop.2.%player%} is true:
		add {@item2} to the player's inventory
	if {drop.3.%player%} is true:
		add {@item3} to the player's inventory

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, Ixidi napisał:

chance of 100% = zawsze

on mine of stone:
	set event-block to air
	if {drop.1.%player%} is true:
		add {@item1} to the player's inventory
	if {drop.2.%player%} is true:
		add {@item2} to the player's inventory
	if {drop.3.%player%} is true:
		add {@item3} to the player's inventory

 

Wszystko ok tylko, żeby kopali to gracze z permisją x.drop ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on mine of stone:
	set event-block to air
	if player doesn't have permission "x.drop":
		stop
	if {drop.1.%player%} is true:
		add {@item1} to the player's inventory
	if {drop.2.%player%} is true:
		add {@item2} to the player's inventory
	if {drop.3.%player%} is true:
		add {@item3} to the player's inventory

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...