Skocz do zawartości

Pytanie

Użytkownik

Witam, potrafi ktoś napisać skrypt, że jak wpisze komende /wrzuć wrzuca wszystkie moje przedmioty z ekwipunku do target skrzynki tylko przedmioty te które są już w skrzynce czyli np mam 32 sztuki drewna, a w skrzynce są 4 sztuki drewna to wrzuca te moje 32 sztuki drewna do skrzynki... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Użytkownik
  • 0
command /skrzynia [<item type>]:
	trigger:
		if target block is chest or trapped chest:
			if arg 1 is set:
				set {_i} to arg
				set {_n} to amount of {_i} in player's inventory
				if {_n} > 0:
					remove ("%{_n}% %{_i}%" parsed as item) from player
					add ("%{_n}% %{_i}%" parsed as item) to inventory of target block
					send "&aGotowe"
				else:
					send "&cBlad! Nie masz wystarczajaco przedmiotow!"
			else:
				loop all items in player's inventory:
					if (inventory of target block) has loop-item:
						remove loop-item from player
						add loop-item to inventory of target block
				send "&aGotowe"
		else:
			send "&cBlok nie jest skrzynka!"

 

Edytowane przez xAxee

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
56 minut temu, Misio12320 napisał:

ale to miało byc wrzuć wszystkie itemki do skrzynki tego samego rodzaju/gatunku..... nie działa.... tylko gotowe wysyła i nic sie nie dzieje... jprd

ok już powinno działać :D

command /skrzynia [<item type>]:
	trigger:
		if target block is chest or trapped chest:
			if arg 1 is set:
				set {_i} to arg
				set {_n} to amount of {_i} in player's inventory
				if {_n} > 0:
					remove ("%{_n}% %{_i}%" parsed as item) from player
					add ("%{_n}% %{_i}%" parsed as item) to inventory of target block
					send "&aGotowe"
				else:
					send "&cBlad! Nie masz wystarczajaco przedmiotow!"
			else:
				loop all items in player's inventory:
					set {_i} to loop-item
					set {_n} to amount of {_i} in inventory of target block
					if {_n} > 0:
						add ("%{_i}%" parsed as item) to inventory of target block
						remove ("%{_i}%" parsed as item) from player
				send "&aGotowe"
		else:
			send "&cBlok nie jest skrzynka!"

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ten temat jest nieaktywny od dłuższego czasu. Nie odkopuj go bez potrzeby.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Losowy awatar
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×