MateoxPL 6 Opublikowano 2 marca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 marca 2019 Witam jak dodać opcję do tego codu, że gdy gracz się teleportuje to anuluje pobieranie głodu z paska package me.pxl.events; import java.util.List; import me.pxl.FoodToSprint; import me.pxl.Settings; import org.bukkit.Bukkit; import org.bukkit.GameMode; import org.bukkit.World; import org.bukkit.entity.Player; import org.bukkit.event.entity.FoodLevelChangeEvent; public class Sprint implements org.bukkit.event.Listener { public static FoodToSprint main; public Sprint(FoodToSprint se) { main = se; Bukkit.getScheduler().scheduleSyncRepeatingTask(main, new Runnable() { public void run() { java.util.Collection<? extends Player> online_players = Bukkit.getOnlinePlayers(); for (Player p : online_players) { if ((p != null) && (p.isOnline())) { if (p.hasPermission("fts.use")) { if (!Settings.disabledWorlds.contains(p.getWorld().getName())) { int foodReduceAmount = me.pxl.Utils.getFoodReduceAmount(p).intValue(); if ((p.isSprinting()) && (!p.isDead()) && (p.getGameMode() != GameMode.CREATIVE) && (p.getGameMode() != GameMode.SPECTATOR)) { p.setFoodLevel(p.getFoodLevel() - foodReduceAmount); } } } } } } }, 0L, Settings.ticksBetweenReduce); Bukkit.getScheduler().scheduleSyncRepeatingTask(main, new Runnable() { public void run() { java.util.Collection<? extends Player> online_players = Bukkit.getOnlinePlayers(); for (Player p : online_players) { if ((p != null) && (p.isOnline())) { if (p.hasPermission("fts.use")) { if (!Settings.disabledWorlds.contains(p.getWorld().getName())) { int foodRecoverAmount = me.pxl.Utils.getFoodRecoverAmount(p).intValue(); if ((!p.isSprinting()) && (p.getFoodLevel() != 20)) { p.setFoodLevel(p.getFoodLevel() + foodRecoverAmount); } } } } } } }, 0L, Settings.ticksBetweenRecover); } @org.bukkit.event.EventHandler public void foodLevelChange(FoodLevelChangeEvent e) { if (!Settings.disableOtherFoodRegen) return; if ((e.getEntity() instanceof Player)) { if (Settings.disabledWorlds.contains(((Player)e.getEntity()).getWorld().getName())) return; e.setCancelled(true); } } } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 yooniks 347 Opublikowano 2 marca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 marca 2019 Bukkit.getScheduler().scheduleSyncRepeatingTask(main, new Runnable() { public void run() { java.util.Collection<? extends Player> online_players = Bukkit.getOnlinePlayers(); for (Player p : online_players) { if ((p != null) && (p.isOnline())) { if (p.hasPermission("fts.use")) { if (!Settings.disabledWorlds.contains(p.getWorld().getName())) { uzywaj lambd i streamow.. do tego te niepotrzebne ify i nie wiem skad wziales ta kolekcje xd Bukkit.getOnlinePlayers() .stream() .filter(player -> player.hasPermission("permisja") && anotherCondition) .forEach(player -> { }); Podczas jakiego teleportowania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
MateoxPL 6
Witam
jak dodać opcję do tego codu, że gdy gracz się teleportuje to anuluje pobieranie głodu z paska
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 odpowiedź na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi