Skocz do zawartości
  • 0

Dodanie ogarniczenia czasowego do skryptu


SzybkiApple
 Udostępnij

Pytanie

Witam! Chciałbym dodać ograniczenie czasowe do skryptu poniżej. Tak aby gracz komend typu /miecz mógł używać co 10 minut a jeżeli nie minie 10 minut to żeby pojawiało się info.

Skrypt:

Spoiler

command /Luk:
        trigger:
                add 1 bow of infinity 10, power 3 named "&b&lLodowy luk" with lore "&bLodowy luk||&aSmiernonosny potezny                         luk||&6Jedna z najpotenzniejszych broni||&eRewelacjyne w walce na dystans" to player 
                execute console command "/give %player% 262 1 name:&bStrzala smierci"                      
                send "                      &1Otrzymales lodowy przedmiot: Lodowy luk!"
                stop
command /Miecz:   
        trigger:
                add 1 diamond sword of Sharpness 3, fire aspect 1, unbreaking 3, efficiency 3 named "&9&lLodowy Miecz" with lore "&bLodowy                         Miecz!||&aPotnij swoich wrogow na kawalki!||&6Jedna z najlepszych broni!||&eZimna jak serca przeciwników" to player
                send "                      &1Otrzymałeś lodowy przedmiot: Lodowy Miecz!"
                
command /rog:   
        trigger:
                add 1 light green dye of unbreaking 10 named "&9&lLodowy róg zagłady" with lore "&2Uzyj lodowego rogu                            zagłady!||&2Otrzymasz niespotykana prędkość||&2a Twoje zycie bedzie sie regenerowac!||&2(mozesz go uzywac co 100                 sek.)" to player
                send "                      &1Otrzymałeś lodowy przedmiot: lodowy róg zaglady!"                
                
                
                
on rightclick using dye:
    if name of player's tool is "&9&lLodowy róg zagłady":
        set {czasr} to difference between {opoznienier.%player%} and now
        if {czasr} is less than 100 seconds:
            send "&9Mozesz użyć lodowego rogu zagłady dopiero za: &c&l%difference between 100 seconds and {czasr}%"
            execute console command "playsound mob.ghast.affectionate_scream %player%"
        else:    
            send "&9[&6--&9] &b%player% &9uzyl &1Lodowego Rogu Zaglady &9i otrzymal wzmocnienie!" to all players
            execute console command "playsound buffaloHorn %player%"
            apply swiftness 4 to the player for 30 seconds
            apply regeneration 2 to the player for 5 seconds
            apply strength 2 to the player for 5 seconds
            set {opoznienier.%player%} to now
            
            
            
command /Vortex:   
        trigger:
                add 1 2257 of knockback 3 named "&9&lLodowy Vortex" with lore "&eVorteX||&2Ta magiczna rozdzka umozliwi                           Ci||&2Bardzo szybkie przemieszczanie sie||&2Jest doskonala do ucieczki przed wrogiem" to player
                send "                        &1Otrzymales lodowy przedmiot: Lodowy Vortex!"                
            
variables:
    {upadek::%player%} = true

on rightclick using music disc:
    if name of player's tool is "&9&lLodowy Vortex":
        set {czasv} to difference between {opoznieniev.%player%} and now
        if {czasv} is less than 10 seconds:
            send "&9Przykro mi ale Lodowy Vortex będzie gotowy dopiero za: &c&l%difference between 10 seconds and {czasv}%"
        else:
            execute console command "playsound tile.piston.out %player%"
            set {upadek::%player%} to false
            push the player upwards at velocity 1.5
            push the player horizontally forward at speed 4.0
            apply jump boost 2 to the player for 7 seconds
            set {opoznieniev.%player%} to now
            wait 5 seconds
            set {upadek::%player%} to true
            
            
            
on damage:
    damage is caused by fall:
        if {upadek::%victim%} is false:
            cancel event
            
on script load:
    loop all players:
        set {vortex::%loop-player%} to true
        set {fireball::%loop-player%} to 0
        set {upadek::%loop-player%} to true
           

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Zainstalowałem wersje Skripta 2.2 lecz teraz mi skrypt nie działa.

Jak przeładowuje skrypt nie pojazuje zadnego błędu a /miecz nie dziala

@LuckyPotato

EDIT: W konsoli pisze że Skript 2.2 jest na wersje 1.9.4 tylko więc no

Edytowane przez SzybkiApple
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Gość ZiemniaQ
8 godzin temu, SzybkiApple napisał:

Zainstalowałem wersje Skripta 2.2 lecz teraz mi skrypt nie działa.

Jak przeładowuje skrypt nie pojazuje zadnego błędu a /miecz nie dziala

@LuckyPotato

EDIT: W konsoli pisze że Skript 2.2 jest na wersje 1.9.4 tylko więc no

No to cóż ja ci poradzę że ciągle siedzisz na <1.9

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
5 minut temu, SzybkiApple napisał:

Tak

on command:
    command is "luk"
    {luk.%player%} is not set:
        set {luk.%player%} to true
        wait 60 seconds
        clear {luk.%player%}
    else:
        cancel event
        send "&cTej komendy mozesz uzywac co 10 minut!"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...