Witam! Chciałbym dodać ograniczenie czasowe do skryptu poniżej. Tak aby gracz komend typu /miecz mógł używać co 10 minut a jeżeli nie minie 10 minut to żeby pojawiało się info.
Skrypt:
Spoiler
command /Luk:
trigger:
add 1 bow of infinity 10, power 3 named "&b&lLodowy luk" with lore "&bLodowy luk||&aSmiernonosny potezny luk||&6Jedna z najpotenzniejszych broni||&eRewelacjyne w walce na dystans" to player
execute console command "/give %player% 262 1 name:&bStrzala smierci"
send " &1Otrzymales lodowy przedmiot: Lodowy luk!"
stop
command /Miecz:
trigger:
add 1 diamond sword of Sharpness 3, fire aspect 1, unbreaking 3, efficiency 3 named "&9&lLodowy Miecz" with lore "&bLodowy Miecz!||&aPotnij swoich wrogow na kawalki!||&6Jedna z najlepszych broni!||&eZimna jak serca przeciwników" to player
send " &1Otrzymałeś lodowy przedmiot: Lodowy Miecz!"
command /rog:
trigger:
add 1 light green dye of unbreaking 10 named "&9&lLodowy róg zagłady" with lore "&2Uzyj lodowego rogu zagłady!||&2Otrzymasz niespotykana prędkość||&2a Twoje zycie bedzie sie regenerowac!||&2(mozesz go uzywac co 100 sek.)" to player
send " &1Otrzymałeś lodowy przedmiot: lodowy róg zaglady!"
on rightclick using dye:
if name of player's tool is "&9&lLodowy róg zagłady":
set {czasr} to difference between {opoznienier.%player%} and now
if {czasr} is less than 100 seconds:
send "&9Mozesz użyć lodowego rogu zagłady dopiero za: &c&l%difference between 100 seconds and {czasr}%"
execute console command "playsound mob.ghast.affectionate_scream %player%"
else:
send "&9[&6--&9] &b%player% &9uzyl &1Lodowego Rogu Zaglady &9i otrzymal wzmocnienie!" to all players
execute console command "playsound buffaloHorn %player%"
apply swiftness 4 to the player for 30 seconds
apply regeneration 2 to the player for 5 seconds
apply strength 2 to the player for 5 seconds
set {opoznienier.%player%} to now
command /Vortex:
trigger:
add 1 2257 of knockback 3 named "&9&lLodowy Vortex" with lore "&eVorteX||&2Ta magiczna rozdzka umozliwi Ci||&2Bardzo szybkie przemieszczanie sie||&2Jest doskonala do ucieczki przed wrogiem" to player
send " &1Otrzymales lodowy przedmiot: Lodowy Vortex!"
variables:
{upadek::%player%} = true
on rightclick using music disc:
if name of player's tool is "&9&lLodowy Vortex":
set {czasv} to difference between {opoznieniev.%player%} and now
if {czasv} is less than 10 seconds:
send "&9Przykro mi ale Lodowy Vortex będzie gotowy dopiero za: &c&l%difference between 10 seconds and {czasv}%"
else:
execute console command "playsound tile.piston.out %player%"
set {upadek::%player%} to false
push the player upwards at velocity 1.5
push the player horizontally forward at speed 4.0
apply jump boost 2 to the player for 7 seconds
set {opoznieniev.%player%} to now
wait 5 seconds
set {upadek::%player%} to true
on damage:
damage is caused by fall:
if {upadek::%victim%} is false:
cancel event
on script load:
loop all players:
set {vortex::%loop-player%} to true
set {fireball::%loop-player%} to 0
set {upadek::%loop-player%} to true
Pytanie
SzybkiApple 2
Witam! Chciałbym dodać ograniczenie czasowe do skryptu poniżej. Tak aby gracz komend typu /miecz mógł używać co 10 minut a jeżeli nie minie 10 minut to żeby pojawiało się info.
Skrypt:
command /Luk:
trigger:
add 1 bow of infinity 10, power 3 named "&b&lLodowy luk" with lore "&bLodowy luk||&aSmiernonosny potezny luk||&6Jedna z najpotenzniejszych broni||&eRewelacjyne w walce na dystans" to player
execute console command "/give %player% 262 1 name:&bStrzala smierci"
send " &1Otrzymales lodowy przedmiot: Lodowy luk!"
stop
command /Miecz:
trigger:
add 1 diamond sword of Sharpness 3, fire aspect 1, unbreaking 3, efficiency 3 named "&9&lLodowy Miecz" with lore "&bLodowy Miecz!||&aPotnij swoich wrogow na kawalki!||&6Jedna z najlepszych broni!||&eZimna jak serca przeciwników" to player
send " &1Otrzymałeś lodowy przedmiot: Lodowy Miecz!"
command /rog:
trigger:
add 1 light green dye of unbreaking 10 named "&9&lLodowy róg zagłady" with lore "&2Uzyj lodowego rogu zagłady!||&2Otrzymasz niespotykana prędkość||&2a Twoje zycie bedzie sie regenerowac!||&2(mozesz go uzywac co 100 sek.)" to player
send " &1Otrzymałeś lodowy przedmiot: lodowy róg zaglady!"
on rightclick using dye:
if name of player's tool is "&9&lLodowy róg zagłady":
set {czasr} to difference between {opoznienier.%player%} and now
if {czasr} is less than 100 seconds:
send "&9Mozesz użyć lodowego rogu zagłady dopiero za: &c&l%difference between 100 seconds and {czasr}%"
execute console command "playsound mob.ghast.affectionate_scream %player%"
else:
send "&9[&6--&9] &b%player% &9uzyl &1Lodowego Rogu Zaglady &9i otrzymal wzmocnienie!" to all players
execute console command "playsound buffaloHorn %player%"
apply swiftness 4 to the player for 30 seconds
apply regeneration 2 to the player for 5 seconds
apply strength 2 to the player for 5 seconds
set {opoznienier.%player%} to now
command /Vortex:
trigger:
add 1 2257 of knockback 3 named "&9&lLodowy Vortex" with lore "&eVorteX||&2Ta magiczna rozdzka umozliwi Ci||&2Bardzo szybkie przemieszczanie sie||&2Jest doskonala do ucieczki przed wrogiem" to player
send " &1Otrzymales lodowy przedmiot: Lodowy Vortex!"
variables:
{upadek::%player%} = true
on rightclick using music disc:
if name of player's tool is "&9&lLodowy Vortex":
set {czasv} to difference between {opoznieniev.%player%} and now
if {czasv} is less than 10 seconds:
send "&9Przykro mi ale Lodowy Vortex będzie gotowy dopiero za: &c&l%difference between 10 seconds and {czasv}%"
else:
execute console command "playsound tile.piston.out %player%"
set {upadek::%player%} to false
push the player upwards at velocity 1.5
push the player horizontally forward at speed 4.0
apply jump boost 2 to the player for 7 seconds
set {opoznieniev.%player%} to now
wait 5 seconds
set {upadek::%player%} to true
on damage:
damage is caused by fall:
if {upadek::%victim%} is false:
cancel event
on script load:
loop all players:
set {vortex::%loop-player%} to true
set {fireball::%loop-player%} to 0
set {upadek::%loop-player%} to true
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
14 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi