Skocz do zawartości
  • 0
BrixNW

Kilka generatorów kamienia

Pytanie

Zasłużony

Dawno nie pisałem skryptów i jakoś mi to nie wychodzi, więc piszę tu.

Potrzebuję 3 generatory kamienia: Basic (odnowienie po 5 sekundach), Standard (odnowienie po 2 sekundach, Premium (natychmiastowe odnowienie). Wszystko chciałbym mieć z jednego bloku (end stone), ale inne nazwy &7Generator &akamienia &8(&cB&8), &8(&cS&8), &8(&cP&8). Potrzebuje też craftingu ("register new shaped recipe for" w ogóle nie chce mi działać po mimo posiadania SkQuery), crafting zróbcie mi dowolny,  zmienię go sobie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

9 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Użytkownik
  • 0

Chyba coś takiego:

Spoiler
on load:
	register new shaped recipe for end stone named "&7Generator &akamienia &8(&cB&8)" using stone, stone, stone, stone, stone, stone, stone, stone, stone
	register new shaped recipe for end stone named "&7Generator &akamienia &8(&cS&8)" using stone, stone, stone, stone, stone, stone, stone, stone, air
	register new shaped recipe for end stone named "&7Generator &akamienia &8(&cP&8)" using stone, stone, stone, stone, stone, stone, stone, stone, dirt
on place:
	if player's tool is end stone:
		if name of player's tool is "&7Generator &akamienia &8(&cB&8)":
			set block above event-block to stone
			add location at block above event-block to {stone::basic::*}
			send "Generator kamienia: Basic"
			stop
		if name of player's tool is "&7Generator &akamienia &8(&cS&8)"
			set block above event-block to stone
			add location at block above event-block to {stone::standard::*}
			send "Generator kamienia: Standard"
			stop
		if name of player's tool is "&7Generator &akamienia &8(&cP&8)":
			set block above event-block to stone
			add location at block above event-block to {stone::premium::*}
			send "Generator kamienia: Premium"
			stop
on break:
	if {stone::basic::*} contains location of event-block:
		wait 5 seconds
		set event-block to stone
		stop
	if {stone::standard::*} contains location of event-block:
		wait 2 seconds
		set event-block to stone
		stop
	if {stone::premium::*} contains location of event-block:
		set event-block to stone
		stop
	if {stone::basic::*} contains location of block above event-block:
		remove location of block above event-block from {stone::basic::*}
		set block above event-block to air
		send "Usunieto generator kamienia: Basic"
		stop
	if {stone::standard::*} contains location of block above event-block:
		remove location of block above event-block from {stone::standard::*}
		set block above event-block to air
		send "Usunieto generator kamienia: Standard"
		stop
	if {stone::premium::*} contains location of block above event-block:
		remove location of block above event-block from {stone::premium::*}
		set block above event-block to air
		send "Usunieto generator kamienia: Premium"
		stop

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
options:
	Blok: end stone
	Name-1: &7Generator Stone &8(&cB&8)
	Name-2: &7Generator Stone &8(&cS&8)
	Name-3: &7Generator Stone &8(&cP&8)
	Lore-1: &cCzas odnowy: &65sek
	Lore-2: &cCzas odnowy: &62sek
	Lore-3: &cCzas odnowy: &60.01sek
on load:
	register new shaped recipe for end stone named "&7Generator Stone &8(&cB&8)" with lore "&cCzas odnowy: &65sek" using stone, stone, stone, stone, grass, stone, stone, stone, stone
	register new shaped recipe for end stone named "&7Generator Stone &8(&cS&8)" with lore "&cCzas odnowy: &62sek" using stone, stone, stone, stone, dirt, stone, stone, stone, stone
	register new shaped recipe for end stone named "&7Generator Stone &8(&cP&8)" with lore "&cCzas odnowy: &60.01sek" using stone, stone, stone, stone, stone, stone, stone, stone, stone
on place of {@Blok}:
	if lore of player's tool is "{@Lore-1}" or "{@Lore-2}" or "{@Lore-3}":
		send "&6Postawiles generator kamienia!"
		set block above event-block to stone
		if Lore of player's tool is "{@Lore-1}":
			set {Czas::%location of event-block%} to 5 second
		if Lore of player's tool is "{@Lore-2}":
			set {Czas::%location of event-block%} to 2 second
		if Lore of player's tool is "{@Lore-3}":
			set {Czas::%location of event-block%} to 0.01 second
on break of stone or {@Blok}:
	if event-block is stone:
		if block under event-block is {@Blok}:
			if {Czas::%location of block under event-block%} is set:
				wait {Czas::%location of block under event-block%}
				set event-block to stone
	if event-block is {@Blok}:
		cancel event
		set event-block to air
		if {Czas::%location of event-block%} is 5 second:
			drop {@Blok} named "{@Name-1}" with lore "{@Lore-1}" at event-block
		if {Czas::%location of event-block%} is 2 second:
			drop {@Blok} named "{@Name-2}" with lore "{@Lore-2}" at event-block
		if {Czas::%location of event-block%} is 0.01 second:
			drop {@Blok} named "{@Name-3}" with lore "{@Lore-3}" at event-block

 

Edytowane przez xAxee

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zasłużony
  • 0

Nie wiem jak ty to zrobiłeś, ale to działa. 

Metoda do tworzenia craftingu jest taka sama, mimo to moja nie działała :(.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zasłużony
  • 0
9 minut temu, knugi napisał:

Chyba coś takiego:

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Pokaż ukrytą zawartość

 

@knugi trochę się pośpieszyłem z pochwałą. Rozwalając generatory wypada zwykły kamień endu, możesz to zmienić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
2 minuty temu, BrixNW napisał:

@knugi trochę się pośpieszyłem z pochwałą. Rozwalając generatory wypada zwykły kamień endu, możesz to zmienić?

Jasne oczywiście, zauważyłem to jak xAxee post napisał. Nie każdy jest idealny :P Zaraz dam edita.

Powinno już śmigać:

Spoiler
on load:
	register new shaped recipe for end stone named "&7Generator &akamienia &8(&cB&8)" using stone, stone, stone, stone, stone, stone, stone, stone, stone
	register new shaped recipe for end stone named "&7Generator &akamienia &8(&cS&8)" using stone, stone, stone, stone, stone, stone, stone, stone, air
	register new shaped recipe for end stone named "&7Generator &akamienia &8(&cP&8)" using stone, stone, stone, stone, stone, stone, stone, stone, dirt
on place:
	if player's tool is end stone:
		if name of player's tool is "&7Generator &akamienia &8(&cB&8)":
			set block above event-block to stone
			add location at block above event-block to {stone::basic::*}
			send "Generator kamienia: Basic"
			stop
		if name of player's tool is "&7Generator &akamienia &8(&cS&8)"
			set block above event-block to stone
			add location at block above event-block to {stone::standard::*}
			send "Generator kamienia: Standard"
			stop
		if name of player's tool is "&7Generator &akamienia &8(&cP&8)":
			set block above event-block to stone
			add location at block above event-block to {stone::premium::*}
			send "Generator kamienia: Premium"
			stop
on break:
	if {stone::basic::*} contains location of event-block:
		wait 5 seconds
		set event-block to stone
		stop
	if {stone::standard::*} contains location of event-block:
		wait 2 seconds
		set event-block to stone
		stop
	if {stone::premium::*} contains location of event-block:
		set event-block to stone
		stop
	cancel event
	set event-block to air
	if {stone::basic::*} contains location of block above event-block:
		drop end stone named "&7Generator &akamienia &8(&cB&8)"
		remove location of block above event-block from {stone::basic::*}
		set block above event-block to air
		send "Usunieto generator kamienia: Basic"
		stop
	if {stone::standard::*} contains location of block above event-block:
		drop end stone named "&7Generator &akamienia &8(&cS&8)"
		remove location of block above event-block from {stone::standard::*}
		set block above event-block to air
		send "Usunieto generator kamienia: Standard"
		stop
	if {stone::premium::*} contains location of block above event-block:
		drop end stone named "&7Generator &akamienia &8(&cP&8)"
		remove location of block above event-block from {stone::premium::*}
		set block above event-block to air
		send "Usunieto generator kamienia: Premium"
		stop

 

 

Edytowane przez knugi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zasłużony
  • 0

@knugi

Kolejny problem, twój skrypt powoduje, że pluginy na drop nie działają, nie ważne jaki wgram, żaden nie działa. Po wyłączeniu skrypta wszystko jest okej. Nie da się zrobić tego trochę inaczej? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zasłużony
  • 0
15 minut temu, knugi napisał:

Hmm, nie powinno tak się dziać

Zauważyłem, że po rozwaleniu kamienia, pojawia się on z powrotem, ale na ułamek sekundy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0

Aktualnie mi komputer się zepsuł, piszę z telefonu. Myślę że do niedzieli go naprawię i przetestuję skrypt a następnie go poprawię

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Losowy awatar
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×