Skocz do zawartości
  • 0

Błąd z zapisem w YML


Usunięty#9900

Pytanie

Witam,

Dzisiaj chciałem zrobić swój skrypt z konfiguracją w YML lecz niestety skrypt źle odczytuje mój zapis :/

Jestem w autobusie i nie mam przy sobie kodu lecz spróbuję go napisać na szybko

 

command /skrzynka:

    trigger:

        set {item1} to yaml value "item1" from "../../skrzynka/cfg.yml"

        format slot 0 of player with {item1} named "siema" to be unstealable

on load:

    if "../../skrzynka/cfg.yml" doesn't exists:

        create file "../../skrzynka/cfg.yml"

        set yaml value "item1" from file "../../skrzynka/cfg.yml" to "stone" 

 

Cały błąd polega na tym że gdy zmieniam wartość item1 w pliku cfg.yml na np. obsidian, to po wpisaniu /skrzynka nie ma żadnego przedmiotu w tej kratce. Dodam że żadnych błędów nie wywala

    

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
command /skrzynka:
    trigger:
        set {item1} to yaml value "item1" from "../../skrzynka/cfg.yml"
        format slot 0 of player with ({item1} parsed as item) named "siema" to be unstealable

on load:
    if "../../skrzynka/cfg.yml" doesn't exists:
        create file "../../skrzynka/cfg.yml"
        set yaml value "item1" from file "../../skrzynka/cfg.yml" to "stone" 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...