Skocz do zawartości
  • 0

Zapisywanie Itemów do YML


MateoxPL
 Udostępnij

Pytanie

Witam
tak jak w temacie jak zrobić aby przedmioty komendą zapisywały się do yml ?
stworzyłem taki kod ale zapisuje on tylko jeden przedmiot, a ja chcę gdy jest przedmiot o id 1 to aby tworzyło przedmiot o id 2 itd.

command /item [<text>]:
	trigger:
		if arg 1 is "dodaj":
			if uncolored lore of player's tool contains "Item":
				set {_numer} to yaml value "Itemy.Zwykly1-10.Przedmiot.id" from file "plugins/Skript/Itemy/config.yml"
				if {_numer} is not set:
					set yaml value "Itemy.Zwykly1-10.Przedmiot.id" from file "plugins/Skript/Itemy/config.yml" to "1"
					set yaml value "Itemy.Zwykly1-10.Przedmiot.nazwa" from file "plugins/Skript/Itemy/config.yml" to "%type of player's tool%"
					set yaml value "Itemy.Zwykly1-10.Przedmiot.nbt" from file "plugins/Skript/Itemy/config.yml" to "%nbt of player's tool%"


Plik yml jaki się generuje:
 

Itemy:
  Zwykly1-10:
    Przedmiot:
      id: '1'
      nazwa: wooden_sword
      nbt: '{ench:[0:{lvl:1s,id:16s}],Unbreakable:1b,HideFlags:5,display:{Lore:[0:"§7Ostrosc:
        §8§l<§71§8§l>",1:"§4",2:"§8§oPoziom: §7§lZwykly"],Name:"§f§lDrewniak"}}'

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
command /item [<text>]:
	trigger:
		if arg 1 is "dodaj":
			if uncolored lore of player's tool contains "Item":
				set {_numer} to yaml value "Itemy.Zwykly1-10.Przedmiot.id" from file "plugins/Skript/Itemy/config.yml"
				if {_numer} is not set:
					set yaml value "Itemy.Zwykly1-10.Przedmiot.id" from file "plugins/Skript/Itemy/config.yml" to "%id of player's tool%"
					set yaml value "Itemy.Zwykly1-10.Przedmiot.nazwa" from file "plugins/Skript/Itemy/config.yml" to "%type of player's tool%"
					set yaml value "Itemy.Zwykly1-10.Przedmiot.nbt" from file "plugins/Skript/Itemy/config.yml" to "%nbt of player's tool%"

 

Edytowane przez xAxee
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@xAxee
Dzięki za pomoc ale z id to nie o takie mi coś chodziło :/

Podaję przykład:
 

Itemy:
  Zwykly1-10:
    Przedmiot:
      id: '1'
        nazwa: wooden_sword
        nbt: '{ench:[0:{lvl:1s,id:16s}],Unbreakable:1b,HideFlags:5,display:{Lore:[0:"§7Ostrosc:
            §8§l<§71§8§l>",1:"§4",2:"§8§oPoziom: §7§lZwykly"],Name:"§f§lDrewniak"}}'
      id: '2'
        nazwa: iron_sword
        nbt: '{ench:[0:{lvl:1s,id:16s}],Unbreakable:1b,HideFlags:5,display:{Lore:[0:"§7Ostrosc:
            §8§l<§71§8§l>",1:"§4",2:"§8§oPoziom: §7§lZwykly"],Name:"§f§lDrewniak"}}'
      id: '3'
        nazwa: stone_sword
        nbt: '{ench:[0:{lvl:1s,id:16s}],Unbreakable:1b,HideFlags:5,display:{Lore:[0:"§7Ostrosc:
            §8§l<§71§8§l>",1:"§4",2:"§8§oPoziom: §7§lZwykly"],Name:"§f§lDrewniak"}}'

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /item [<text>]:
	trigger:
		if arg 1 is "dodaj":
			if uncolored lore of player's tool contains "Item":
				set {_numer} to yaml value "Itemy.Zwykly1-10.Przedmiot.id" from file "plugins/Skript/Itemy/config.yml"
				if {_numer} is not set:
					set yaml value "Itemy.Zwykly1-10.Przedmiot.id.%{ID}%" from file "plugins/Skript/Itemy/config.yml" to "%id of player's tool%"
					set yaml value "Itemy.Zwykly1-10.Przedmiot.id.%{ID}.nazwa" from file "plugins/Skript/Itemy/config.yml" to "%type of player's tool%"
					set yaml value "Itemy.Zwykly1-10.Przedmiot.id.%{ID}.nbt" from file "plugins/Skript/Itemy/config.yml" to "%nbt of player's tool%"

? to ID to jakaś zmienna czy co jest

Edytowane przez xAxee
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /item [<text>]:
	trigger:
		if {ID} is not set:
			set {ID} to 1
		if arg 1 is "dodaj":
			if uncolored lore of player's tool contains "Item":
				set yaml value "Itemy.Zwykly1-10.Przedmiot.id.%{ID}%.nazwa" from file "plugins/Skript/Itemy/config.yml" to "%type of player's tool%"
				set yaml value "Itemy.Zwykly1-10.Przedmiot.id.%{ID}%.nbt" from file "plugins/Skript/Itemy/config.yml" to "%nbt of player's tool%"
				add 1 to {ID}

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, MateoxPL napisał:

@xAxee

Dzięki wielkie o takie coś mi chodziło :D
a wiesz jeszcze jak zrobić aby losowało 1 przedmiot z yml ?

Można losować z listy:

random element out of <zmienna::grupowa>

Chyba że jak masz to ID to

set {_n} to random number between 1 and X

i odczytujesz ID {_n}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Kurcze zrobiłem takie coś ale nie działa:
 

command /daj:
	trigger:
		set {itemy.zwykly1-10::*} to value list "Itemy.Zwykly1-10.id" get of "plugins/Skript/Itemy/config.yml"
		give player random element out of {itemy.zwykly1-10::*}
		send "%{itemy.zwykly1-10::*}%"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...