Witam
tak jak w temacie jak zrobić aby przedmioty komendą zapisywały się do yml ?
stworzyłem taki kod ale zapisuje on tylko jeden przedmiot, a ja chcę gdy jest przedmiot o id 1 to aby tworzyło przedmiot o id 2 itd.
command /item [<text>]:
trigger:
if arg 1 is "dodaj":
if uncolored lore of player's tool contains "Item":
set {_numer} to yaml value "Itemy.Zwykly1-10.Przedmiot.id" from file "plugins/Skript/Itemy/config.yml"
if {_numer} is not set:
set yaml value "Itemy.Zwykly1-10.Przedmiot.id" from file "plugins/Skript/Itemy/config.yml" to "1"
set yaml value "Itemy.Zwykly1-10.Przedmiot.nazwa" from file "plugins/Skript/Itemy/config.yml" to "%type of player's tool%"
set yaml value "Itemy.Zwykly1-10.Przedmiot.nbt" from file "plugins/Skript/Itemy/config.yml" to "%nbt of player's tool%"
Pytanie
MateoxPL 6
Witam
tak jak w temacie jak zrobić aby przedmioty komendą zapisywały się do yml ?
stworzyłem taki kod ale zapisuje on tylko jeden przedmiot, a ja chcę gdy jest przedmiot o id 1 to aby tworzyło przedmiot o id 2 itd.
Plik yml jaki się generuje:
Itemy: Zwykly1-10: Przedmiot: id: '1' nazwa: wooden_sword nbt: '{ench:[0:{lvl:1s,id:16s}],Unbreakable:1b,HideFlags:5,display:{Lore:[0:"§7Ostrosc: §8§l<§71§8§l>",1:"§4",2:"§8§oPoziom: §7§lZwykly"],Name:"§f§lDrewniak"}}'
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
9 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.