kerpson 532 Opublikowano 30 stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 stycznia 2019 Siema, ogólnie mam przemyślenie. Aby zrobić oddzielne inventory dla każdego gracza (np. do dropu) Lepiej użyć: - HashMapy<UUID, Inventory> i tam robić inventory - Czy lepiej za każdym razem tworzyć nowe inventory ? Chodzi mi tu o lepszą optymalizację i wygodę, co lepsze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 yooniks 347 Opublikowano 30 stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 stycznia 2019 (edytowane) to już zależy czy wolisz tracić na pamięci czy zużyciu cpu, ja sobie zrobiłem małe api z inventory, clickableitems i to wszystko tworze, potem otwieram gui przy inventory.open(player..) a w tej metodzie tworzę inventory z zapisaną wielkością,nazwa itd przez konstruktor (do tego w takich itemach możesz zrobić sobie zwracanie danego itemu dla danego usera (getItem(user)) i tam replacuje lore w obecnym itemie itd.. żebym był na kompie to bym ci dał przykład kodu, no ale to już jak chcesz mieć jakiś fajniejszy system gui Edytowane 30 stycznia 2019 przez yooniks Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kerpson 532 Opublikowano 30 stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 30 stycznia 2019 (edytowane) 28 minut temu, yooniks napisał: to już zależy czy wolisz tracić na pamięci czy zużyciu cpu, ja sobie zrobiłem małe api z inventory, clickableitems i to wszystko tworze, potem otwieram gui przy inventory.open(player..) a w tej metodzie tworzę inventory z zapisaną wielkością,nazwa itd przez konstruktor (do tego w takich itemach możesz zrobić sobie zwracanie danego itemu dla danego usera (getItem(user)) i tam replacuje lore w obecnym itemie itd.. żebym był na kompie to bym ci dał przykład kodu, no ale to już jak chcesz mieć jakiś fajniejszy system gui Jeśli chcesz to pokaż. Ogółem wydaję mi się, że lepszy jest sposób przez mapkę Edytowane 30 stycznia 2019 przez HotAngel2K17 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 STEINER 60 Opublikowano 2 lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 2 lutego 2019 Drugi sposób popularniejszy, ale niekoniecznie lepszy bo np. obiekty typu User zapisujesz w jakiejś mapce a nie co chwila tworzysz nowego i usuwasz starego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
kerpson 532
Siema, ogólnie mam przemyślenie.
Aby zrobić oddzielne inventory dla każdego gracza (np. do dropu)
Lepiej użyć:
- HashMapy<UUID, Inventory> i tam robić inventory
- Czy lepiej za każdym razem tworzyć nowe inventory ?
Chodzi mi tu o lepszą optymalizację i wygodę, co lepsze ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi