Skocz do zawartości
  • 0

Inventory "per player"


kerpson
 Udostępnij

Pytanie

Siema, ogólnie mam przemyślenie.

Aby zrobić oddzielne inventory dla każdego gracza (np. do dropu)

Lepiej użyć:

  - HashMapy<UUID, Inventory> i tam robić inventory

- Czy lepiej za każdym razem tworzyć nowe inventory ?

Chodzi mi tu o lepszą optymalizację i wygodę, co lepsze ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

to już zależy czy wolisz tracić na pamięci czy zużyciu cpu, ja sobie zrobiłem małe api z inventory, clickableitems i to wszystko tworze, potem otwieram gui przy inventory.open(player..) a w tej metodzie tworzę inventory z zapisaną wielkością,nazwa itd przez konstruktor (do tego w takich itemach możesz zrobić sobie zwracanie danego itemu dla danego usera (getItem(user)) i tam replacuje lore w obecnym itemie itd.. żebym był na kompie to bym ci dał przykład kodu, no ale to już jak chcesz mieć jakiś fajniejszy system gui

Edytowane przez yooniks
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
28 minut temu, yooniks napisał:

to już zależy czy wolisz tracić na pamięci czy zużyciu cpu, ja sobie zrobiłem małe api z inventory, clickableitems i to wszystko tworze, potem otwieram gui przy inventory.open(player..) a w tej metodzie tworzę inventory z zapisaną wielkością,nazwa itd przez konstruktor (do tego w takich itemach możesz zrobić sobie zwracanie danego itemu dla danego usera (getItem(user)) i tam replacuje lore w obecnym itemie itd.. żebym był na kompie to bym ci dał przykład kodu, no ale to już jak chcesz mieć jakiś fajniejszy system gui

Jeśli chcesz to pokaż. Ogółem wydaję mi się, że lepszy jest sposób przez mapkę

Edytowane przez HotAngel2K17
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...