Skocz do zawartości
  • 2

Kod do przepisania na chacie :D


Reduuu_

Pytanie

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
variables:
	{konkurs} = 0
every 300 seconds:
	if number of players is larger than 0:
		execute console command "konkurs"
command /konkurs:
	trigger:
		if sender has permission "sk.konkurs":
			loop 18 times:
				set {konkurs.znak%loop-number%} to 0 or 1 or 2 or 3 or 4 or 5 or 6 or 7 or 8 or 9 or "a" or "A" or "b" or "B" or "c" or "C" or "d" or "D" or "e" or "E" or "f" or "F" or "g" or "G" or "h" or "H" or "k" or "K" or "l" or "L" or "m" or "M" or "n" or "N" or "o" or "O" or "p" or "P" or "q" or "Q" or "r" or "R" or "s" or "S" or "t" or "T" or "u" or "U" or "v" or "V" or "w" or "W" or "x" or "X" or "y" or "Y" or "z" or "Z"
			set {konkurs.kod} to "%{konkurs.znak1}%%{konkurs.znak2}%%{konkurs.znak3}%%{konkurs.znak4}%%{konkurs.znak5}%%{konkurs.znak6}%%{konkurs.znak7}%%{konkurs.znak8}%%{konkurs.znak9}%%{konkurs.znak10}%%{konkurs.znak11}%%{konkurs.znak12}%%{konkurs.znak13}%%{konkurs.znak14}%%{konkurs.znak15}%%{konkurs.znak16}%%{konkurs.znak17}%%{konkurs.znak18}%"
			loop all players:
				execute console command "playsound random.orb %loop-player%"
			broadcast "nazwa &c» &7Za 10 sekund rozpocznie sie konkurs! Kto pierwszy przepisze znaki wygrywa!"
			wait 7 second
			loop all players:
				execute console command "playsound random.orb %loop-player%"
			broadcast "nazwa &c» &73..."
			wait 1 second
			loop all players:
				execute console command "playsound random.orb %loop-player%"
			broadcast "nazwa &c» &72..."
			wait 1 second
			loop all players:
				execute console command "playsound random.orb %loop-player%"
			broadcast "Nazwa &c» &71..."
			wait 1 second
			set {konkurs} to 1
			loop all players:
				execute console command "playsound random.levelup %loop-player%"
			broadcast "Nazwa &c» &7Kod to &e%{konkurs.kod}%&7! Przepisz go jak najprzedzej!"
		else:
			message "&cNie masz uprawnien do tego!"
on chat:
	if {konkurs} is 1:
		if message contains "%{konkurs.kod}%":
			cancel event
			set {konkurs} to 0
			set {_ilosc} to 1 or 2 or 3 or 4 or 5
			set {_item} to diamond or emerald or golden apple or iron ingot or gold ingot
			give {_ilosc} of {_item} to player
			loop all players:
				execute console command "playsound mob.wither.spawn %loop-player%"
			broadcast "&3&lNazwaSerwera &c» &7Gracz %player% jako pierwszy przepisal kod i wygrywa &e%{_ilosc}% %{_item}%&7!"
command /koditemy:
	trigger:
		open chest with 1 row named "&2Itemy konkursowe" to player
		wait 2 ticks
		format slot 2 of player with 1 of diamond named "&bDiament" with lore " &eIlosc: &aod 1 do 5" to be unstealable
		format slot 3 of player with 1 of emerald named "&2Szmaragd" with lore " &eIlosc: &aod 1 do 5" to be unstealable
		format slot 4 of player with 1 of golden apple named "&6Zlote jablko" with lore " &eIlosc: &aod 1 do 5" to be unstealable
		format slot 5 of player with 1 of iron ingot named "&7Zelazo" with lore " &eIlosc: &aod 1 do 5" to be unstealable
		format slot 6 of player with 1 of gold ingot named "&eZloto" with lore " &eIlosc: &aod 1 do 5" to be unstealable

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...