kerpson 536 Opublikowano 22 stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 stycznia 2019 Powiedzmy mam 5 klas gdzie jest event nventory click. Mają one priority HIGH. Czy ma to wpływ na optymalizację, czy lepiej zrobić jedną klasę tylko z tym eventem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Ixidi 718 Opublikowano 23 stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 stycznia 2019 Jak Ci wygodniej. kerpson 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kerpson 536 Opublikowano 23 stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 23 stycznia 2019 50 minut temu, Ixidi napisał: Jak Ci wygodniej. Czyli to nie ma wpływu na optymalizację ? Jak tak to proszę o zamknięcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 STEINER 60 Opublikowano 28 stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 stycznia 2019 Dużego wpływu to raczej nie ma, ale pomyśl, że serwer rejestruje np. 5 eventów zamiast 1, czyli podczas np. tego InventoryClick silnik odbiera 5 eventów zamiast 1, ale rób jak chcesz bo jak mówiłem dużego wpływu to nie robi. Chociaż ja jestem zdania, że powinno się robić wszystko w 1 evencie. Można to porównać np. do BukkitRunnable czyli np. po co robić 5 runnablów o tym samym czasie jak można zrobić 1. Przykład: Spoiler public class ThreadNumber extends BukkitRunnable { @Override public void run() { Bukkit.getWorlds().get(0).setTime(0L); } } public class ThreadNumber extends BukkitRunnable { @Override public void run() { Bukkit.getWorlds().get(0).strikeLightning(Bukkit.getWorlds().get(0).getSpawnLocation()); } } I tak dalej... zamiast: public class WorldThread extends BukkitRunnable { @Override public void run() { Bukkit.getWorlds().get(0).setTime(0L); Bukkit.getWorlds().get(0).strikeLightning(Bukkit.getWorlds().get(0).getSpawnLocation()); } } Jednak listenery to nie runnable i działają po wykonaniu jakiejś czynności a nie w ścisłym czasie jednak większy sens jest robić w jednym listenerze ;P kerpson 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kerpson 536 Opublikowano 28 stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 28 stycznia 2019 9 minut temu, STEINER napisał: Dużego wpływu to raczej nie ma, ale pomyśl, że serwer rejestruje np. 5 eventów zamiast 1, czyli podczas np. tego InventoryClick silnik odbiera 5 eventów zamiast 1, ale rób jak chcesz bo jak mówiłem dużego wpływu to nie robi. Chociaż ja jestem zdania, że powinno się robić wszystko w 1 evencie. Można to porównać np. do BukkitRunnable czyli np. po co robić 5 runnablów o tym samym czasie jak można zrobić 1. Przykład: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Ukryj zawartość public class ThreadNumber extends BukkitRunnable { @Override public void run() { Bukkit.getWorlds().get(0).setTime(0L); } } public class ThreadNumber extends BukkitRunnable { @Override public void run() { Bukkit.getWorlds().get(0).strikeLightning(Bukkit.getWorlds().get(0).getSpawnLocation()); } } I tak dalej... zamiast: public class WorldThread extends BukkitRunnable { @Override public void run() { Bukkit.getWorlds().get(0).setTime(0L); Bukkit.getWorlds().get(0).strikeLightning(Bukkit.getWorlds().get(0).getSpawnLocation()); } } Jednak listenery to nie runnable i działają po wykonaniu jakiejś czynności a nie w ścisłym czasie jednak większy sens jest robić w jednym listenerze no niby tak. Ale można to także porównać do metody onCommand. Bo też robi się oddzielne klasy do niej, i sprawdza za każdym razem komendy, więc w sumie jakby się chciało robić wszystko "najlepiej" komendy też musiałyby być w jednej klasie. Ale dzięki za poradę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kerpson 536 Opublikowano 28 stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 28 stycznia 2019 I dodam jeszcze, że do core trudno zrobić tylko jeden event onInventoryClick Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 yooniks 347 Opublikowano 28 stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 stycznia 2019 1 godzinę temu, STEINER napisał: Dużego wpływu to raczej nie ma, ale pomyśl, że serwer rejestruje np. 5 eventów zamiast 1, czyli podczas np. tego InventoryClick silnik odbiera 5 eventów zamiast 1, ale rób jak chcesz bo jak mówiłem dużego wpływu to nie robi. Chociaż ja jestem zdania, że powinno się robić wszystko w 1 evencie. Można to porównać np. do BukkitRunnable czyli np. po co robić 5 runnablów o tym samym czasie jak można zrobić 1. Przykład: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Ukryj zawartość public class ThreadNumber extends BukkitRunnable { @Override public void run() { Bukkit.getWorlds().get(0).setTime(0L); } } public class ThreadNumber extends BukkitRunnable { @Override public void run() { Bukkit.getWorlds().get(0).strikeLightning(Bukkit.getWorlds().get(0).getSpawnLocation()); } } I tak dalej... zamiast: public class WorldThread extends BukkitRunnable { @Override public void run() { Bukkit.getWorlds().get(0).setTime(0L); Bukkit.getWorlds().get(0).strikeLightning(Bukkit.getWorlds().get(0).getSpawnLocation()); } } Jednak listenery to nie runnable i działają po wykonaniu jakiejś czynności a nie w ścisłym czasie jednak większy sens jest robić w jednym listenerze Wlasciwie to taki task powinien wykonywac jedno okreslone zadanie, i zamiast nazwac go worldthread, to np. WeatherClearingRunnable - odpowiada za jedna rzecz - wszystko sie zgadza, kazdy sie w kodzie odnajdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kerpson 536 Opublikowano 28 stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 28 stycznia 2019 1 godzinę temu, yooniks napisał: Wlasciwie to taki task powinien wykonywac jedno okreslone zadanie, i zamiast nazwac go worldthread, to np. WeatherClearingRunnable - odpowiada za jedna rzecz - wszystko sie zgadza, kazdy sie w kodzie odnajdzie A co do tematu jakas wypowiedz ? Xd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 yooniks 347 Opublikowano 29 stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 stycznia 2019 10 godzin temu, HotAngel2K17 napisał: A co do tematu jakas wypowiedz ? Xd tak jak napisał Ixidi, nie mogłem znaleźć jakiejs klasy która te wszystkie listenery zbiera itd więc ci nie powiem czy to jakaś różnica ale pewnie jakieś nano/mili sekundy więc tego nawet nie odczujesz kerpson 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kerpson 536 Opublikowano 29 stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 29 stycznia 2019 8 godzin temu, yooniks napisał: tak jak napisał Ixidi, nie mogłem znaleźć jakiejs klasy która te wszystkie listenery zbiera itd więc ci nie powiem czy to jakaś różnica ale pewnie jakieś nano/mili sekundy więc tego nawet nie odczujesz dzięki, można zamknąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Ixidi 718 Opublikowano 29 stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 stycznia 2019 Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
kerpson 536
Powiedzmy mam 5 klas gdzie jest event nventory click. Mają one priority HIGH.
Czy ma to wpływ na optymalizację, czy lepiej zrobić jedną klasę tylko z tym eventem ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
10 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi