Skocz do zawartości
  • 0

Brak zapisu zmiennej


MateoxPL

Pytanie

Witam mam problem
otóż mam ten skrypt

on join:
	if {zabojstwa::ilosc::%player%} is not set:
		set {zabojstwa::ilosc::%player%} to 0
		set {zgony::ilosc::%player%} to 0
command /sprawdz:
	trigger:
		send "Zabojstwa:%{zabojstwa::ilosc::%player%}%, Zgony:%{zgony::ilosc::%player%}%"

który nie zapisuje wartości 0 gdy gracz nie ma ustawionej zmiennej
a gdy wpiszemy /sprawdz wyświetla się <none> zamiast 0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on join:
	if {zabojstwa::ilosc::%player%} is "<none>":
		set {zabojstwa::ilosc::%player%} to 0
		set {zgony::ilosc::%player%} to 0
	if {zabojstwa::ilosc::%player%} is not set:
		set {zabojstwa::ilosc::%player%} to 0
		set {zgony::ilosc::%player%} to 0
command /sprawdz:
	trigger:
		send "Zabojstwa:%{zabojstwa::ilosc::%player%}%, Zgony:%{zgony::ilosc::%player%}%"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

 

on first join:
	set {Zabojstwa::Ilosc::%player%} to 0
	set {Zgony::Ilosc::%player%} to 0
	set {Joined.%player%} to "1"

on join:
	if {Joined.%player%} is not set:
		set {Zabojstwa::Ilosc::%player%} to 0
		set {Zgony::Ilosc::%player%} to 0
		set {Joined.%player%} to "1"
		stop
	else:
		execute player command "sprawdz" #Opcjonalny execute
		stop

command /sprawdz [<text>]:
	trigger:
  		send "Zabojstwa: %{Zabojstwa::Ilosc::%player%}%"
		send "Zgony: %{Zabojstwa::Ilosc::%player%}%"
		stop

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...