on join:
if {zabojstwa::ilosc::%player%} is not set:
set {zabojstwa::ilosc::%player%} to 0
set {zgony::ilosc::%player%} to 0
command /sprawdz:
trigger:
send "Zabojstwa:%{zabojstwa::ilosc::%player%}%, Zgony:%{zgony::ilosc::%player%}%"
który nie zapisuje wartości 0 gdy gracz nie ma ustawionej zmiennej
a gdy wpiszemy /sprawdz wyświetla się <none> zamiast 0
Pytanie
MateoxPL 6
Witam mam problem
otóż mam ten skrypt
on join: if {zabojstwa::ilosc::%player%} is not set: set {zabojstwa::ilosc::%player%} to 0 set {zgony::ilosc::%player%} to 0 command /sprawdz: trigger: send "Zabojstwa:%{zabojstwa::ilosc::%player%}%, Zgony:%{zgony::ilosc::%player%}%"
który nie zapisuje wartości 0 gdy gracz nie ma ustawionej zmiennej
a gdy wpiszemy /sprawdz wyświetla się <none> zamiast 0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi