Skocz do zawartości
  • 0

Problem z pandora!


AdeeK211555

Pytanie

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

przy linijce:

on place dragon egg:
    if player's tool is dragon egg named "{@pandoraname}" with lore "{@pandoralore}":

po tym dodaj cancel event - nie będzie się dało postawić bloku

oraz po cancel event dodaj "remove 1 Dragon Egg named "{@pandoraname}" with lore "{@pandoralore}" from the player " - Kod będzie wyglądać tak:

on place dragon egg:
    if player's tool is dragon egg named "{@pandoraname}" with lore "{@pandoralore}":
		cancel event
		remove 1 Dragon Egg named "{@pandoraname}" with lore "{@pandoralore}" from the player 

i dalsza część kodu

A 2x zabiera bo 2x usuwasz graczowi jajko

linijka 66 i 68, usun ta metode z linijki 66

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 godziny temu, HotAngel2K17 napisał:

przy linijce:


on place dragon egg:
    if player's tool is dragon egg named "{@pandoraname}" with lore "{@pandoralore}":

po tym dodaj cancel event - nie będzie się dało postawić bloku

oraz po cancel event dodaj "remove 1 Dragon Egg named "{@pandoraname}" with lore "{@pandoralore}" from the player " - Kod będzie wyglądać tak:


on place dragon egg:
    if player's tool is dragon egg named "{@pandoraname}" with lore "{@pandoralore}":
		cancel event
		remove 1 Dragon Egg named "{@pandoraname}" with lore "{@pandoralore}" from the player 

i dalsza część kodu

A 2x zabiera bo 2x usuwasz graczowi jajko

linijka 66 i 68, usun ta metode z linijki 66

Racja, dziekuje przyjacielu zapomnialem usunac tej jednej linijki bo cos testowalem pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...