Skocz do zawartości
  • 0

Problem z pandora!


AdeeK211555
 Udostępnij

Pytanie

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

przy linijce:

on place dragon egg:
    if player's tool is dragon egg named "{@pandoraname}" with lore "{@pandoralore}":

po tym dodaj cancel event - nie będzie się dało postawić bloku

oraz po cancel event dodaj "remove 1 Dragon Egg named "{@pandoraname}" with lore "{@pandoralore}" from the player " - Kod będzie wyglądać tak:

on place dragon egg:
    if player's tool is dragon egg named "{@pandoraname}" with lore "{@pandoralore}":
		cancel event
		remove 1 Dragon Egg named "{@pandoraname}" with lore "{@pandoralore}" from the player 

i dalsza część kodu

A 2x zabiera bo 2x usuwasz graczowi jajko

linijka 66 i 68, usun ta metode z linijki 66

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 godziny temu, HotAngel2K17 napisał:

przy linijce:

on place dragon egg:
    if player's tool is dragon egg named "{@pandoraname}" with lore "{@pandoralore}":

po tym dodaj cancel event - nie będzie się dało postawić bloku

oraz po cancel event dodaj "remove 1 Dragon Egg named "{@pandoraname}" with lore "{@pandoralore}" from the player " - Kod będzie wyglądać tak:

on place dragon egg:
    if player's tool is dragon egg named "{@pandoraname}" with lore "{@pandoralore}":
		cancel event
		remove 1 Dragon Egg named "{@pandoraname}" with lore "{@pandoralore}" from the player 

i dalsza część kodu

A 2x zabiera bo 2x usuwasz graczowi jajko

linijka 66 i 68, usun ta metode z linijki 66

Racja, dziekuje przyjacielu zapomnialem usunac tej jednej linijki bo cos testowalem pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...